Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Shogun Spoiler
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
peewee
ik ben aant kijke voor en spoiler, eerst dagt ik aan en EVO spoiler voor op mijn civic coupe maar denk dat en shogun spoiler mooier is (jullie kennen die wel van de 3 civics uit the fast & the furious) ik weet aleen niet of je die wel mag hebben, heb geen zin in een dikke prent blink.gif
Redshark
ik denk echt niet dat ze hier moeilijk over zullen doen...

op mijn civic hb uit 97 had ik de wingswest strijkplank (zo kennen de meesten hem) en zelfs hier op hielden ze me aan en na nader inspectie was alles netjes afgerond en niet van METAAL,daar ging het dus dan ook om.
laat hem alleen niet in de breedte of achter de auto te veel oversteken want dan heb je weer gevaarlijk uitstekende delen... 511[1].gif

wat d8 je van ipv al die mensen met die shogun spoilers na te apen een MUGEN replica spoiler ?

deze vind ik op de civic coupe echt het einde !!!

ik heb al een vette pic op t internet zien vliegen ma kan m niej vinden...
peewee
QUOTE (Redshark @ Oct 6 2006, 12:30 AM) *
ik denk echt niet dat ze hier moeilijk over zullen doen...

op mijn civic hb uit 97 had ik de wingswest strijkplank (zo kennen de meesten hem) en zelfs hier op hielden ze me aan en na nader inspectie was alles netjes afgerond en niet van METAAL,daar ging het dus dan ook om.
laat hem alleen niet in de breedte of achter de auto te veel oversteken want dan heb je weer gevaarlijk uitstekende delen... 511[1].gif

wat d8 je van ipv al die mensen met die shogun spoilers na te apen een MUGEN replica spoiler ?

deze vind ik op de civic coupe echt het einde !!!

ik heb al een vette pic op t internet zien vliegen ma kan m niej vinden...

Bedankt,, dies opzig ook wel mooi maar iki ben nog wat rond aant kijke, weet nog niet zeker wat het word.

QUOTE (peewee @ Oct 8 2006, 02:25 PM) *
Bedankt,, dies opzig ook wel mooi maar iki ben nog wat rond aant kijke, weet nog niet zeker wat het word.

Nu we het tog over spoilers hebben, weet iemand waar je en dominater GTR wing kan krijgen? is die van fast en furious die 3 civics. ik kan em egt aleen in america vinden 413[1].gif
Hondapower
Alle spoilers op:
www.showoffimports.nl
Pasadino
QUOTE (peewee @ Oct 5 2006, 11:23 PM) *
ik ben aant kijke voor en spoiler, eerst dagt ik aan en EVO spoiler voor op mijn civic coupe maar denk dat en shogun spoiler mooier is (jullie kennen die wel van de 3 civics uit the fast & the furious) ik weet aleen niet of je die wel mag hebben, heb geen zin in een dikke prent blink.gif

QUOTE (peewee @ Oct 8 2006, 02:32 PM) *
Nu we het tog over spoilers hebben, weet iemand waar je en dominater GTR wing kan krijgen? is die van fast en furious die 3 civics. ik kan em egt aleen in america vinden 413[1].gif

?????
Fonzie
QUOTE (PetjeVTI @ Oct 10 2006, 09:53 AM) *
?????

Dat is msn taal!
Je weet wel woorden afkorten/zagen.
Maxim
Nee, Petje bedoelt dat het eerst de Shogun spoiler is van de 3 civic's uit TFTF en later de Dominator van diezelfde Civic's.

Dus die Civic's hadden misschien 2 spoilers... happy.gif hahaha
Pasadino
QUOTE (Maxim @ Oct 11 2006, 08:25 PM) *
Nee, Petje bedoelt dat het eerst de Shogun spoiler is van de 3 civic's uit TFTF en later de Dominator van diezelfde Civic's.

Dus die Civic's hadden misschien 2 spoilers... happy.gif hahaha

RICHTIG!!!
Fonzie
Euh! sorry!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.