Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sparkrite Auto Alarm, Wie Oh Wie ?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Nightmare
In mijn Accord zit een alarm systeem van Sparkrite, maar heb geen beschrijving ervan.
Sparkrite is een standaard door de Honda dealer gebruikt alarm systeem. Wellicht heeft nog iemand zo'n alarm systeem in zijn Honda zitten, en kan mij aan een copie helpen van het instruktie boek ??

wie o wie ???

dit is de afstandsbediening ervan, die door honda ook wel voorzien werdt door een honda logo ipv het merk
Hondapower
rotor misschien?

Waarom heb je een instructieboekje nodig?
Zit toch maar 1 knopje op?
Nightmare
Rotor ben ik geweest, en ze hebben ook nog een rammel van die remote kastjes op voorraad, leeg en met print. Dus dat zit al goed, want mijn kastjes zijn versleten en lelijk. Ton van het magazijn gaat nu voor mij op zoek naar een instruktieboek, want hij weet niet of ze dat nog ergens hebben. Een van de monteurs kan dit alarm namelijk dromen, en heeft lang niets meer via het boek gedaan. ik heb het boek nodig omdat ik een verborgen knop heb gevonden, waar ik de startblokering en alarm mee kan uitzetten voor als het alarm onderweg niet meer functioneerd en de blokkering in slaat. maar ik weet niet hoe dit werkt. is toch prettig om dit te weten.
Fonzie
Ik heb het zelfde alarm als wat jij hebt.
Nieuw kastje koste me toen rond de €80,= dacht ik.
Maar waar heb je dat dan gevonden dat knopje?
Als je wilt stuur me dan een PM!
Hoef ja niet iedereen te weten!
Nightmare
QUOTE (Accord-93 @ Nov 25 2006, 02:37 PM) *
Ik heb het zelfde alarm als wat jij hebt.
Nieuw kastje koste me toen rond de €80,= dacht ik.
Maar waar heb je dat dan gevonden dat knopje?
Als je wilt stuur me dan een PM!
Hoef ja niet iedereen te weten!

heb je dan ook het boekje erbij ??

en dat knopje is niet zo spannend, want die zit bij iedereen waarschijnlijk ergens anders. dat is de keuze die de desbetreffende monteur heeft gemaakt, die het heeft ingebouwd. dus bij jou weet ik dat ook niet.

ik hoef alleen 2 lege kastjes zonder de print omdat ze versleten zijn. 12 euro per stuk.

maar nogmaals, heb jij dat boekje dan ???
Fonzie
Sorry! Heb ik ook niet.
Ben ook al een tijdje aan het zoeken maar word moeilijk!
Hondapower
Nu ik erover nadenk.....

Mijn zus heeft ook dat alarm erin. Zal eens kijken of zij nog een boekje heeft.
Fonzie
Zou ik dan ook in aanmerking kunnen komen voor 1 kopie
Wil je ook wel betalen hoor!
Nightmare
QUOTE (Accord-93 @ Nov 27 2006, 06:37 PM) *
Zou ik dan ook in aanmerking kunnen komen voor 1 kopie
Wil je ook wel betalen hoor!

als je al onze auto's eens goed stofzuigt ........... tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.