Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Onderdeeltje Gezocht
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te Koop Gevraagd
accordrulez
Hoi ik heb een nieuwe civic aerodeck gekocht nadat iemand m`n oude in elkaar heeft gereden maar nu mist er bij de passagierskant een afdekkapje van de handgreep in het plafond. Wie heeft er 1 over? zal wel niet los verkrijgbaar zijn bij de Honda-dealer. Moet grijs zijn.Hij komt uit een civic aerodeck maar kan ook uit een 5-deurs van 95-2001 komen.thankzz
Nightmare
je kunt ook al je wensen verzamelen, en er dan een dagje "van deijne" van maken. daar vind je beslist wat deeltjes die je zoekt.
accordrulez
Nee bedankt, daar zien ze mij nooit meer.WAt een afzetters daar. Je staat er eerst een uur te wachten terwijl ze van die "kamp-mensen"meteen helpen en dan vragen ze voor de kleinste onderdeeltjes de grootste prijzen(2 slotjes voor een Alto 50 gulden) Moest een keer onderdelen voor mijn civic hebben na een schade en toen heb ik (waar mijn garage bij was) duidelijk gezegd welke onderdelen ik moest hebben en voor welke type.Dag erna sturen ze alles verkeerd op.Of het was flink beschadigd.Wilden ze het niet terugnemen want ik had het niet goed doorgegeven.Mijn garage heeft uiteindelijk met Van Deijne zelf alles geregeld maar nee ik kom daar niet meer...Ik koop nog liever nieuw
Nightmare
ben er altijd zeer tevreden over geweest. eerst effe een rondje "gratis geshopt" door het wagen park, en dan het deeltje gekocht waar ik voor kwam ........

dan valt de hoge prijs voor dat eene deeltje best mee ........ 2149[1].gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.