Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bumpertjes
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
CCXT
Goeiedag. Ik zat naar de foto's te kijken van Speed en ik zag een bumper die ik zelf heeeeeel erg strak vind. Ik heb ze tot nu toe alleen op de onderstaande Civic gezien (trouwens, zo moet de mijne ook later worden hehehe), maar die site is spaans ofzo, dus ik snap er de ballen niet van, maar nu zag ik dus dat iemand (van jullie?) die ook heeft. Dus wie heeft er info over deze bumpers; merk, website, kosten enz enz? Alvast bedankt!

Meer foto's op www.cxt19.tk
Hondapower
Ik heb m nog nooit gezien.
CCXT
Deze hebben jullie op Speed gemaakt vandaar:

Hondapower
ja nu zie ik het.

is lid van de http://www.midnightshadows.nl/
Dave
Heey, daar.

Ik weet niet zeker of jullie het nu over die bumper hebben van die zwarte civic coupe. Maar die is dus van mij. Idd lid van de Midnight Shadows, en de webbuilder van de site.

De bumper heb ik via AVB-sports kunnen krijgen. Was op zoek naar iets speciaals, waarvan de kans erg klein zou zijn dat ik de zelfde tegen zou komen in Nederland of Belgie.

Dat is dus deze bumper geworden. Ik weet alleen niet van welk merk hij en ik weet alleen dat hij uit Japan komt en dat hij eigenlijk voor geen meter paste. Ben zeker een week bezig geweest om hem passend te maken. Maar erg blij met het resultaat. Het is volgens AVB een oplage bumper geweest waarvan er ongeveer maar 150 zijn gemaakt.

Ik kan jullie niet verder helpen met een site waar deze te vinden is. De kosten vielen redelijk mee was er 450 euro voor kwijt.

Succes met verder zoeken.

Als jullie 1 juni niets te doen hebben. Kom dat naar Goirle. Daar hebben we onze eigen meeting. Return 2 Tuning. Veel auto's van onze Zuiderburen en natuurlijk uit ons landje. Binnenkort meer info op http://www.return2tuning.nl

Mzzl

Dave http://www.midnightshadows.nl
jupke
merk is dacht ik wingst west.hey dave doe sven de groeten als je hem ziet van jupke:)
jupke
off mischien bumpers van grounddesigns black widow.
zie auto van DJ rolo
CCXT
Ik weet niet zeker of jullie het nu over die bumper hebben van die zwarte civic coupe

Ik laat niet voor niets de foto zien en ik zie geen verschillen, jij wel..?

Bedankt voor je reactie. Sorry, maar als ik zo'n Civic heb neem ik die bumper ook. Maar ja, ik wist niet eens dat er iemand met deze bumper rondreed hehehe. Maar hoezo pastte die niet helemaal dan? Is ie niet voor de Civic?
Hondapower
De meeste bumpers zijn van polyesther. Deze zijn hard en passen redelijk goed tot echt heel slecht. De beste bumpers zijn van polyurethaan en zijn flexibel. Ze worden gemaakt door oa. Wings West en Xenon.
Dave
Heej,

Zoals hondapower al aangaf de bumper is dus van polyesther. Om maar een kleine opsomming te geven wat er niet aan de bumper klopte.

De bumper was aan beide kanten 2 cm breder dan mijn auto.
de linkerkant was bijna 1 cm hoger dan de rechter kant.
bij de linker koplamp de insparing en halve cm te hoog.
rechter koplamp insparing links en recht te klein.

Bij de eerste keer testen van de bump op mijn auto meteen de eerste de beste drempel vol mijn bump geraakt. Resultaat 2 grote scheuren.

Maar zoals ik in mijn vorige bericht aan gaf, ben zeer blij met deze bumper.
De bumper is trouwens niet van Wings west en ook niet van Grounddesigns, kijk maar goed.

Mzzl
CCXT
Damn, dacht ik mijn droombumper gevonden te hebben.. angry.gif
Maxim
De bumper is zeer zeker niet van Wings West. Deze fabrikant heeft normaal een goede pasvorm. Je hoeft (en kunt) er eigenlijk niet veel aan te doen.

Met die glasvezel bumpers is het vaak wat anders. Veel werk om een perfect sluitend resultaat te behalen, maar als je zelf handig bent en genoeg tijd hebt is alles mogelijk.

Zelf ben ik zeer te spreken over de pasvorm van het merk Xenon. Zelfs de montage gaten zijn al gemaakt. Het enige wat een beetje tegenvalt is dat de bumper vrij slap is, dus wel wat versteviging kan gebruiken.
CCXT
Ik was jullie nog vergeten te bedanken voor de reacties. Bij deze: BEDANKT!
Maxim
De bumper heb ik gevonden:

Neo Zenith - Fiberglass - www.asylumms.com

Klik op Imports -> Honda -> Civic -> je vind hem wel.

Neo maakt volgens mij imitaties van orginele ontwerpen.
Je zou eens contact op moeten nemen met AVB-Sports in België.
CCXT
Keej bedankt.

Ik ben zelf niet super handig, maar ik weet niet of jullie Bull Design kennen in Deurne? Nou, daar woon ik dus ook, dus ik denk wel dat het hun kan lukken..
Merlijn
en weer een tevreden klant.

*close*
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.