Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Roesten Honda's?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
goelette
Honda's roesten.....

Ik hoop dit volgend weekend klaar te hebben. Is de zijkant van de Shuttle, waar de bumper vast hoort te zitten. Alleen is het gaatje waar de bumper normaal in geschroefd zit iets groter geworden. Ongeveer 934.543.558 keer zo groot.

Hihihihi happy.gif
Nightmare
en volgens mij is de shock ook nog stock !!! maar euhh ..... veel 459[1].gif
beast
heb je wel speling met de wielmaat, als hij stevig doorveert
Hondapower
Ik zou me ook zorgen gaan maken om die benzinevulbuis!

Tja roest is niet te voorkomen. Oudere Honda's zijn niet de meest roestbestendige wagens.
coupeboy
wouw , niet niks . maar jouw kennende krijg je dat wel gefiks .
goelette
QUOTE (Hondapower @ Mar 5 2007, 09:38 AM) *
Ik zou me ook zorgen gaan maken om die benzinevulbuis!

Tja roest is niet te voorkomen. Oudere Honda's zijn niet de meest roestbestendige wagens.

neuh, is maar oppervlakte, Effe wat noverox erop en wat grondverf, dan wat tectiel, komt wel goed happy.gif

Dit is trouwens niet veel anders dan ik heb gehad bij mn eerste crx type1, de huidige type 2 en type 1.
Alleen de civic van Rob was ietsje beter aan de achterkant, daar waren alleen de kokers slecht.

ik vind het wel lollig, is alleen wel veel werk om alles vanaf niks weer helemaal vorm te geven...
lord_fornax
QUOTE (goelette @ Mar 4 2007, 10:45 PM) *
Honda's roesten.....

Hihihihi happy.gif

LOL !! tongue.gif
Filter
QUOTE (goelette @ Mar 5 2007, 06:00 PM) *
Alleen de civic van Rob was ietsje beter aan de achterkant, daar waren alleen de kokers slecht.

Is ook met liefde bestuurd geworden en toch wel redelijk goed onderhouden. Het is een superautootje.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.