Help - Search - Members - Calendar
Full Version: zonnebanden
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
goelette
Zonnebanden, de naam zegt het al, zijn om de zon een beetje buiten te houden zodat je niet verblind wordt. Ofzo.
Veel mensen plakken ze er op omdat men dat nou eenmaal doet in het optische tuningwereldje. Maar waarom doen ze dat in het tuningswereldje in hemelsnaam..??!?
Ik snap er werkelijk geen zak van. Om de auto lager te laten lijken? (en vandaar dat ze het ook in de kleur van de carosserie doen?? )

Wie kan me een logische verklaring geven?

En wie kan me dan vertellen wat deze gast in zijn kop heeft gehad toen hij deze zonneband op zn rex plakte...? Of is de eigenaar een lilliputter?

overdone... en dat is dan nog een understatement....

Greetzzz
Hondapower
Ik vind het wel mooi uitzien
goelette
Ok, dat mag natuurlijk. Maar probeer me dan eens uit te leggen wat je er pecies mooi aan vindt?

En hoe dan ook: je bent het hopelijk toch met me eens dat het niet geweldig practisch is? Moet je je stuur in de laagste stand zetten om nog tussen het stuur en de raamband door te kunnen kijken...

Als die knuppel echt hiermee op de weg gaat rijden, mag ik hopen dat de politie hem zo snel mogelijk te pakken heeft en het hem er direct van af laat halen.... Is toch levensgevaarlijk voor hemzelf en andere weggebruikers??? Bovendien zou het eeuwig zonde zijn van die rex, want verder is ie superstrak happy.gif

Greetzz
Hondapower
Hij is idd wel een beetje erg laag ja

de helft ervan was ook goedgeweest
goelette
De helft was perfect geweest!
Qua looks dan.
Ik persoonlijk ben een beetje te lang, ik moet er echt geen raamband opzetten, is nu al moeilijk kijken naar stoplichten :P
Of het moet al een doorzichtige zijn, dat zou wel kunnen natuurlijk

greetzzz
jupke
ik vind hem super de mijne is ook 30 cm breed:P
Hondapower
30cm hoog neem ik aan.
jupke
Originally posted by Hondapower

30cm hoog neem ik aan.

oops idd
Nightmare
dat jij "jupke" de vette zonnebanden mooi vind,dat weet ik nog !!
toen ik de bmw van jou over nam,moest ik ook met de kin op het dashboard liggen om het verkeerslicht te kunnen zien !! er oncomfortabel dus !!
maar....het heeft bij sommige auto's wel wat !! staat soms wel stoer !! zoals bij de bmw toen ook.......
Maxim
Ik had onder ook nog eentje geplakt
rkdesigns
Komt niet door de apk zo, of moet standaard ook grote zonneschermen hebben in het interieur!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.