Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wat Heb Jij Net Gekocht?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
angel
Je koopt ook altijd veel biggrin.gif
Black Knight
QUOTE (Hondapower @ May 10 2009, 08:39 PM) *
Niks is gratis!
Een voorbeeldje: Voor de SonyEricsson X1 moet je 40 euro bijbetalen in combi
met een 2 jarig abo van 300min bij Telfort à 24,95 per maand.
Totaal kosten over de 2 jaar is 24x24,95 + 40= 638,80.

Hetzelfde abonnement van 300min als Sim Only, dus zonder toestel, is 7,95 per maand.
Totaal kosten over 2 jaar: 190,80.
Het verschil tussen hetzelfde abo maar dan met of zonder toestel is 638,80 - 190,80=448 euro.

En laat die X1 nu al te vinden zijn voor 460 euro op internet (zie bv tweakers.net pricewatch).
Maw. je hebt na 2 jaar het 'gratis' toestel in zijn geheel afbetaald bij Telfort.

Er zal heus wel vaker een paar tientjes verschil te vinden zijn, maar wat ik er mee wil zeggen is dat je m toch echt zelf betaalt! Waar het nog het meest op lijkt is dat de provider gewoon een lening bij hen voor jou afsluit ter waarde van je toestel dat je erbij 'krijgt'.
Wat je dus ook NOOIT moet doen is je abonnement met toestel erbij langer door laten lopen dan de contractperiode.
Je betaalt dan wel het hoge maandbedrag door terwijl je je toestel wel al hebt 'afbetaald'.

(zie trouwens dat ik nu de 1000ste post heb in dit topic!)

klopt dat he me ook teleford happy.gif
B00ster
Ik heb nog nooit bijbetaald voor een toestel, elke keer als contract verloopt haal ik mij weer een nieuw toestel en weer zonder bijbetalen, Heb een 2 jarig abbo wat mij ca 25 euro p/m kost. Maar voor die 25 euro kan ik ook bellen, ik ga er zelfs altijd overheen. Dus ik benut mijn abbo optimaal.
Bij providers waar je je overgebleven waarde van je bundel niet mag meenemen of tot een beperkte hoogte die plukken idd van je.
Maar zoals ik het zie heb ik de afgelopen jaren toch echt mijn toestel "gratis" en ben ik van mening dat ze die waarde alleen terug kunnen verdienen aan je belgedrag.
Black Knight
maar als nieuwe koopt dat 1 maand gratis voor later moeten betalen dus
goelette
ja, maar ik betaal 7,50 euro per maand voor 300 gratis belminuten zonder telefoon erbij... dus het verschil met jouw 25 per maand is het toestel.
goelette

V40 definitief gekocht happy.gif Wel nog beetje werk aan (2 nw bandjes, middendemper uitlaat, bumper repareren of van sloop halen, bumperlip eraf halen of nw halen, verder heel wat krassen maar daar ga ik niks aandoen, komen er nog wel meer op), maar ach ja, ik heb ongeveer 35% van de dagwaarde betaald happy.gif,
en bovendien is hij voor Joyce.
Nightmare
QUOTE (B00ster @ May 10 2009, 09:54 PM) *
Maar zoals ik het zie heb ik de afgelopen jaren toch echt mijn toestel "gratis"

dan zie je het toch niet goed. dacht je nou echt, dat je nog iets gratis krijgt !! die providers zijn ook niet gek. jij hebt het toestel mischien "gratis" gekregen, maar dmv je abonement heb je het toestel 2x terug betaald.
Nightmare
QUOTE (goelette @ May 10 2009, 10:24 PM) *

V40 definitief gekocht happy.gif Wel nog beetje werk aan (2 nw bandjes, middendemper uitlaat, bumper repareren of van sloop halen, bumperlip eraf halen of nw halen, verder heel wat krassen maar daar ga ik niks aandoen, komen er nog wel meer op), maar ach ja, ik heb ongeveer 35% van de dagwaarde betaald happy.gif,
en bovendien is hij voor Joyce.

thumbsup_anim.gif
.Fx
Niet gekocht, wel nieuw! Een nieuwe helm voor Segura:

(zit inmiddels een mooi laagje plamuur en lak op)
Black Knight
QUOTE (.Fx @ May 11 2009, 01:07 PM) *
Niet gekocht, wel nieuw! Een nieuwe helm voor Segura:

(zit inmiddels een mooi laagje plamuur en lak op)

waarom je zo helm voor? die is voor je auto rally rijdt ha thumbsup_anim.gif
Hondapower
QUOTE (.Fx @ May 11 2009, 01:07 PM) *
Niet gekocht, wel nieuw! Een nieuwe helm voor Segura.

