Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dubbele Achterlichten Civic Coupé
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
Dhunter
hey mensen,

ik had even een vraagje, ik heb dus een honda civic coupe uit 1997, en daarbij lopen de achterlichten mooi door in de achterklep. maar het stadslicht zit alleen aan de buiten kant, dus niet op de kofferdeksel, want daar zit het mistlicht. maar het zou mij mooi lijken om in de kofferdeksel ook stadslicht te hebben,
en nu is mijn vraag of je op de plaats van het mistlicht een duplex fitting in kan zetten?

alvast bedankt!

m.v.g marcel
Maxim
Stadslicht aan de achterkant?

Bedoel je niet gewoon licht?
peewee
jaah dat denk ik ook, ik heb heldere agterlichten in mijn civic coupe van 95 en die hebbe dubbelle agterlichten en remlichten maar hierdoor heb ik geen mistlicht meer. Maar eigelijk moet het dus best makkelijk te maken zijn cool.gif
Dhunter
QUOTE (Maxim @ Nov 17 2006, 12:32 AM) *
Stadslicht aan de achterkant?

Bedoel je niet gewoon licht?

ze gaan samen met de stadslichten voor aan, dus daarom noemde ik ze stadslichten achter, maar het is natuurlijk de gewone verlichting.

QUOTE (peewee @ Nov 17 2006, 12:11 pm) *
jaah dat denk ik ook, ik heb heldere agterlichten in mijn civic coupe van 95 en die hebbe dubbelle agterlichten en remlichten maar hierdoor heb ik geen mistlicht meer. Maar eigelijk moet het dus best makkelijk te maken zijn

dan denk ik dat het idd wel mogelijk is om het zelf te maken, alleen wil ik dan nog weten of er gewoon een duplex fitting in past
Nightmare
dan kan je toch gewoon effe jou eigen duplex fitting omzetten ??!! makkelijk hé ?? kijk gewoon effe naar de nokjes op de duplex, en vergelijk die met de lege fitting houder ......
Dhunter
QUOTE (Nightmare @ Nov 17 2006, 06:07 PM) *
dan kan je toch gewoon effe jou eigen duplex fitting omzetten ??!! makkelijk hé ?? kijk gewoon effe naar de nokjes op de duplex, en vergelijk die met de lege fitting houder ......

en toen voelde ik me ff best dom blush.gif schaam schaam schaam, ik ga het proberen hahaha
Nightmare
dacht ik al ....... zo hebben we allemaal wel eens iets van ..... ow ja, dom van me.

keep us up to date ..... wink.gif
Fonzie
Nou ik noem dat niet echt dom!
Is meestal het geval als je ergens vol enthousiast aan begint dat je de kleine normale simpele dingen wel eens over het hoofd ziet!
Gebeurt mij ook!
Dhunter
QUOTE (Nightmare @ Nov 17 2006, 11:41 PM) *
dacht ik al ....... zo hebben we allemaal wel eens iets van ..... ow ja, dom van me.
keep us up to date ..... wink.gif

dr is een verschil tussen dom en dom, en deze dom was meer bedoeld als stom zegmaar, wink.gif

en ik zal julie zeker up to date houden, alleen heb nu de ziekte van pfeifer, dus ik lig 23 uur in bed per dag ongeveer, wel tijd zat om dingen te bedenken voor me honda hahaha laugh.gif
Marco DXI 92
Beterschap in ieder geval.
Maxim
Veel beterschap toegewenst. Ik hoop dat je er snel bovenop bent.
Dhunter
dankje voor de beterschap! en het gaat al de goede kant op. ben heb nu steeds meer energie om wakker te blijven, dus het komt goed, en zodra ik weer 100% ben, ga ik kijken of mijn plannen gaan werken cool.gif
Dhunter
en toen was ik er weer helemaal boven op.. eerst de ziekte van pfeifer overwonnen, meteen daarna had de griep me tepakken en goed ook 459[1].gif

maar morgen ga ik ff kijken of het werkt wat ik wil gaan doen, en dan laat ik het jullie weten !

edit: ik heb trouwens gekeken, en met en beetje passen en meten moet het gaan lukken ! !! !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.