Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wat Heb Jij Net Gekocht?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
maikel74
Geil man,......... dus binnen kort lig jij weer onder een civic, en mss dan wel 2 withstupid.gif
Maar ben benieuwt hoe het dadelijk eruit ziet onder je civic. had trouwens wel meer onderdeeltjes verwacht baaasmiley.gif
Nightmare
QUOTE (B00ster @ May 26 2009, 08:38 PM) *

Bestelling geplaatst en betaald, nu alleen nog ff wachten tot het hier is ......... duurt me nu al te lang

cool spul !! bin mal geschpannt !!
.Fx
Ohjee, daar gaan we weer wink.gif
Laat maar even weten als je spul binnen is, dan kom ik even buurten.
x.x.sanzi
ik heb de krant van vandaag gekocht: (je staat er niet elke dag in ... )

Luminous Flux
haha, en helemaal niet met zo'n outfit tongue.gif

@ Booster,
erg nice! kan me voorstellen dat je het wachten al moe bent!
Nightmare
net besteld en gekocht in the U.S of A, een compleet orgineel Honda Element alarm systeem met alle toebehoor:

en voor Honda Rotor een onderdeel dat zelfs hun hier niet kunnen krijgen. is voor een u.s. model accord coupe. schijnt dat Honda America niet samen werkt met Honda Europa.
beetje krom .......
B00ster
QUOTE (maikel74 @ May 26 2009, 09:20 PM) *
Geil man,......... dus binnen kort lig jij weer onder een civic, en mss dan wel 2 withstupid.gif
Maar ben benieuwt hoe het dadelijk eruit ziet onder je civic. had trouwens wel meer onderdeeltjes verwacht baaasmiley.gif

Alsof het nog niet genoeg onderdelen zijn ik hoop het spul binnen 2 a 3 weken binnen te hebben, en dan weer aan mijn civicje boren, tappen, enz enz.
Dus Maikel hoe sneller het bij mij is hoe sneller jij de schroefsetjes onder de jouwe hebt thumbsup_anim.gif
B00ster
name='x.x.sanzi' post='45743' date='May 27 2009, 06:40 PM']ik heb de krant van vandaag gekocht: (je staat er niet elke dag in ... )

Sanne, ik wil je niet helemaal gek maken maar zou zo'n foto van jullie in jullie pakken niet een mooi thema zijn om ergens subtiel te airbrushen op je wagen? Oh ja ff kijken of die motorkap al klaar is in beek dan kunnen we die voor Luuk gaan ophalen. Zal morgen of zo eens met Ton Bellen.
x.x.sanzi
QUOTE (B00ster @ May 27 2009, 08:08 PM) *
Sanne, ik wil je niet helemaal gek maken maar zou zo'n foto van jullie in jullie pakken niet een mooi thema zijn om ergens subtiel te airbrushen op je wagen? Oh ja ff kijken of die motorkap al klaar is in beek dan kunnen we die voor Luuk gaan ophalen. Zal morgen of zo eens met Ton Bellen.

haha dat zou kunnen :P ik ga misschien dit weekend eens beginnen met spuiten van de spoiler, aangezien mijn stufie weer binnen is (h)
overigens ben ik echt zoooo benieuwd naar je airride, echt super vet. ben je ook al druk bezig aan jolanda's car ?? niet vergeten he !
maikel74
QUOTE (B00ster @ May 27 2009, 08:05 PM) *
Alsof het nog niet genoeg onderdelen zijn ik hoop het spul binnen 2 a 3 weken binnen te hebben, en dan weer aan mijn civicje boren, tappen, enz enz.
Dus Maikel hoe sneller het bij mij is hoe sneller jij de schroefsetjes onder de jouwe hebt thumbsup_anim.gif

Oke, kan ik mss tegen die tijd al eens gaan kijken of de bout los komt of niet. Maar ga toch 2 nieuwe halen.
.Fx
Hm, ben niet zo'n fan van airbrushes....kan heel mooi zijn, maar 9 van de 10 wagens die geairbrushed zijn, had ik mooier zonder gevonden.
Heb overigens binnekort ook een mooie witte OEM-bumper wink.gif Van de week gekocht.
Hondapower
Een AC Ryan inimini usb stick van 4GB.
Is nog kleiner dan de usb poort!
.Fx
Kun je die dan alleen benaderen via een usb naar miniusb kabel of verloopstuk?
Hondapower
QUOTE (.Fx @ May 28 2009, 09:35 AM) *
Kun je die dan alleen benaderen via een usb naar miniusb kabel of verloopstuk?

nee het is een plat plaatje met alleen de usb pinnetjes erop zonder de connector zeg maar.
x.x.sanzi
Lol en ik raak een usb stick al kwijt....
Hondapower
QUOTE (x.x.sanzi @ May 28 2009, 11:16 AM) *
Lol en ik raak een usb stick al kwijt....

