Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Auto Start Niet Meer :(
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > CRX / Del Sol
Jeffrey Jansen
Hallo,

Ik heb sinds vorige week een rvs uitlaat systeem van akr performance onder mijn crx geplaatst biggrin.gif , dat heb ik gedaan door mijn auto op oprijdblokken te rijden , dat heb ik eerst met de achterkant gedaan en toen stond de auto bestwel behoorlijk scheef met de motor naar beneden, ik heb gehoort dat het dan wel eens normaal kan zijn dat je motor dan niet wilt starten , (heb normaal nog nooit startproblemen gehad met de auto , zelfs niet in de sneeuw en kou) maargoed , ik heb de auto toen maar van die blokken af moeten duwen en heb toen de auto aan 1 kant met behulp van de krik de auto met 2 wielen van de grond af gehaald en er die 2 oprijdblokken onder geplaatst , zo heb ik dus die uitlaat eronder geplaatst , de auto heeft ongeveer zo 4 uur scheef gestaan.

Nu wilt de auto dus niet meer starten sinds hij zo behoorlijk scheef heeft gestaan , het oranje lampje van het brandstofinspuitsysteem blijft nu ook branden en voorheen ging dat altijd uit en hoorde ik een soort zoem als ik de sleuten omzette en dat nu ook niet meer , heb er ook een nieuwe accu ingeplaatst vandaag dus dat is ook al niet het probleem , zou iemand misschien weten wat het is want ik weet het niet meer angry.gif
Maxim
Misschien dat je ergens een los contact hebt in de bedrading. Door scheef staan heeft mijn CRX nog nooit problemen gehad.

Misschien ook eens je zekering controleren.
Jeffrey Jansen
ja ik heb wel een zekering gevonden die doorgebrand was , en ik kan trouwens helemaal mijn brandstofrelais niet vinden bij me zekeringenblok, ik heb wel een relais gevonden maar die ziet er totaal anders uit zoals op een site staat met beschrijving om hem te repareren en dat relais staat op 2 x 30 watt 2 x 20 watt enz... neem aan dat die niet voor me brandstof is dan , ik heb af en toe nu nog het probleem dat ik hem dan start en dan loopt ie en valt ie meteen weer uit , of er een draad los zit weet ik niet 413[1].gif heb al lopen rotzooien met de draden heen en weer halen maar niet echt verschil gemerkt glare.gif
de 30e moet ik naar de garage voor de apk en als ik dan nog steeds het probleem heb dan vraag ik gelijk of er daar naar gekeken kan worden.
bandit
die zit bij de zekeringkast ,achter de hendel voor je motorkap.

groetjes
bandit
Jeffrey Jansen
jep ik heb hem wel gevonden , achter het coin bakje als je die eruit schroeft , alleen krijg ik nou die bout niet los waarmee die relais vastzit op een stuk plaatstaal , zodra ik aan de moer draai dan draai ik het staal krom ipv dat de moer losgaat glare.gif lekker verrot , ik denk wel dat het aan dat relais ligt , want als ik een tikkie geef tegen het relais dan gaat het lampje op mijn dashboard wel uit en dan hoor je ook de zoem , maar vaak wilt ie nog niet starten dan gelijk daarna omdat het lampje gelijk weer brand , de motor slaat aan en en valt dan gelijk weer uit dus waarschijnlijk zijn de contacten van het relais niet meer zo goed denk ik blush.gif
Maxim
Dan kijk maar eens hier;

Brandstof Relais
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.