Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Heel Erg Snel
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
goelette
Hier filmpje van een wel heel snelle honda. iemand een idee welke dit zou kunnen zijn (als het echt is..?)

snelle honda
Nightmare
lijkt wel dat die nos gebruikt !! is wel erg snel.
Hondapower
supercharger of nosje denk ik zo.
Redshark
ik denk het niet...
je kunt geen nos shot op elke versnelling zetten... 413[1].gif
dit is denk ik toch puur op motor vermogen want een supercharger hoor je heel hard net zoals de turbo deze hoor je heel erg hoog.
ik denk dat dit een civic of integra aan de klokken te zien , N/A met een h22 of zo iets dergelijks zal zijn.
aan het motor geluid te horen in ieder geval een niet geisoleerde auto zoals de integra r of de civic ek9 type R

de 1ste 2 versnellingen zijn idd goed rap maar erna is het niet werelds snel stupid[1].gif
Hondapower
Klinkt idd niet echt helemaal als een SC. Die klinkt ZO.

Maar boven de 5000 tpm gaat ie wel heel erg snel sneller. Wat het dan wel precies is.....
goelette
versneld afgespeeld?
ElQuattro
laugh.gif ow ja,dat is de mijne.
niets bijzonders hoor,gewoon een 1.3s
Redshark
het moet toch een civic zijn volgens mij want een itr heeft 2 grote platen (rpm en kmh) int midden en links en rechts ernaast de motor temp en benzine aanduiding.

maar vergeleken met wat andere filmpjes van internet is deze hendig f*&@#% fast idd 459[1].gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.