Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Velgen Voor De Civic
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > Civic
CinEti
Zoals jullie misschien weten heb ik een Honda Civic 1.5i uit 1990.

Ik heb verleden jaar geprobeerd om de velgen te spuiten, maar ik vind niet dat het mooi is gelukt.

Ik wil daarom nu velgen erop zetten. (Geen echte, die met het kliksysteem). Ik moet er wel de maat voor weten, weten jullie de maat voor deze Honda Civic? Of weten jullie waar ik kan kijken welke maat het is?
CivicStyle
QUOTE (CinEti @ Feb 21 2007, 06:51 PM) *
Zoals jullie misschien weten heb ik een Honda Civic 1.5i uit 1990.

Ik heb verleden jaar geprobeerd om de velgen te spuiten, maar ik vind niet dat het mooi is gelukt.

Ik wil daarom nu velgen erop zetten. (Geen echte, die met het kliksysteem). Ik moet er wel de maat voor weten, weten jullie de maat voor deze Honda Civic? Of weten jullie waar ik kan kijken welke maat het is?

bedoel je wieldoppen ? ga n keertje langs bij de garage dan, die weten het beslist
Hondapower
Staat op de band.
meestal 14 of 15"
goelette
let wel op: op honda-velgen passen de meeste standaard-prul-wieldoppen niet eens. Dit vanwege de afwijkende vorm van de velgen: steken in het midden ver naar buiten. Waarschijnlijk moet je originele honda wieldoppen hebben.

Zou je niet meteen kijken voor een leuk setje tweedehands lichtmetalen velgen? Hoeft niet eens duur te zijn, staat wel vaak mooier.
bandit
wat is er dan mis gegaan met het spuiten ??

ik heb de mijne ook gespoten ,ze zien er weer goed uit,je moet alleen zorgen dat de losse verf helemaal eraf is dan goed schuren,schuren,schuren.

ik had de band niet afgeplakt,maar in gevreven met afwasmiddel,(verf droog,dan met een schuurspons met water de verf eraf wrijven)
groetjes
bandit
CinEti
QUOTE (goelette @ Feb 21 2007, 07:53 PM) *
let wel op: op honda-velgen passen de meeste standaard-prul-wieldoppen niet eens. Dit vanwege de afwijkende vorm van de velgen: steken in het midden ver naar buiten. Waarschijnlijk moet je originele honda wieldoppen hebben.

Zou je niet meteen kijken voor een leuk setje tweedehands lichtmetalen velgen? Hoeft niet eens duur te zijn, staat wel vaak mooier.

Ik ben inderdaad opzoek naar een tweedehands set lichtmetalen velgen.

Die wieldoppen stellen echt niks voor. Je ziet ze zo vaak naast de kant van de wegliggen. Volgens mij vliegen ze zo ervanaf. Bovendien is het allemaal plastic, dus snel vies en krassen erop enzo. Bovendien blinkt het niet zo.. tongue.gif

Weet iemand wat zo'n tweedehands setje kost?

De vorige eigenaar van mijn auto bood me nog zo'n setje aan voor 350 euro, maar ik vond het toen wat te duur.
Pasadino
kijk eens op markt plaats, en zoek dan bv 16inch wielen met steek 4x100 en een ET waarde tussen de 38 en 42
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.