Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Shoppen Bij Van Deijne
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Nightmare
ik ga waarschijnlijk zaterdag ochtend 18 november naar van deijne in volkel om inkopen te doen voor m'n accord. heb nog wat klein grut nodig voor vervanging. meer geintreseerden om mee te gaan shoppen ??
ik wil rond 8 uur vertrekken.
goelette
Ik kan niet... Maar als je heel toevallig een handschoenenkastje voor een '91 accord ziet mag je me bellen happy.gif
Nightmare
heb jij dan een apparte handschoenen kastje in je accord ??
goelette
hoe bedoel je, apart? kun je gewoon er uit schroeven ja... net als bij crx, net als bij '96 accord, etc. jij niet dan?
Hondapower
evt ik.
Nightmare
QUOTE (goelette @ Nov 7 2006, 07:08 AM) *
hoe bedoel je, apart? kun je gewoon er uit schroeven ja... net als bij crx, net als bij '96 accord, etc. jij niet dan?

niet appart voor m'n handschoenen nee. ik heb alleen een dashbord kastje ......... wacko.gif

en een centen bakje. maar we mogen er van uit gaan dat je het dashbord kastje bedoeld, toch ??

1) Nightmare
2) Hondapower
3) ??
4) ??

niemand ??
goelette
zo kun je het ook noemen happy.gif
Nightmare
nog steeds niemand meer ??
kaatje
Voor mij gaan ze die zaterdag ook erheen. Ik moet nog 1 knipperlicht voor de vtec hebben en dan is ze weer gerepareerd biggrin.gif
Nightmare
het gaat niet door !! ik ga zelf niet meer.
legend01
Wat maats se mich dan noe,eejs maats se de luu jek in het kupje en noe jeest te zelver nit meee.Ich how waal mit gewild,mae noe jeest te nit meee. 1519[1].gif lipsrsealed2[1].gif

Hello,woa is jederene da noe,bin ich oog ens heij. angry.gif angry.gif angry.gif
Nightmare
jah ..... hei bin ich doch ........

er is iets tussen gekomen. helaas.
legend01
Is dat noe schaad,dan mer een anger keeer,nit da.
Nightmare
ik praat wel kerkraads, maar ik lees het niet graag 413[1].gif .......... (hint)
legend01
Jot da,wat du wilst,dan gaan we gewoon in Nederlands verder. 413[1].gif sad.gif
Filter
Laat me dan ook even wat weten als je van plan bent om te gaan.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.