Wat moet ik me hier bij voorstellen?

Ik heb trouwens een DVI-HDMI stekker gekocht en wat scheermesjes bij Dealextreme.
.Fx
Het antwoord even kort samen gevat:

Website...
Maxim
Voor een paar Euro, de Promo CDS van Omen + de "Press Release"

Vandaag gereleased:

B00ster
QUOTE (goelette @ May 10 2009, 10:10 PM) *
ja, maar ik betaal 7,50 euro per maand voor 300 gratis belminuten zonder telefoon erbij... dus het verschil met jouw 25 per maand is het toestel.

Kan kloppen maar die 25 is ook meteen beltegoed, in het buiteland betaal ik bijv. 17c p/m en dat gaat als eerste allemaal van die 25 af Ik betaal immers geen bedrag om hun te spekken.
Nightmare
een Team Nitro snowboard met Ride bindingen en Nitro tas:

en nog een extra paar Team Nitro snowboard schoenen, maar hebben al een beetje lakschade na 2x snowworld:

als er nog gegardigden zijn die ook eens willen proberen te snowboarden, zondag ga ik weer spelen in Snowworld.
maikel74
QUOTE (Nightmare @ May 14 2009, 10:43 PM) *
als er nog gegardigden zijn die ook eens willen proberen te snowboarden, zondag ga ik weer spelen in Snowworld.

Altijd al eens willen gaan snowboarden, maar ivm ziekte op zeer jonge leeftijd, en wat ik er aan heb overgehouden is het verstandiger om het niet te gaan doen. Ben ooit eens gaan proberen te skieen in snow world, en het probleem deed zich al voor met de schoenen, die niet om me linker been past en daar door gaat knellen angry.gif . En dan ook nog eens dat als ik me been zou breken dat het heel grote gevolgen kan hebben.
Hondapower
Een Logitech V470 bluetooth muis in het zwart voor bij de laptop.
x.x.sanzi
QUOTE (Nightmare @ May 14 2009, 10:43 PM) *
een Team Nitro snowboard met Ride bindingen en Nitro tas:

en nog een extra paar Team Nitro snowboard schoenen, maar hebben al een beetje lakschade na 2x snowworld:

super mooi snowboard !! echt te gek.
helaas heb ik nog noooooit in me leven gesnowboard, en daar baal ik wel van, want ik hou wel van dat soort dingen.
Nightmare
we moeten er eens een club activiteit van maken. het is echt super plezierig om te doen. dus gewoon eens met een groepje afspreken om eens op een zondag middag te gaan.
dan is het niet zo druk, en kan ik wat instucties geven. jullie zijn dan ook niet de enigste die voor het eerst op een board staan. het barst bij Snowworld van de beginners.
Hondapower
in juli en september zijn er niet zoveel clubdingen.
beast
QUOTE (Nightmare @ May 17 2009, 08:36 PM) *
we moeten er eens een club activiteit van maken. het is echt super plezierig om te doen. dus gewoon eens met een groepje afspreken om eens op een zondag middag te gaan.
dan is het niet zo druk, en kan ik wat instucties geven. jullie zijn dan ook niet de enigste die voor het eerst op een board staan. het barst bij Snowworld van de beginners.

nee dank je , breek mijn poten wel op een andere manier [lol]
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ May 17 2009, 09:27 PM) *
in juli en september zijn er niet zoveel clubdingen.

dan wil ik wel eens een dagje prikken in Juli. ik start er een nieuwe topic over. kijken of er intresse is.
Maxim
De japanse release van (hoe kan het ook anders) The Prodigy - Omen 4 track

Nightmare
in Amerika een orgineel Honda Element keyless entry systeem.

dit setje is gewoon plug and play. stekker insteken, kasje vast schuiven op de orginele plek, en klaar.
ben het Camco setje zo'n beetje zat. het setje werkt perfect ...... maar alleen niet in de Element. dus dit setje verhuist naar de civic van Thorsten.
B00ster

