Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hij Is Dan Eindelijk (echt) Verlaagd!
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > CRX / Del Sol
Del-Sol20
Hallo,

heb hier al lang niets meer laten horen, maar sinds dien heb ik niet veel gedaan, qua uiterlijk maar meer motorisch,
zoals een hele motor revisie radiator nieuwe ontsteking en dan heb ik nu nog een katvervanger;een invidea buis rolleyes.gif
en chrome one piece koplampen, en een daiyama schroefset die op de laagste stand staat

hier foto's

Maxim
Juist ja, dit is verlagen !!!
Hondapower
wel laag zeg
Filter
Ziet er stoer uit. Hopenlijk kom je niet te veel drempels tegen.
Del-Sol20
QUOTE (Filter @ Mar 11 2007, 10:30 PM) *
Ziet er stoer uit. Hopenlijk kom je niet te veel drempels tegen.

drempels valt opzich nog mee!! schuin haal ik 90% van de drempels zonder iets te raken....en 100% van de chaufeurs die achter me rijden irriteren zich aan me rolleyes.gif
Nightmare
QUOTE (Del-Sol20 @ Mar 11 2007, 10:38 PM) *
drempels valt opzich nog mee!! schuin haal ik 90% van de drempels zonder iets te raken....en 100% van de chaufeurs die achter me rijden irriteren zich aan me rolleyes.gif

gewoon effe uitstappen, en boos kijken !! helpt vaak. daarbij is het ook zo, dat als je in een straat rijd met veel drempels, meestal de max snelheid maar 30km p/u bedraagd, en hun juist te snel willen rijden. dus lekker belangrijk.
Maxim
Zorg maar voor goede remlichten happy.gif
Nightmare
heb je geen problemen met draaien en aanlopen van de banden ??
coupeboy
ziet er goed uit
Hondapower
QUOTE (Nightmare @ Mar 11 2007, 11:32 PM) *

Dat zal nu nog wel niet met die winterbanden!
Del-Sol20
QUOTE (Nightmare @ Mar 12 2007, 08:32 AM) *

nee ik raak helemaal niets bij maxiamaal insturen, en de plastic wielkast van binnen waak ik ook niet omdat die aan de bovenkant eruit is gehaald dus weer wat meer plaats heb!! en hij is nu wel getectyleerd!
beast
ziet er goed uit
maddox
had je vandaag gezien bij de ikea meeting.

Hij ligt echt laag mooi laag.
Del-Sol20
QUOTE (maddox @ Mar 18 2007, 07:03 PM) *
had je vandaag gezien bij de ikea meeting.

Hij ligt echt laag mooi laag.

dank u!!
maarja nu nog de velgen en een kleine lip voor, en dan is hij al een stuk in de goede richting!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.