Del-Sol20
Sep 10 2006, 08:47 PM
Merlijn
Sep 10 2006, 09:22 PM
Feli!
hou 'm heel!
en bij vragen weet je waar je zijn moet.
Del-Sol20
Sep 10 2006, 09:27 PM
jaa ik heb al een vraag,
mijn boxen achterin, er zit geen mal en er is amper plaats, en er is geen aansluiting voor boxen, ok die kabels moet ik even trekken, maar tips voor de montage?
Redshark
Sep 10 2006, 10:55 PM
profisejat met je nieuwe tutu !!!
leuke wagen en veel plezier ermee natuurlijk en by the way,
ik heb een schade del sol vti - e opgekocht en gestript dus bij het ontbreken van bepaalde dingen , voor k*t prijs kun je het komen halen...
hier ligt het in de weg,erop verdienen wil ik niet en als ik er iemand gelukkig mee kan maken,dan hoor ik dat wel
Maxim
Sep 11 2006, 08:42 AM
Gefeliciteerd. Het motortje ziet er schoon uit. Wees er zuinig op.
Del-Sol20
Sep 11 2006, 11:25 AM
ik ben er echt zoo zuinig op he, ik had eerst een bmw, en in elke andere auto die ik reed vond ik hem niet zo lekker als die van mij rijden, maar deze die rijd veeeeeeeeeeeeeeel beter...en ook betere wegligging, dus even naar vaals en epen geweest met het dak eraf, haha
beast
Sep 11 2006, 02:57 PM
hehe het ie eindelijk een echte auto , lekker niet veel geluk met je del sol
en denk aan zaterdag de puzzelrit melden bij Maxim op forum bij Minli
Del-Sol20
Sep 11 2006, 05:15 PM
ik zit al met mijn eerste probleem, als ik hem doortrek, dan komt er iets uit men uitlaat, witte rook met een blauwe schijn, niet constant, maar echt bij een bepaald toerental, ...iemand?
Redshark
Sep 11 2006, 08:03 PM
QUOTE (Del-Sol20 @ Sep 11 2006, 06:15 PM)

ik zit al met mijn eerste probleem, als ik hem doortrek, dan komt er iets uit men uitlaat, witte rook met een blauwe schijn, niet constant, maar echt bij een bepaald toerental, ...iemand?
als het maar minimaal is,dan zal he tmee vallen en mis gaat het minderen maar anders zit de kleine kans erin dat mischien
A je cat kapot is
B hij een beetje olie gebruikt
C een beetje koelvloeistof gebruikt.
als je nu van het koelvloeistof reservoir de dop afdraait en ziet daar geen normaal water maar vette smurrie inzitten dan klopt er dus idd iets niet !
succes ermee groetjes michael,b16a2 kopen
Del-Sol20
Sep 11 2006, 08:44 PM
wat een b16a2 is ...geen idee, maar ik had vanmiddag mijn einddemper eraf gehaald, en toen was het veel erger, met einddemper is er niet zo veel...
Merlijn
Sep 13 2006, 08:57 AM
voor je vraag op de boxen:
er zitten als het goed is achterin 2 ringen.Daar kun je vrij platte 16,5 cm speakers inbouwen.
De kabels ervoor moeten er ook liggen (standaard), ik geloof aan een kant een grijs en blauwe kabel en aan de andere kant een rood groene. hier zit een plastic wit stekkertje aan. die kun je afknippen en de nieuwe connectoren eraan solderen.
een B16A2 is een motor van een VTI. je esi heeft volgens mij gewoon een D blok.
Del-Sol20
Sep 13 2006, 10:10 AM
ahhh bedankt!! ik ga vandaag ook een subwoofer kist maken, aangezien mijn eigen te hoog was, en ga ik hem nu iets lager maar langer maken, ...ik pak geen vtech blok, pak zown spoon motor, lijkt me ook wel snel
Merlijn
Sep 13 2006, 12:23 PM
had je dan niet beter gelijk een VTI kunnen opzoeken?
Nu zit je met o.a. een complete rem-ombouw (trommelremmen achter -> schijfremmen) en nog wat andere meuk. Zo zit je compleet over de kosten van een vti heen.
btw: heb je de prijzen van een spoon-engine al eens goed bekeken?
jm3c.
Del-Sol20
Sep 13 2006, 01:14 PM
QUOTE (Merlijn @ Sep 13 2006, 01:23 PM)

had je dan niet beter gelijk een VTI kunnen opzoeken?
Nu zit je met o.a. een complete rem-ombouw (trommelremmen achter -> schijfremmen) en nog wat andere meuk. Zo zit je compleet over de kosten van een vti heen.
btw: heb je de prijzen van een spoon-engine al eens goed bekeken?
jm3c.
je met toch ergens over dromen..
en over die speakers achterin, heb je misschien foto';s van de montage of het eind resultaat? heb net de hele middag subwoofer kabels lopen trekken en een subwoofer kist gemaakt, alleen nog een andere dag beklden met leer....
Merlijn
Sep 14 2006, 11:04 AM
Nee ik ben helaas heel veel foto's van rond die tijd kwijtgeraakt.
kaatje
Sep 25 2006, 01:21 PM
mja kan wel eens spitten voor je maybe heb ik er nog 1. Maar duurt wel ff voor dat ik die kan zoeken. Je hoort t wel
Del-Sol20
Sep 25 2006, 01:29 PM
oh bedankt!!, zou fijjn zijn!
ErRieJ
Sep 25 2006, 10:20 PM
ik zal binne kort ff pics maken van hoe mijn speakers vast zitten
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.