2x gekocht 1 voor in de civic en 1 voor Yoeri
Hondapower
Voor mijn ouders gekocht:
Een Ziggo startpakket digitale TV HD met een Humax iRHD-5000C decoder.
Mijn ouders waren aan het balen dat de belangrijkste Duitse zenders uit het analoge pakket waren verdwenen.
Dus dan moet je wel om. Heb ik ze meteen een HD decoder aangeraden, dan kunnen ze weer enkele jaren vooruit.
Ze wilden geen harde schijf dinges, dus dan kom je al vrij snel bij deze Humax uit.
Ze hebben een nog wat oudere lcd tv van sony en deze Humax met HDMI is iig een stuk beter met upscalen dan de tv zelf.
Alles ziet er heel goed uit. Kastje zapt ook best aardig snel.
En je krijgt nu nog 50 euro retour van ziggo...

Heb daarnaast nog wat Hirschmann kabels en stekkers gekocht zodat ik daar in huis het signaal kan optimalisen volgende week.

En voor mezelf een A.C.Ryan mini-usb stick 4GB.
B00ster
2 kleuren met in totaal 15 meter stof om de civic van binnen te bekleden lmaosmiley.gif
Hondapower
QUOTE (B00ster @ May 22 2009, 05:46 PM) *
2 kleuren met in totaal 15 meter stof om de civic van binnen te bekleden lmaosmiley.gif

roze en bruin?
goelette
QUOTE (B00ster @ May 22 2009, 05:46 PM) *

kun jij dat dan?! is dat niet hartstikke moeilijk?
Hondapower
QUOTE (goelette @ May 22 2009, 11:02 PM) *

Dat is idd een echt vak. Heb het wel eens gezien bij de zus van André, die was meubelstoffeerder.
Dat heb je niet zo 123 onder de knie.
Nightmare

daar ben ik ook erg benieuwd naar. een goede stoel in elkaar naaien is een vak appart. moet goed en strak gebeuren. daarbij is de gekochte stof het aller belangrijkste onderdeel.
goede stoel bekleding is best duur per strekkende meter. moet super taai en dik zijn.
Hondapower
Gisteren gekocht:
Een Weber Gold One-Touch 47 BBQ.

Hij is wel wat prijzig, maar is wel een degelijk ding.
B00ster

OPok dat zal wel lukken ik heb vroeger ook al vaker dakhemels gemaakt en een enkel dashboard en achterbankjes bekleed. Is een hoop gepriegel maar ach, tot nu toe heb ik toch al alles zelf gedaan dus dit ook. Wil denk ik wel enkel nog iets in het groene stof laten borduren een logo of de naam B00ster of zoiets.
Het allerbelangrijkste is een goed voorbeeld om de patronen na te maken. daarom dat ik eens met maikel moet praten over zijn oude stoelen, dan kan ik die slopen haha

Zaal morgen eens proberen een foto van het stof te maken. denk dat ik een goede kleurkeuze heb gemaakt. Lijkt beetje op alcantara maar is het niet.
maikel74
QUOTE (B00ster @ May 23 2009, 11:29 PM) *
Het allerbelangrijkste is een goed voorbeeld om de patronen na te maken. daarom dat ik eens met maikel moet praten over zijn oude stoelen, dan kan ik die slopen haha

Als je samen met mijn de veren eronder bouwt mag je de hele zooi gratis en voor niets hebben.
thumbsup_anim.gif

Luminous Flux
QUOTE (Hondapower @ May 23 2009, 03:18 PM) *
Gisteren gekocht:
Een Weber Gold One-Touch 47 BBQ.

Hij is wel wat prijzig, maar is wel een degelijk ding.

Weber... koning onder de bbq's thumbsup_anim.gif
Neko Koneko
QUOTE (B00ster @ May 23 2009, 11:29 PM) *
OPok dat zal wel lukken ik heb vroeger ook al vaker dakhemels gemaakt en een enkel dashboard en achterbankjes bekleed. Is een hoop gepriegel maar ach, tot nu toe heb ik toch al alles zelf gedaan dus dit ook. Wil denk ik wel enkel nog iets in het groene stof laten borduren een logo of de naam B00ster of zoiets.

