Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ook nieuw speelgoed gekocht.
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Nightmare
ik had ook bijna een digitale film camera gekocht !! ook nog bijna dezelfde als webbie. toevalig !!
best betaalbaar,maar ik wilde deze dan ook tevens gebruiken voor foto's mee te maken.
anders loop je met een foto toestel, én een film camera.
maar helaas,de foto's die uit zo'n camera rollen zijn zeer slecht van qualiteit.0.8 m/pix.
dus heb ik me maar een nieuwe digitale foto camera gekocht !!
de Casio QV-R4 met 4 mega pixels,(net zoals mijn oude kodak camera).

alleen bevat deze camera veel meer funties die ik nodig heb,hij is veel compacter,en hij is beter geschikt voor foto's bij schemering.dus weer een verbetering.
voor wie intresse heeft in een super goede foto camera,alleen iets minder bij schemering: te koop een Kodak EasyShare DX4900 met 4 mega pixels.

met exrta 3 accu setjes van resp:2x1600mAh,en 1x2100mAh,en een extra CompactFlash kaart,goed voor 208 foto's op maximale resolutie.
dus goed voor een compleet weekend foto's maken zonder problemen en super qualiteit.prijs voor deze complete camera is 300 euro.
Merlijn
nijs! :sarc
Nightmare
kan ik weer wat foto's voor het clubje schieten.
Hondapower
Ja ik heb ook een tijdje getwijfeld tussen een digitale foto of filmcamera.
Ik heb me een hele tijd geleden ook bijna een filmcamera gekocht, maar de
0,8Mp is gewoon te weinig voor foto's.
Merlijn
daarvoor hou ik ook fijn mijn fotocam happy.gif
lord_fornax
Je hebt wel een mooi bloemetje gefotografeerd.. :P

Nightmare
voor jou......van mij !!!
lord_fornax
dank je...

hihi

ben verlegen nu een beetje hihi.... biggrin.gif

hihi
kaatje
een gerards die verlegen is nou nou happy.gif Leuk bloemetje ja. Een digi camera is super handig gewoon. Ik heb er een voor mijn vriend gekocht met de kerst. Een canon s30 echt een leuk speeltje. Je kan er foto's mee maken in jaren 50 stijl zo bruin, grijs en zwart en daar krijg je echt leuke foto's mee. Ook gewoon zwart wit is ook leuk voor foto's en dan natuurlijk kleine filmpjes maken. hahaha daar heb ik al mensen stiekem mee gefilmd happy.gif Het is dus altijd handig.
lord_fornax
Originally posted by kaatje

een gerards die verlegen is nou nou happy.gif

Zelfs dat kan weleens ja...
kaatje
hahaha :P
kaatje
ok dat had dus een smiley moeten zijn (':P')
kaatje
ok dan
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.