Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hier Ben Ik Dan
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Who's Who
Dhunter
ik zal me ff voorstellen, mijn naam is marcel, ben 23 jaar en woon in horst (bij venlo - noordlimburg)
en ik ben al een tijdje actief op dit forum, alleen ben ik me helemaal vergeten voor te stellen.

voorstellen heb ik net al een beetje gedaan, dan maar wat over mijn opleiding/beroep, ik heb de opleiding gedaan voor (bedrijfs)autotechnicus, en werk nu bij ddvs (dutch defence vehicle systems) en wij maken voertuigen voor het nederlandse en duitse leger, zowel nieuwbouw als onderhoud.. dus best leuk werk. iets anders dan een normale garage,

verder hou ik van stappen, gamen, en auto rijden. en rijden doe ik in een honda civic coupé uit 1997, gewoon een 1.6 Ls, en voor de geintereseerde is dit de motorcode D16Y7,

en ik ben nog aant twijfelen om lid te worden van deze club. want ik woon dus niet egt in het zuide. en het is net iets te ver om iedere vrijdag naar de meeting te komen, dat red ik niet zo met tijd en alles.. en meetings kan ik ook niet altijd bezoeken, dus weet niet of het wel zin heeft dan..

ik weet zo niet wat ik over mezelf nog kan vertellen, maar als je vragen hebt dan hoor ik het wel

greetz Dhunter a.k.a marcel
Hondapower
Welkom hier.

Onze vereniging is er voor iedereen, maar het is wel handig als je een beetje in de buurt woont.
Toch hebben we wel vaker aktiviteiten verder weg, dus dan maakt de afstand in verhouding niet zoveel meer uit. We hebben wel leden in noord-limburg en verder.
Je hoeft ook niet elke week langs te komen, het is allemaal heel vrijblijvend.
Dhunter
ja dat het vrijblijvend is dat had ik al gelezen op de site zelf. opzich is de afstand van horst naar heerlen niet zo groot.. en zeker niet als de A73 zuid ooit af komt haha, maar de tijd moet er ook zijn, en die kan ik opzich wel maken, maar als ik lid ben, dan wil ik ook alles er uit kunnen halen wat er in zit. en ik weet nog niet of dat zo 1 2 3 gaat lukken
beast
welkom hiero , enne veel plezier hier op dit forum en misschien tot ziens?
Marco DXI 92
Welkom op ons forum.
Nightmare
wink.gif
lord_fornax
hallo en hoi..
coupeboy
ook namens mij welkom
Avaloon
Eveneens van mijn kant een hartelijk welkom.
Dhunter
hartelijk dank voor jullie warm welkom!
Nightmare
een "warm welkom" krijg je pas, als je voorbij komt ....... cool.gif
Fonzie
En vooral nu als het zo koud is
Pasadino
Beter laat dan nooit, van mij ook, welkom in ons midden!
Filter
Ook namens mij welkom.
Dhunter
QUOTE (Nightmare @ Nov 1 2006, 10:30 PM) *
een "warm welkom" krijg je pas, als je voorbij komt ....... cool.gif

normaal doe ik dat niet zo snel door en niet nader te noemen reden. maar ik zal eens kijiken of ik een keer van het noorden van limburg naar het zuiden zal afreizen
Nightmare
kun je beter in de zomer periode doen, dan is er ook veel meer te doen. nu zit men alleen nog binnen in de bistro van onze trefplaats.
Hondapower
QUOTE (Nightmare @ Nov 13 2006, 05:24 PM) *
kun je beter in de zomer periode doen, dan is er ook veel meer te doen. nu zit men alleen nog binnen in de bistro van onze trefplaats.

In de zomer zitten we toch net zo goed binnen altijd?
Nightmare
ik sta in de zomer meer buiten als binnen. uiteindelijk na een poos idd ook binnen. maar nu is het gewoon echt alleen maar binnen hokken.
is uiteraard altijd super gezellig, maar ik denk dat nieuwe mogelijke leden het buitenstaan leuker zouden vinden, als ook iedereen met z'n mooi gepoetste honda komt, en niet zoals nu allemaal met de tweede of bedrijfswagen.
Hondapower
en we zitten dan natuurlijk ook buiten, dichter bij de wagens.
Nightmare
RIGHT !!! thumbsup[1].gif
angel
Je kan altijd een kijkje komen nemen in de winter (binnen) en in de zomer (buiten).
Dhunter
QUOTE (Nightmare @ Nov 14 2006, 04:30 PM) *
als ook iedereen met z'n mooi gepoetste honda komt,.

poetsen is ook al zoiets. ik heb een zwarte auto, dus daar zie je egt alles op, en ik probeer het zo vaak mogelijk te doen want hij moet wel blinken, alleen ik rij ongeveer 400km in de week met me coupé dus na een dag rijden is dat ding weer net zo smerig als dat hij voor het poetsen was, dankzij ons godelijke weer in nederland tongue.gif
maar ik probeer het toch goed bij te houden. wekelijks afspuiten, en dan een keer in de maand een halve dag uittrekken om hem goed te verzorgen, cool.gif

en als ik langs ga komen, dan denk ik dat het word op een mooie zomer avond ! valt er zoals ik het hoor ook meer te zien
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.