Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Heb Er Een Nieuwe Lip Onder(del Sol)
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
Del-Sol20
Nou zaterdag was een del sol meeting bij kraaij in harderwijk, natuurlijk even heen als er rond de 60 del sols komen ,

het was bij het bedrijf auto kraaij, en als je al die spullen ziet liggen kan je niets laten liggen rolleyes.gif rolleyes.gif

bij deze heb ik me dus een lip voor de del sol gekocht en meteen gemonteerd, + een del sol sticker op de motor kap....

ow ja en nog een sticker op de achter ruit...

Maxim
Mooie lip, maar wanneer komen de velgen?

Ik zag je laatst rijden. De verlaging is perfect, maar met die velgen ziet het er als een bouwval uit.
Del-Sol20
QUOTE (Maxim @ Apr 10 2007, 05:30 PM) *
Mooie lip, maar wanneer komen de velgen?

Ik zag je laatst rijden. De verlaging is perfect, maar met die velgen ziet het er als een bouwval uit.

de velgen zou ik ook heeeeeeeeeel graag willen hebben, maar als je in een half jaar alleen al aan 3000 euro aan reparaties hebt gehad zonder de schroefset en andere kleine dingen ben je blij als je bankrekening weer een beetje op pijl is...
Maxim
Begrijp ik. Maar het zou de auto al ver afmaken. Dus iets om je op te verheugen.
goelette
3000 euro reparaties..?! ching! moet je wel weer een hele poos mee vooruit kunnen dan dacht ik zo happy.gif Lip ziet er erg goed uit trouwens.
Hondapower
Mooie lip, komt er bij mijn Civic ook nog onder.
Wat heb je allemaal kapot gehad om op 3000 euro uit te komen?
Del-Sol20
QUOTE (Hondapower @ Apr 11 2007, 10:04 AM) *
Mooie lip, komt er bij mijn Civic ook nog onder.
Wat heb je allemaal kapot gehad om op 3000 euro uit te komen?

Het is ook nog eens van een civic....

en die 3000 euro...

koppeling distributsie riem ontsteking, en nog een paar dingen( deze waren bij de dealer dus €€€€)
en toen heb ik hem nog laten reviseren.....
goelette
blok laten reviseren? Das altijd aardig duur ja. Was het nodig dan? een ruilblokkie was een stuk gedkoper geweest happy.gif (maar dan weet je ook niet hoe lang die het nog doet.....).
Kun je er wel weer een tijdje tegenaan als het goed is
Del-Sol20
QUOTE (goelette @ Apr 11 2007, 10:48 PM) *
blok laten reviseren? Das altijd aardig duur ja. Was het nodig dan? een ruilblokkie was een stuk gedkoper geweest happy.gif (maar dan weet je ook niet hoe lang die het nog doet.....).
Kun je er wel weer een tijdje tegenaan als het goed is

ik kon via auto kraaij ook wel blokjes krijgen, maar dan is de vraag ook maar of het wat is, ik vertrouw die auto kraaij wel, maar de mensen die tegen hun zeggen of het blok niet of wel goed is...

maarja nu kan ik er weer tegen aan...
theo
he

ik heb de zelfde lip voor onder mijn sol maar ik weet niet hoe ik die het beste vast kan zetten
heb je een foto of beschrijving er bij
heb jij er trouwens bevestigings materialen bij gekregen?
Del-Sol20
Ik heb bevestigings materiaal erbij gekregen ja,

allebei de kanten in de wielkast met een schroef, en dan nog 2 aan de voorkant, onder langs
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.