Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Rode Del Sol,
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > CRX / Del Sol
Del-Sol20
Hallo, ik zie heel veel rode del sols staan, eerst vond ik het niet zo mooi , en nu heb ik zoiets van , het is niet verkeerd, maarja, maar toch, wat moet je allemaal doen als je je auto een andere kleur wil,
jah ik weet je moet hem spuiten, maar met je papieren enzo,
Nightmare
je hoef theoretisch niets te veranderen. meestal is wel ergens nog de oude kleur aanwezig. b.v. onder de koferbak bekleding of zo iets. en als jij dan toch zelf in de papieren de nieuwe kleur wilt hebben staan, dan stuur je gewoon je kenteken bewijs naar rdw, en dan veranderen hun dat voor je. kost maar een paar euro's. dacht iets van 12 euro of zo.
Del-Sol20
owwwww, een vriend van me is spuiter dus dat is ook al niet al te duur....
lord_fornax
Als uw voertuig een andere kleur heeft dan op het kentekenbewijs staat vermeld, moet u het kentekenbewijs laten veranderen.

Om de kleur op het Voertuigbewijs te wijzigen, moet het kentekenbewijs door de RDW worden aangepast. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

U stuurt hiervoor het complete originele kentekenbewijs naar de RDW, als dit bewijs is verstrekt vóór 1 juni 2004. Als het kentekenbewijs is verstrekt per 1 juni 2004, volstaat het om alleen het Voertuigbewijs mee te sturen. Dit stuurt u met een begeleidend schrijven waarin u de kleurwijziging vermeldt.

Het advies is om dit aangetekend te versturen naar:

RDW
Postbus 30 000
9640 RA Veendam
t.a.v. Unit VRD

Kost dus alleen het aangetekend versturen, € 7, nog wat, met bevestiging van ontvangst.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.