Gewoon zo'n kleintje aan je sleutelbos en dan raak je ze niet meer kwijt...
Hondapower
En weer wat gekocht...
2 fietsen bij de Decathlon.

Plus elders nog 2 sloten van AXA.
.Fx
Ai....AXA...
goelette
ah nee he.... en dan straks ook nog hetzelfde regenpak zeker.... happy.gif
Hondapower
QUOTE (.Fx @ May 29 2009, 05:27 PM) *
Ai....AXA...

wat is daar mis mee?
Luminous Flux
QUOTE (.Fx @ May 29 2009, 05:27 PM) *
Ai....AXA...

Al Aqsa? tongue.gif
maikel74
Voor de xbox360 lmaosmiley.gif

Gitaar hero metallica. Het complete paket. Spel+gitaar headphone.gif
x.x.sanzi
QUOTE (maikel74 @ May 30 2009, 09:20 PM) *
Voor de xbox360 lmaosmiley.gif

Gitaar hero metallica. Het complete paket. Spel+gitaar headphone.gif

NICCEE ! laat maar weten hoe het spel is biggrin.gif ik ben nog aan het twijfelen, vind hem nu nog erg duur, maar van de andere kant, de rest van de uitgebrachte spellen voor guitar hero zijn nu nog steeds duur.
maikel74
QUOTE (x.x.sanzi @ May 30 2009, 11:07 PM) *
NICCEE ! laat maar weten hoe het spel is biggrin.gif ik ben nog aan het twijfelen, vind hem nu nog erg duur, maar van de andere kant, de rest van de uitgebrachte spellen voor guitar hero zijn nu nog steeds duur.

Spel is mooi, en speelt lekker. Je moet eens kijken bij de mediamarkt in hertzogenrad. bij minli net over de grens in duitsland. Daar heb ik 77 euro betaald voor complete set. spel+gitaar.
Nightmare
Helly Hansen snowboard broek:

kreeg met de oude "Decatlon broek" toch nog een vrij natte kont ..... met deze nu niet meer

en Ziener snowboard handschoenen:

ook eindelijk eens een paar handschoenen waarin ik geen natte en koude handen krijg ......
Neko Koneko
QUOTE (Nightmare @ May 27 2009, 07:23 PM) *
net besteld en gekocht in the U.S of A, een compleet orgineel Honda Element alarm systeem met alle toebehoor:

en voor Honda Rotor een onderdeel dat zelfs hun hier niet kunnen krijgen. is voor een u.s. model accord coupe. schijnt dat Honda America niet samen werkt met Honda Europa.
beetje krom .......

Klopt, USDM accord is compleet anders dan de EDM/JDM accord.
angel
QUOTE (Nightmare @ Jun 3 2009, 07:29 PM) *
Helly Hansen snowboard broek:

kreeg met de oude "Decatlon broek" toch nog een vrij natte kont ..... met deze nu niet meer

Je moet ook niet op je kont gaan zitten. Het is de bedoeling om op je board te blijven staan.
.Fx
QUOTE (Hondapower @ May 29 2009, 08:48 PM) *
wat is daar mis mee?

Er circuleren tegenwoordig veel AXA-lopers in het fietsendieven-circuit. Hier in Maastricht worden de Gazelle fietsen (met standaard AXA-slot) bij bosjes gejat.
Hondapower
QUOTE (.Fx @ Jun 4 2009, 09:32 AM) *
Er circuleren tegenwoordig veel AXA-lopers in het fietsendieven-circuit. Hier in Maastricht worden de Gazelle fietsen (met standaard AXA-slot) bij bosjes gejat.

Ja dat had ik al vernomen maar de allernieuwste types daar werkt die loper methode niet op.
x.x.sanzi
QUOTE (Hondapower @ Jun 4 2009, 11:42 AM) *
Ja dat had ik al vernomen maar de allernieuwste types daar werkt die loper methode niet op.

gewoon slim zijn, en een extra slot aan je fiets doen, gewoon goedkoop van de action, want 2 sloten openbreken kost te veel tijd, en hebben ze te veel sleutels nodig. altijd goed !
angel
Gewoon blijven fietsen, heb je helemaal geen slot nodig.
B00ster
QUOTE (angel @ Jun 4 2009, 05:42 PM) *
Gewoon blijven fietsen, heb je helemaal geen slot nodig.

