Hallo,
Ik heb sinds vorige week een rvs uitlaat systeem van akr performance onder mijn crx geplaatst

, dat heb ik gedaan door mijn auto op oprijdblokken te rijden , dat heb ik eerst met de achterkant gedaan en toen stond de auto bestwel behoorlijk scheef met de motor naar beneden, ik heb gehoort dat het dan wel eens normaal kan zijn dat je motor dan niet wilt starten , (heb normaal nog nooit startproblemen gehad met de auto , zelfs niet in de sneeuw en kou) maargoed , ik heb de auto toen maar van die blokken af moeten duwen en heb toen de auto aan 1 kant met behulp van de krik de auto met 2 wielen van de grond af gehaald en er die 2 oprijdblokken onder geplaatst , zo heb ik dus die uitlaat eronder geplaatst , de auto heeft ongeveer zo 4 uur scheef gestaan.
Nu wilt de auto dus niet meer starten sinds hij zo behoorlijk scheef heeft gestaan , het oranje lampje van het brandstofinspuitsysteem blijft nu ook branden en voorheen ging dat altijd uit en hoorde ik een soort zoem als ik de sleuten omzette en dat nu ook niet meer , heb er ook een nieuwe accu ingeplaatst vandaag dus dat is ook al niet het probleem , zou iemand misschien weten wat het is want ik weet het niet meer