Zaal morgen eens proberen een foto van het stof te maken. denk dat ik een goede kleurkeuze heb gemaakt. Lijkt beetje op alcantara maar is het niet.

Let er wel op dat Michael's stoelen mogelijk een heel ander ontwerp hebben. DXi stoelen zijn in mijn ervaring behoorlijk anders dan de dingen die in een coupé zitten.
B00ster
QUOTE (Neko Koneko @ May 24 2009, 06:03 PM) *
Let er wel op dat Michael's stoelen mogelijk een heel ander ontwerp hebben. DXi stoelen zijn in mijn ervaring behoorlijk anders dan de dingen die in een coupé zitten.

Ik heb ook nog stoelen aangeboden gekregen van een mazda mx3 daar ga ik ook eens naar kijken, als die wat sportiever zijn dan de civic stoelen dan zet ik die in de mijne. Maar ik vergelijk de stoelen tussen die van maikel en die van mezelf uiteraard toch eerst.
Hondapower
QUOTE (Luminous Flux @ May 24 2009, 05:35 PM) *
Weber... koning onder de bbq's thumbsup_anim.gif

Laten we het hopen....
Ben ook benieuwd naar het indirect bbq'en.
Heb trouwens ook zo'n aanmaakbus gekocht.
Hondapower
QUOTE (B00ster @ May 24 2009, 08:44 PM) *
Ik heb ook nog stoelen aangeboden gekregen van een mazda mx3 daar ga ik ook eens naar kijken, als die wat sportiever zijn dan de civic stoelen dan zet ik die in de mijne. Maar ik vergelijk de stoelen tussen die van maikel en die van mezelf uiteraard toch eerst.

Als je ze toch gaat bekleden: kijk eens naar CRX Targa stoelen.
x.x.sanzi
Niet echt gekocht, maar wel gewonnen, de hoofdprijs, van Karnaval I Aalborg in Denemarken, battle of bands 2009 !!! biggrin.gif

.Fx
+
biggrin.gif biggrin.gif

Hondapower
gefeliciteerd.
Luminous Flux
QUOTE (.Fx @ May 25 2009, 10:42 AM) *
+
biggrin.gif biggrin.gif

ben jij dat met Sanzi? happy.gif
x.x.sanzi
QUOTE (Luminous Flux @ May 25 2009, 04:58 PM) *
ben jij dat met Sanzi? happy.gif

ja met Fx. haha
Luminous Flux
QUOTE (Hondapower @ May 24 2009, 09:11 PM) *
Laten we het hopen....
Ben ook benieuwd naar het indirect bbq'en.
Heb trouwens ook zo'n aanmaakbus gekocht.

aanmaakbus, je bedoeld die koker om de kolen in "voor te verwarmen".. dat werkt prachtig, en als het eenmaal goed brand rookt het ook nauwelijks, echt ideaal apparaat! kost wat maar dan heb je ook wat! heb je ook de "oem weber kolen"? tongue.gif
Hondapower
QUOTE (Luminous Flux @ May 25 2009, 09:09 PM) *
aanmaakbus, je bedoeld die koker om de kolen in "voor te verwarmen".. dat werkt prachtig, en als het eenmaal goed brand rookt het ook nauwelijks, echt ideaal apparaat! kost wat maar dan heb je ook wat! heb je ook de "oem weber kolen"? tongue.gif

de weber rapidfire chimney starter om maar volledig te zijn.
Kooltjes haal ik wel bij de Sligro, die hebben tegenwoordig van die kokosnootbriketten.
Neko Koneko
cosplay whoo
Luminous Flux
QUOTE (Hondapower @ May 25 2009, 09:41 PM) *
de weber rapidfire chimney starter om maar volledig te zijn.
Kooltjes haal ik wel bij de Sligro, die hebben tegenwoordig van die kokosnootbriketten.

haha, ja de kolen van weber zelf zijn super duur in verhouding... maar ik zie het al, jij gaat komende zomer veel genieten van je BBQ's!
.Fx
QUOTE (Neko Koneko @ May 25 2009, 11:06 PM) *
cosplay whoo

Nee, dit is cosplay!
B00ster

Bestelling geplaatst en betaald, nu alleen nog ff wachten tot het hier is ......... duurt me nu al te lang
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.