gici
Aug 26 2007, 06:07 PM
ik heb een maand geleden een blauw solletje gekocht van 94 en ben die technisch volledig in orde te zetten onderstel rubbers en zo, want de vorige eigenaar heeft hem serieus toegetakeld kabels veranderen enzovoort enzoverder , dat kan ik allemaal verhelpen alleen de carroserie is eeen probleem de vorige eigenaar heeft er met spuitbussen opgezeten niet echt van bob de bouwer kwaliteit , ik zou die zelf willen spuiten maar weet niet goed hoe begonnen
heb geen zo een groot budget omdat het hier om een hobbywagen gaat mijne droom maar alles kost wel meer dan ik dacht kan mij iemand helpen
Hondapower
Aug 26 2007, 07:24 PM
zelf spuiten zonder ervaring wordt nooit mooi. En je hebt zeer zeker een spuicabine nodig.
Maw: ga ermee naar een schadeherstelbedrijf/autospuiterij.
gici
Aug 26 2007, 08:29 PM
daar heb ik voor rondgekeken wist niet dat spuitwerk zo duur was heb er nog gene onder de 2000 euro gevonden en dan heb ik hem al zelf gestript en zou ik hem afwrijven balen zeg
Nightmare
Aug 27 2007, 07:55 AM
2000 euro is ook al een zeer mooi prijs hoor !!!
ga je echt goekoper zitten, dan moet je ook snel tevreden zijn met de geleverde qualiteit, die dan ook zal afnemen.
Hondapower
Aug 27 2007, 07:57 AM
tja als je er het geld niet voor heb of voor over hebt, dan kun je misschien beter een andere targa kopen die beter in de lak zit.
gici
Aug 27 2007, 04:10 PM
denk dat je gelijk hebt heb vandaag gekeken voor de verf en wat een cabine kost om te huren en heb dan maar besloten om hem binnen te steken mag hem binnensteken half september als ze een gaatje vinden moet hem zelf klaarzetten en daarna zelf monteren kostprijs tussen de 1500 en 2000 maar zal in mijn geval tegen de 2000 lopen heb dus nog wel wat werk voor de boeg maar heb het er voor over daarna eindelijk genieten
legend01
Aug 27 2007, 04:42 PM
Welke kleur? foto's?
gici
Aug 27 2007, 08:03 PM
is een blauwe tis te zeggen het is er ene met blauwtinten de motorkap en rechts acher zijn verkracht door een wannabeepicasoo hij staat op dit moment in de werkgarage van familie in limburg ga mij er dit weekend weer onderwringen en wat foto's maken en hopelijk eind september het voorlpig eindresultaat want mijn solletje moet nog groeien
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.