Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Honda Wenslijst Voor Het Boek
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Algemeen
Dexter Jin

Hoi allemaal

Nu zijn er Gasten van jullie die graag een verzoek hebben van een bepaald Type Honda die ze in het Boek willen hebben,nou heb ik voor deze gelegenheid een aparte Topic aangemaakt waarin jullie deze kunnen Plaatsen:)

Graag de volledige naam van het Model met Jaartal,en met Link en of Foto's met je ideen hoe je deze graag hebt Gecustemized.

Sommige van jullie zullen je eigen Auto willen behouden,en in dat geval plaats dan een Foto van je Ride met ook weer de Wensen:)

Even voor de duidelijkheid over het verhaal,er word NIET met NOS gereden,voor de verder rest kan alles besproken worden.
beast
mijjn CRV als BIG-FOOT
shirlcrxvtec92
onze crx vtec,
legend01
QUOTE(shirlcrxvtec92 @ Sep 18 2007, 07:59 AM) *
onze crx vtec,

Welke,die van Daniel? 1519[1].gif 1906[1].gif 2149[1].gif
Dexter Jin
Misschien staat hier wat tusse wat inspireert:)

http://www.allcarwallpapers.com/honda/
Filter
mijn accord in het zwart. Foto's staan bij mijn profiel.
Black Knight
QUOTE(shirlcrxvtec92 @ Sep 18 2007, 08:59 AM) *
onze crx vtec,

toch 2ling auto van crx laugh.gif
goelette
civic shuttle, 1988
Met nos.
Hondapower
Kun je niet eens een tekening hier neerzetten wat nu het resultaat gaat worden ongeveer?
Je bent hier helemaal bezig met een mooi verhaal maar echt een voorbeeld of schets heb ik nog niet voorbij zien komen.
ttiwwp.gif
shirlcrxvtec92
QUOTE(legend01 @ Sep 18 2007, 06:29 PM) *
Welke,die van Daniel? 1519[1].gif 1906[1].gif 2149[1].gif

ja die van Daniel. hoezo werner, moet ik anders de mijne pakken. is mooier he hihihi maar niet sneller.
goelette
QUOTE(shirlcrxvtec92 @ Sep 19 2007, 08:17 AM) *
ja die van Daniel. hoezo werner, moet ik anders de mijne pakken. is mooier he hihihi maar niet sneller.

Voor een model om na te tekenen denk ik dat mooiheid belangrijker is dan snelheid eerlijk gezegd.
beast
De CRV is alleen maar natuurlijke schoonheid rolleyes.gif
Dexter Jin
QUOTE(Hondapower @ Sep 18 2007, 09:54 PM) *
Kun je niet eens een tekening hier neerzetten wat nu het resultaat gaat worden ongeveer?
Je bent hier helemaal bezig met een mooi verhaal maar echt een voorbeeld of schets heb ik nog niet voorbij zien komen.
ttiwwp.gif

Wat ik nu zeg is niet onaardig bedoelt maar ik ben aan de gang met de Schetsen,nou Snap ik wel dat jullie misschien ietwat ongeduldig en beniewd zijn en dat vind ik ook terecht....maar waarom ik aandacht heb besteed als eerst aan het verhaal is dat het belangrijk is dat toe te lichten naar jullie.
Een Boek opzichzelf is maanden werk en vooral zoiets vraagt veel tijd en aandacht,de Tekeningen wat ik normaal maak duren ook lang....het is alleen ik kan niet snel Tekenen maar als ik iets af heb is het resultaat ook daar.

Nogmaals de Tekeningen komen eraan,en als ik jullie Topic teveel gevuld heb hierover dan mijn Excuzes in deze.
Dexter Jin

Een voorbeeld alvast

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.