Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bumpers
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
peewee
Ik ben mijn civic coupe uit 95 beetje aant 'fatsoeneren' maar mijn bumpers zijn allebei slegt en ik ben opzoek naar nieuwe orginelen, maar waar krijg je die ergens? bij rotor kosten nieuwe 1200 euro. 1850[1].gif
Hondapower
marktplaats
lord_fornax
Hier denk ik ook wel.
goelette
idd marktplaats, van deijne, of even de forums goed in de gaten houden. Er zin zat mensen die hun originele wegdoen omdat ze speciale bumpers gekocht hebben. Of wat sloperijen afgaan in de buurt. Ben vandaag nog geweest bij eenpaar, maardie hadden geen coupe staan.
peewee
QUOTE (goelette @ Aug 30 2006, 01:57 PM) *
idd marktplaats, van deijne, of even de forums goed in de gaten houden. Er zin zat mensen die hun originele wegdoen omdat ze speciale bumpers gekocht hebben. Of wat sloperijen afgaan in de buurt. Ben vandaag nog geweest bij eenpaar, maardie hadden geen coupe staan.

Kijk aan jullie heb ik wat, bedankt
Redshark
bij gezocht kun je trouwens ook ff een topic posten en vragen naar originele bumpers voor jou auto,
liefst in de zelfde kleur (dus ff erbij vermelden) en anders hoef je alleen maar te spuiten tongue.gif
Marco DXI 92
Probeer ook eens bij euro autoparts
Die hebben er ook.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.