PINDOW
Aug 5 2006, 08:28 AM
hey mede honda rijders
ik krijg deze week nieuwe velgen namelijk audi a8 velgen 17"
ik heb een honda civic eind 92 1.6 esi hatchback
foto komen nog als ze eronder zitten
gelukkig zitter er geen audi "dekseltjes op maar van oz :P overgekocht voor 600
zaten ook op een civic
wat denken jullie r van HOT or NOT!!!!!
Maxim
Aug 5 2006, 10:24 AM
Heel eerlijk..... Koop een Golf.
Dat moet iedereen natuurlijk zelf weten, maar persoonlijk vind ik ze niet op een Honda thuis horen.
Ik heb ze ook nog niet op een Civic gezien trouwens., dus weet niet of het HOT is.
Ik zeg persoonlijk ook not, mooie velgen op een golfje, audi, maar niet bij een honda.
coupeboy
Aug 5 2006, 01:47 PM
ik vind het op zich een mooie velg, maar niet op een honda.
Nightmare
Aug 5 2006, 06:23 PM
ik ben nog neutraal !! wil wel eens het eind resultaat zien. vind die velgen op zich wel dik.
goelette
Aug 6 2006, 09:01 AM
ik had die op mijn vorige accord willen zetten. Kwam alleen tussendoor andere tegen die het geworden zijn. Op een civic vind ik ze misschien te groot, maar vooraleer ik oordeel wil ik eerst de fotootjes wel eens zien!
Redshark
Aug 6 2006, 02:46 PM
een vriend van me heeft ze op een zilvere grijze civic 92 -95 gehad.
die was toen ook mee naar ek vs eg bij dbm engineering,maar had die velgen nog niet erop daar.
het ziet er best aardig uit maar als je weet dat het tot de v-a-g thuis hoort dan is het niet meer cool!!!
we wachten het eind resultaat af en als die vriend van me de fotos nog heeft zet ik ze wel online
Redshark
Aug 6 2006, 08:31 PM

zo en hier de beloofde foto !!!
Nightmare
Aug 6 2006, 10:34 PM
vind ze best cool !!
Merlijn
Aug 7 2006, 12:00 PM
Mwah. Op zich niet slecht, maar toch ... Nee. niet onder een Civic. Maar da's smaak
past naar mijn mening niet onder een civic, maar goed, ieder zijn smaak.
Nightmare
Aug 7 2006, 10:21 PM
Alleen omdat ze ontworpen zijn voor Audi passen ze niet onder een Honda ??
er zijn zoooo veel velgen oorsponkeljk voor v.a.g. auto's ontworpen, waar jappaners mee rijden ...... Brock, Borbet, Alutech, Lenso, RH, Kosei, Ronal en nog véél meer. zie je meestal gepresenteerd onder een mooie VW. dan moeten toch veel jap rijders zich nu gaan schamen met hun velgen ........ althans, dat zeggen sommigen van jullie dan .........
QUOTE (Nightmare @ Aug 7 2006, 11:21 PM)

Alleen omdat ze ontworpen zijn voor Audi passen ze niet onder een Honda ??
er zijn zoooo veel velgen oorsponkeljk voor v.a.g. auto's ontworpen, waar jappaners mee rijden ...... Brock, Borbet, Alutech, Lenso, RH, Kosei, Ronal en nog véél meer. zie je meestal gepresenteerd onder een mooie VW. dan moeten toch veel jap rijders zich nu gaan schamen met hun velgen ........ althans, dat zeggen sommigen van jullie dan .........
Nee, ik hou in het algemeen meer van open velgen, niemand hoeft zich te schamen als het aan mij ligt.
Nightmare
Aug 7 2006, 11:27 PM
QUOTE (JTB @ Aug 8 2006, 12:12 AM)

Nee, ik hou in het algemeen meer van open velgen, niemand hoeft zich te schamen als het aan mij ligt.
ik vind het beide wel leuk, mits de velg me aanstaat. hoef je teminste niet de binnenkant en remklauw schoon te houden ....... die zie je dan niet meer !!
coupeboy
Aug 8 2006, 01:14 AM
had het niet gedacht maar ziet er goed uit
Nightmare
Aug 8 2006, 04:15 PM
ik denk dat sommige kiezen voor dichte velgen, omdat deze groter uitzien dan ze zijn.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.