Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hoe Pimp Ik Een Honda Civic 1.5i Uit 1990?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > Civic
CinEti
Hallo,

Pas een nieuwe auto gekocht: een Honda Civic 1.5i uit 1990. (Kleur wit).

Nou wil ik deze auto graag wat mooier maken, maar ik weet niet wat er zoal op de markt is om deze auto te pimpen.

Graag had ik dan ook wat advies van mensen die hier wat meer vanaf weten, en ik dacht deze zeker te vinden op dit forum.

Daarom, alles wat er op de markt is voor deze auto wil ik graag weten.

Nog even een specifieke vraag: welke verfbus moet ik gebruiken om m'n velgen mee over te spuiten in een andere kleur?

Hebben jullie ook nog tips om de binnenkant mooier mee te maken?

Of welke verf ik moet gebruiken om het interieur mee over te spuiten?

Alvast bedankt ! Honda Civic Rocks 512[1].gif
lord_fornax
Welkom op ons forum.

Er is heeeeel veeel te krijgen voor de honda civic, ook het model wat jij hebt.
Kijk bijvoorbeeld eens hier: tjoeningspul
Wat advies betreft, dat is moeilijk te geven, omdat dit puur een kwestie van smaak is.
En 'mooier maken' is erg breed gezien. Mooier maken kan voor jou dikke velgen en verlagen zijn, maar voor iemand anders is dat bijvoorbeeld bodykit, velgen, lambo-doors, etc etc..
Nightmare
advies moet je idd aan niemand vragen. als je mijn advies vraagt, ga ik je vertellen wat ik graag aan jou auto zou willen zien. dus lekker zelf uitzoeken wat je leuk vind. gewoon effe wat op site's kijken, en op club forums, wat zoal gedaan wordt. wellicht dat je dan snel leuke dingen zult tegen komen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.