Merlijn
Jun 23 2003, 09:10 PM
-----Original Message-----
From: Aalders, Martin [mailto:---------------------]
Sent: Thursday, 19 June, 2003 10:54 AM
To: ------------
Subject: RE: Vergunning.
Geachte heer van Beem,
1. Een tweede sleutel voor het parkeerdek moet u aanvragen bij de verhuurder, deze
parkeervoorziening is niet van de gemeente.
2. Een jaarabonnement op het parkeerterrein bij Y-land kost voor alle dagen van de week
400,00 per jaar, voor maandag t/m vrijdag 200,00 per jaar.
3. Een 6 daags abonnement (maandag t/m zaterdag) voor de parkeergarage kost 600,00
per jaar en voor een 5 daags abonnement (maandag t/m vrijdag) 300,00 per jaar. U dient
hierbij wel rekening te houden met de openingstijden van de parkeergarage. Voor en na
sluitingstijd kunt u niet bij uw auto komen.
4. Parkeerabonnementen zijn aan te vragen bij de dienst Parkeerbeheer, H. de Lintweg 6, dit is de straat achter de Hema. Openingstijden maandag t/m zaterdag van 9.00 tot 15.00 uur.
Met vriendelijke groet,
M.Aalders (vakgroepcoordinator).
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Beem, Will van Namens Info
Verzonden: donderdag 19 juni 2003 10:18
Aan: Toez_veiligh
Onderwerp: FW: Vergunning.
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Wetzels, Bjorn [mailto:-------------------]
Gepost om: donderdag 19 juni 2003 9:27
Gepost naar: Info
Discussie: Vergunning.
Onderwerp: FW: Vergunning.
Ls,
daar op mijn eerste mail een half jaar geleden niet op is gereageerd, hier opnieuw een poging.
Over korte tijd gaan mijn vriendin en ik samenwonen in haar appartement op adres -----------, Spijkenisse.
Momenteel ben ik elk weekend in Spijkenisse en betaal ik me helemaal blauw aan parkeerkosten op parkeerplaats Y-land.
Aangezien zij een parkeerplaats heeft op het parkeerdek boven de Edah/Lucardi etc. en daar een magneetsleutel van heeft,
zou ik daar gebruik van kunnen maken als zij niet aanwezig is. Helaas beschikt zij niet over een 2e sleutel.
kunt u mij vertellen waar een dergelijke parkeersleutel te achterhalen is?
Een andere mogelijkheid is een jaarvergunnning voor de parkeergarage onder de Edah in de kopspijker.
Kunnen jullie mij informatie verschaffen over een parkeervergunning (kosten, hoe aan te vragen? ) in de buurt van
de Nieuwstraat/Noordkade / een jaarvergunning voor de betreffende parkeergarage ? ?
Alvast Bedankt,
P.H. Wetzels
KEMBIT BV
Sittard (LB)
*SLIK*
Welke een tyfushoge bedragen....
Nightmare
Jul 2 2003, 01:17 AM
hi hi hi hi hi ha ha ho ho hooo.....
wie gaat er nu ook in spijkernisse wonen !!
blijf toch lekker hier wonen !!
je wordt nu gewoon gestraft omdat je limburg wilt verlaten.
begrijp je dat nog steeds niet !!
Hondapower
Jul 2 2003, 10:01 AM
Ja dat krijg je met de Randstad
Merlijn
Jul 2 2003, 09:51 PM
Ja marco, jij hebt makkelijk praten, jij bent getrouwd. Mijn vriendin woont 218 km verderop vanuit minli. En nu geen geblaat over had je maar een vriendin moeten zoeken die dichterbij was want :
1. Ik heb er mijn redenen voor
2. Landgraaf is een roddeldorp en er gaan dingen over mij rond die mij niet aanstaan
3. liefde overkomt je en dat kun je niet forceren.
Just my 2 cents
Nightmare
Jul 4 2003, 04:27 PM
right !!
maaaaarr..........
punt een :
zij kan ook hierheen komen !! toch ??
waarom moet jij daar naar toe,en je hoeft toch ook niet in landgraaf te wonen.
en punt twee:
eerst vragen waar ze vandaan komt,dan pas neuken !! en niet anders om.
geintje.
Merlijn
Jul 4 2003, 05:47 PM
aangezien zij al een compleet huis heeft staan, en het voor mij een niewe stap in mijn leven is, is het makkelijker om daarheen te gaan. besides, ze wil in de buurt van de ouders blijven, zijn ook al op leeftijd en hebben geen auto..
Nightmare
Jul 5 2003, 03:22 PM
was ook maar een pestertje !!!
is natuurlijk ook jou zaak,en jou keus.
als jij daar maar 100% achter staat,en met een gerust hart daar naar toe verhuisd.
is natuurlijk een groto stap voor jou.je familie en vrienden hier achter te laten !!
in het begin denk je "ik kom wel elk weekend voorbij",maar dat hangt natuurlijk na een tijdje ook de kont uit.
dan wordt het elke 14 dagen,wordt natuurlijk ook stront vervelend.
en zo groei je langzamerhand limburg uit,en werkt daarzo je aan je nieuwe vrienden kring.
dus bij deze "wees gegroet,d'r bjorn is voet".
beetje kort samen gevat,maar zo gaat het in werkelijkheid wel.
ik persoonlijk zou zo'n stap nooit kunnen maken.ik wil nog niet eens weg uit kerkrade.
ik zou me super alleen gaan voelen,zo zonder vrienden en het belangrijkste,zonder mijn ouders in de buurt te hebben om effe binnen te vallen.
ik ben nog al erg gehecht aan mijn 2 tot 3 weekelijks bezoekje aan mijn ouders.
ik hoop voor je dat jij daar niet zo'n last van krijgt.
Merlijn
Jul 5 2003, 04:41 PM
Marco, dat is ook mijn grote struikelblok. ik heb echter een hoop ellende in landgraaf meegemaakt en daaro komt het me makkelijk uit. ik heb het er echter wel meteen moeilijk mee mijn oude en nieuwe vrienden achter te laten. maar de lease-auto maakt het heen en weer rijden er toch weer iets makkelijker op.
Hondapower
Jul 7 2003, 10:51 AM
Ach ja ik rij ook al meer dan een jaar heen en weer tussen limburg en brabant.
Ik ga in augustus afstuderen bij Philips in Eindhoven en daarna ga ik studeren op
de TU Eindhoven. Uiteindelijk zal ik ook naar Brabant verhuizen maar gelukkig
is dat dan niet verder dan zo'n 120km van Minli dus de HCZ-L blijf ik er dan ook
zeker bij doen.
Ik ken daar ook al heel wat mensen maar toch mis ik dan wel vaker mijn vrienden
hier in het Zuiden maar het is ook maar hoe je het straks in gaat delen.
Merlijn
Jul 7 2003, 04:50 PM
precies Hondapower,
Ik zal mijn vrienden hier zeker niet vergeten! :zzz
Zo makkelijk komen ze niet van me af, ennuh, als ze willen dan komen ze maar logeren.
crex
Jul 26 2003, 11:37 AM
Dat had je nou niet moeten zeggen.....
Met hoevelen kunne we komen??
Nightmare
Jul 31 2003, 10:24 PM
als ik kom logeren,ben jij dan weg ?? please ?? :sarc
Merlijn
Aug 1 2003, 07:48 AM
Dat moet je maar met Lisa regelen. :sarc
kan wel zijn dat ik halverwege binnen kom stormen.
In ieder geval, er is genoeg strand, grasvelden etc in de buurt.
maar voor diegenen die mij missen, je bent welkom. de meesten weten wel waar ze me kunnen bereiken.
BJ
Pasadino
Aug 4 2003, 08:14 AM
Ach ik ken dat ben ook verhuist naar brunssum ver van al mijn vrienden,familie, snik
maar als ik echt heimwee krijg dan maken die 20 min. in de file staan op de landweg naar kerkrade ook niks meer uit! hihihihihi!('

