Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Filmpje Van Mij Honda Civic Dxi '93 ;)
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > Civic
RWW
Filmpje van MIJN Civic.

Filmpje!

Graag reacties!... tongue.gif

.
Dhunter
zeker mooie wagen! en het uitlaat geluid vind ik super , en eigenlijk precies wat ik bij mijn honda ook wil,

en ik durf het bijna niet te vragen, maar wat voor uitlaat systeem heb jij laugh.gif of is het alleen de carbon einddemper?
RWW
Thanks man! wink.gif

Ik heb een RVS spruitstuk (4-2-1) en RVS middenpijp (wel met "middendemper")
catvervanger (allemaal diameter 60mm) en vanaf de laatste flens (van flens naar eind-demper) is
diameter 45mm omdat je dan op het eind toch nog wat tegendruk krijgt voor extra geknetter cool.gif wink.gif
En Carbonnen eind-demper idd happy.gif
(en pipercross luchtfilter, weet niet of je geluid daar ook mee veranderd??)

Als er nog vragen zijn hoor ik dat graag tongue.gif

.
Dhunter
Bedankt voor je antwoord cool.gif dan weet ik wat me ongeveer te doen staat om een leuk geluid uit me coupe te krijgen!

en of een lucht filter bij draagd aan het uitlaat geluid weet ik niet, ik weet wel dat je bij flink gasgeven een mooi "zuig" geluid krijgt
CivicStyle
het is inderdaad n mooi geluidje, maar ik ben meer voor het diepe en zware. kheb 2 moto einddempers waarmee ik rond 3000 rpm een geluid krijgt dat je tot in je diepste binnenste voelt trillen tongue.gif

maar het is wel nice, zeer mooie wagen ook happy.gif
RWW
QUOTE (CivicStyle @ Nov 27 2006, 06:55 PM) *
het is inderdaad n mooi geluidje, maar ik ben meer voor het diepe en zware.
kheb 2 moto einddempers waarmee ik rond 3000 rpm een geluid krijgt dat je tot in je diepste binnenste voelt trillen

Whahaha mooi tog! cool.gif

.
beast
mooie auto, alleen die spoiler achterop is not my taste, vind ik te massief
paradox
Mooie auto!! Ben zelf ook opzoek naar een mooie civic..

ps.. 1e liedje? hoe heet die?
maddox
idd een zeer mooie auto

@ paradox: die eerste plaat is down te laoden als: honda vtec song
BlaZe
Oops...sorry is al van 2007 blush.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.