Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Motorkap Civic Hb 1996
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te Koop Gevraagd
goelette
zoals titel zegt, motorkap voor een civic hatchback 1996 (model '96-'97) gevraagd. Kleur en staat niet echt belangrijk.

een maand terug geparkeerd schade opgelopen, zaterdag door een vrachtwagen van de weg geduwd, vandaag tegen een jeep aan gereden in de regen.... arme civic....
goelette

Zo'n motorkap dus, maar dan dat ie ook weer dicht kan enzow.
Maxim
Verdomd geluk gehad, dat het vooral de motorkap alleen is. Bumper niks gehad?
Maar het frame zal toch wel wat verwrongen zijn, denk ik.

Maar is dat nou wel zo verstandig om de auto aan zijn spiegels vast te binden ?? happy.gif
goelette
bumper heeft ook schade, onder een jeep in geknald. Maar hij was toch al een nieuwe bumper aan het maken (lager). 1e schade was nog niet gerepareerd omdat hij nog geen geld gevangen had, dus of hij nou de hele neus of de halve neus laat spuiten, kleine moeite extra. Alleen hopen dat radiator niet lek is en dat voorfront er gemakkelijk weer op kan, moet ook nieuw zoals je ziet.
Avaloon
Voor de Civic vind ik het wel meevallen... Ik vind het erger voor je broer....

Pfff... Maar het zit hem wel ERG tegen......

We zullen maar zeggen: Drie maal is scheepsrecht!?

goelette
3x schade, heeft auto al 5 maanden happy.gif Maar liever vlak achter elkaar, en tussendoor nog niet gerepareerd, dan iets pas gerepareerds naar de klote rijden... Howel die velgen net nieuw gemaakt waren, en er nu enkele cm's vanaf geschaafd is... Maar al met al valt het nog mee, en hij bekijkt het nog steeds positief happy.gif Voor zover ik weet wil hij toch nog wle honda blijven rijdne, ondanks alle pech happy.gif
Filter
Dat is echt balen.
Black Knight
ja, het is erg baal he
Black Knight
heb je nieuwe motorkap of nog maken??
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.