Del-Sol20
Aug 31 2006, 06:32 PM
Hallo,
ik ben dus opzoek naar een mooie honda del sol,
dus vandaag ben ik naar een particulier iemand wezen kijken,
hij zag er mooi uit, exterieur en interieur, en toen ging ik rijden, perfect,
tot dat ik de snelweg op ging, ik kwam bij de 4000 toeren en hij sloeg meteen de toerenbegrenzer in, dus hij ging als een gek tussen de 4 en de 7/8000 toeren, ik neem aan dat dit niet normaal was, die jongen zei dat dit kwam omdat hij nog koud was, terwijl ik toch al 10 min was aan het rijden, dus zo koud kan die niet geweest zijn, maar is dit bij alle? hoop het niet,
bvd
Erik, del sol addicted,
Merlijn
Aug 31 2006, 08:03 PM
Wat denk je zelf
Lekker laten staan.
Del-Sol20
Aug 31 2006, 08:12 PM
jah dat leek me ook al, maar misschien was het wel normaal, maar hij had al een beetje veel gelopen, 220000, en dat zag ik pas toen ik erin reed, want hij zi dat hij 17000 had gelopen, maarja, ikga maar verder zoeken
Redshark
Aug 31 2006, 08:14 PM
vtec extreme mischien
Del-Sol20
Aug 31 2006, 08:36 PM
was gewoon esi, maarja, niemand weet misschien een mooie te staan voor een redelijke prijs, ik ben al naar apeldoorn geweest en dordrecht, pfff, en da zo'n teleurstelling,,,
Hondapower
Aug 31 2006, 09:06 PM
Lijkt mij een gevalletje versleten koppeling!
Flink afdingen en dan zelf vervangen.
Del-Sol20
Aug 31 2006, 09:09 PM
de koppeling pakte ook heel laat, dat wel, maar ik weet niet, ben zowiezo niet zo handig, en als ik een auto koop wil ik dat die meteen goed is, en niet dat ik er een paar dingen aan moet doen,
Maxim
Aug 31 2006, 09:43 PM
QUOTE (Del-Sol20 @ Aug 31 2006, 10:09 PM)

de koppeling pakte ook heel laat, dat wel, maar ik weet niet, ben zowiezo niet zo handig, en als ik een auto koop wil ik dat die meteen goed is, en niet dat ik er een paar dingen aan moet doen,
Als de auto goed is, maar alleen een slechte koppeling heeft, dan kun je iets van de prijs af proberen te krijgen en deze laten vervangen.
Als je nu een auto ziet staan die wat meer deukjes, roest, krassen heeft, maar een goede koppeling zou je misschien eerder geneigd zijn om die te pakken, terwijl je in die andere met een nieuwe koppeling misschien een betere had gehad. Maar dit komt niet omdat die koud zou zijn.
En trouwens... 10 minuten warm rijden is te kort.
Del-Sol20
Aug 31 2006, 09:53 PM
QUOTE (Maxim @ Aug 31 2006, 10:43 PM)

Als de auto goed is, maar alleen een slechte koppeling heeft, dan kun je iets van de prijs af proberen te krijgen en deze laten vervangen.
Als je nu een auto ziet staan die wat meer deukjes, roest, krassen heeft, maar een goede koppeling zou je misschien eerder geneigd zijn om die te pakken, terwijl je in die andere met een nieuwe koppeling misschien een betere had gehad. Maar dit komt niet omdat die koud zou zijn.
En trouwens... 10 minuten warm rijden is te kort.
dat 10 min te kort is weet ik ook, maar ik bedoel dat hij na 10 min ook niet bepaald koud is, maarja, ik wil een auto die van buiten mooi is en motorisch, prijs spaar ik wel voor, ik wil niet achteraf voor overwachtse tegenvallers komen te staan, maarja, dit word een lange zoektocht...
angel
Sep 1 2006, 07:08 AM
Hoeveel wil je uitgeven? Voor een mooi bedrag zet ik mijne misschien wel te koop. Misschien, denk ik, of niet, of wel. Wat bied je?
ErRieJ
Sep 1 2006, 07:57 AM
ik heb ook een del sol maar mijne is zo warm min of 3
is autokraaij nix voor je die heb er zoveel staan
goelette
Sep 1 2006, 09:41 AM
QUOTE (ErRieJ @ Sep 1 2006, 08:57 AM)

ik heb ook een del sol maar mijne is zo warm min of 3
is autokraaij nix voor je die heb er zoveel staan
Ja de koelvloeistof misschien.... maar de olie niet! en daar gaat het nou juist om....!
Del-Sol20
Sep 1 2006, 10:03 AM
ik wil tussen de 5 en de 6 uitgeven, maar hoe ziet jou auto eigenlijk uit,
Hondapower
Sep 1 2006, 10:45 AM
Olie is vaak pas na een half uur stadsverkeer warm of een tijdje snelweg.
Tip: bouw een olietemperatuurmeter in.
Dan weet je wanneer je echt gas mag gaan geven.
goelette
Sep 1 2006, 12:46 PM
QUOTE (Del-Sol20 @ Sep 1 2006, 11:03 AM)

ik wil tussen de 5 en de 6 uitgeven, maar hoe ziet jou auto eigenlijk uit,
groen, en heel mooi. Moet je op de site even kijen bij ledenprofielen, staat ie tussen. Groen met bodykit.
VVoor dat geld kun je wel een mooie krijgen, en zou ik die je hebt gezien laten staan.
Of je die van Angel voor dat geld hebt, weet ik niet.
Del-Sol20
Sep 1 2006, 01:54 PM
QUOTE (goelette @ Sep 1 2006, 01:46 PM)

groen, en heel mooi. Moet je op de site even kijen bij ledenprofielen, staat ie tussen. Groen met bodykit.
VVoor dat geld kun je wel een mooie krijgen, en zou ik die je hebt gezien laten staan.
Of je die van Angel voor dat geld hebt, weet ik niet.

ik wil het liefst eigenlijk standaart, ik wel mijn eigen smaak bumpers erop liggen, al is die groene ook niet lelijk natuurlijk!!
angel
Sep 1 2006, 01:54 PM
Ik wil mijn auto niet zo nodig kwijt, maar 5 à 6 vindt ik toch wat te weinig.
Voor dat geld kun je elders wel een mooie vinden hoor. Weet ik zeker.
Del-Sol20
Sep 1 2006, 02:31 PM
QUOTE (angel @ Sep 1 2006, 02:54 PM)

Ik wil mijn auto niet zo nodig kwijt, maar 5 à 6 vindt ik toch wat te weinig.
Voor dat geld kun je elders wel een mooie vinden hoor. Weet ik zeker.
dat het te weinig is weet ik ook, want het is echt een mooie auto!!! , ik verlang steeds meer na een del sol,
iemand een bmw kopen?? 316 compact met 60000 op de teller bmw onderhouden?
http://www.bmwclub2003.nl/forum/viewtopic....p=306188#306188
angel
Sep 1 2006, 02:38 PM
Thanx
Del-Sol20
Sep 1 2006, 04:11 PM
het mag gezegd worden, mocht je een auto hebben waar ik nachtmerries van zou krijgen zou ik het ook zeggen, maar dat is niet het geval,
maarja...ontopic
[size=7]IK WIL DEL SOL
[size=1]owja, en ik ben niet opdringerig,,,
Del-Sol20
Sep 2 2006, 05:09 PM
zo de auto is voor 90 % verkocht!! ohh...ik ruik al een del sol:O
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.