Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Katalysator Crx Ed9
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te Koop Gevraagd
maddox
ik ben opz oek naar een katalysator voor mijn crx ed9 uit 1992.

Ik heb het spruitstuk vervangen door een spaghetti 4-2-1 spruitstuk maar nu past de katalysator niet meer omdat deze een kleine 5 cm te kort is.
( deze was trouwens ook niet meer goed, zat al een gat in )
Gelukkig haaden we wel een katvervanger bij de hand en hiermee tijdelijk het ptobleem verholpen.
Maar omdat een katalysator onder mijn crx verplicht is bij de apk wil ik er toch graag een katalystor onder.

de katalysator die niet meer past is 40 cm dus de andere moet groter zijn dan dit.
Ik weet niet of er ook katalysators van andere honda's onder een crx passen ?

wie o wie weet hiervoor een oplossing of heet nog een katalystor liggen die hij weg doet ?

shirlcrxvtec92
hallo dave,

Wij hebben nog 2 katalysator liggen maar we zoude even niet weten hoelang deze zijn! dan moet je maar even kijken of je hem wil zien,

groetjes shirley en daniel
maddox
neem ze eens mee volgende week.

Dan kan ik eens kijken.
shirlcrxvtec92
QUOTE(maddox @ Sep 16 2007, 11:26 AM) *
neem ze eens mee volgende week.

Dan kan ik eens kijken.

oke zal ik doen
legend01
QUOTE(shirlcrxvtec92 @ Sep 16 2007, 09:16 AM) *
hallo dave,

Wij hebben nog 2 katalysator liggen maar we zoude even niet weten hoelang deze zijn! dan moet je maar even kijken of je hem wil zien,

groetjes shirley en daniel

Hebben jullie geen meetlat of zoiets dergelijks,dan kun je 'm toch even opmeten en dat aan Maddox doormailen of bellen of schrijven of faxen, wat jij wil.
goelette
ik had nooit verwacht dat uitgerekend Werner met deze slimme oplossing zou komen happy.gif Maar ik zat me inderdaad al iets soortgelijks af te vragen ja...
legend01
QUOTE(goelette @ Sep 17 2007, 04:41 PM) *
ik had nooit verwacht dat uitgerekend Werner met deze slimme oplossing zou komen happy.gif Maar ik zat me inderdaad al iets soortgelijks af te vragen ja...

U bedoelt, ik ben slimmer dan menigeen van jullie verwacht.
shirlcrxvtec92
nou ik heb wel een meetlat maar deze kan ik niet vinden dat is het juist. anders hadden we het wel even opgemeten. hihi.
beast
QUOTE(legend01 @ Sep 17 2007, 10:09 PM) *
U bedoelt, ik ben slimmer dan menigeen van jullie verwacht.

wat ruik ik toch
maddox
QUOTE(beast @ Sep 18 2007, 11:13 AM) *
wat ruik ik toch

kan het spruitstuk zijn met de nieuwe pakkingen.
Ruik je in het begin ook nog ff als de motor warm is aan het worden tongue.gif
legend01
QUOTE(beast @ Sep 18 2007, 10:13 AM) *
wat ruik ik toch

Nee,het is geen eigendunk, als het dat is wat je bedoelt 542[1].gif
goelette
sorry....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.