');
Pasadino
Aug 4 2003, 08:15 AM
Volgens mij doe ik iets verkeerd met die smilies
kaatje
Aug 4 2003, 03:11 PM
Ik woon ook nu al een jaar in rotterdam en ik vind het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk dat webbie komt. Dan ben ik tenminste niet meer alleen. Ok oK het is mijn schuld dat webbie naar spijkenisse gaat als ik er niet was dan had hij lisa niet ontmoet !!!!!!! Maar die fout heb ik me zelf vergeven

hahahahah. Ik doe de hondaclub er ook gewoon bij en het gaat perfect!! Ik vind het alleen jammer dat we maar 1x in de maand kunnen komen maar ja dat heb je wel eens. WEBBIE KOMT U MAAR HOOR IK VIND HET ECHT LEUK
Groetjes van boven de maas
Kaatje
Merlijn
Aug 4 2003, 04:52 PM
oeh oeh, ze zegt U tegen mij, ja allen, leest het goed. Eindelijk iemand die me op waarde schat
kaatje
Aug 4 2003, 05:19 PM
NOU NOU NOU WAT EEN WAARDE ZEG dat krijg je als je in belgie op internaat hebt gezeten voor de afgelopen 5 jaar. Ik kan niet anders

hahaha trouwens webbie leuk dat je me ook vermeld over dat jij,lars,petra en danny bij mij geweest zijn. Had ik nog niet gelezen. Ik hoor het he als je doorbent
xxx kaatje
Merlijn
Aug 4 2003, 05:23 PM
Huh?
Anyweej, ik ben nog steeds wachtende.
Voor de ingewijden het vervolg van de bovenstaande ontwikkeling.
Heb 40 sollicitaties de deur uitgedaan en 39 afwijzingen gekregen. Met het laatste bedrijf ben ik wel in zee gegaan en ik wacht nu na 2 gesprekken op een definetief No-Go of een Go. we hopen op het laatste.
het bedrijf kun je hier vinden
http://www.issue.nl
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.