Je hebt heeeeeeelemaal gelijk thumbsup_anim.gif whistle.gif
Neko Koneko
Gewoon geen fiets hebben
x.x.sanzi
QUOTE (Neko Koneko @ Jun 4 2009, 11:56 PM) *
Gewoon geen fiets hebben

haha nog beter !!
.Fx

..en verleden week toch maar eens een ruim koffer gekocht:

Toch wel handig bij zo'n 15-daagse vliegvakantie.
Nightmare
QUOTE (.Fx @ Jun 5 2009, 09:56 AM) *

..en verleden week toch maar eens een ruim koffer gekocht:

past die intake dan op de koffers ?? en hoe zijn de ervaringen met open intakes op koffer ??

hihihihi .....
B00ster
QUOTE (.Fx @ Jun 5 2009, 09:56 AM) *

Moet je maar zin in hebben 15 dagen vliegen, zul je wel last van je knieen krijgen lmaosmiley.gif
B00ster

Gekocht voor Uhhhhumm Jolanda en heb er helemaaaaal geen bijbedoeling mee nee hoor echt niet whistle.gif

Helaas wel van een concurerend merk lmaosmiley.gif
Maxim
Weer een The Prodigy Promo CD met Press Release:

Harrie

Met vriendelijke groet

Harrie
x.x.sanzi
QUOTE (Maxim @ Jun 7 2009, 12:09 AM) *
Weer een The Prodigy Promo CD met Press Release:

nu moet je ondertussen toch wel alle cd's hebben he ?
Pasadino
wij hebben deze net gekocht.

het is een shuttle 2.3 LSi, van 2000
Maxim
QUOTE (x.x.sanzi @ Jun 7 2009, 07:00 PM) *
nu moet je ondertussen toch wel alle cd's hebben he ?

Van de originele "normale" CD's en CD singles heb ik het aardig compleet, maar veel aparte uitvoeringen en promo's mis ik nog veel. Enkele zijn eigenlijk ook niet makkelijk te krijgen en als ze ergens opduiken, dan zijn vragen ze er teveel voor.

Het gaat mij erom om eigenlijk zoveel mogelijk verschillende tracks (mixes en remixes) op CD te verzamelen. Sommige staan alleen op promo's of zijn maar in 1 land uitgebracht.
goelette
QUOTE (Pasadino @ Jun 7 2009, 07:04 PM) *
wij hebben deze net gekocht.

het is een shuttle 2.3 LSi, van 2000

Doe je goed! Dát is nou precies de auto die jullie nodig hebben! Wel redelijk wat wegenbelasting, maar ach, dan heb je ook wel echt wat! En als je ooit eens geld over hebt kan er zó een H22a in, als ik in de accord had happy.gif
Pasadino
QUOTE (goelette @ Jun 7 2009, 09:44 PM) *
Doe je goed! Dát is nou precies de auto die jullie nodig hebben! Wel redelijk wat wegenbelasting, maar ach, dan heb je ook wel echt wat! En als je ooit eens geld over hebt kan er zó een H22a in, als ik in de accord had happy.gif

Nou hij gebruikt nu al 1 op 8 of zo dus een H22 hoef ik niet zo dan ga ik nog harder rijden!
het is een automaat dus ik weet ook niet of dat past?
en als ik wat geld over heb dan moeten er eerst nog wat andere dingetjes aan gebeuren.
x.x.sanzi
QUOTE (Maxim @ Jun 7 2009, 09:05 PM) *
Van de originele "normale" CD's en CD singles heb ik het aardig compleet, maar veel aparte uitvoeringen en promo's mis ik nog veel. Enkele zijn eigenlijk ook niet makkelijk te krijgen en als ze ergens opduiken, dan zijn vragen ze er teveel voor.

Het gaat mij erom om eigenlijk zoveel mogelijk verschillende tracks (mixes en remixes) op CD te verzamelen. Sommige staan alleen op promo's of zijn maar in 1 land uitgebracht.

this in ieder geval wel vet, zeker als je staks alles ( of bijna alle ) promo's hebt happy.gif
Maxim
Eens een keer geen Prodigy..., maar kan er wel op gemaakt worden...

Hondapower
QUOTE (Maxim @ Jun 9 2009, 11:41 AM) *
Eens een keer geen Prodigy..., maar kan er wel op gemaakt worden...

Heb je die niet al eens gehad?
.Fx
QUOTE (B00ster @ Jun 6 2009, 12:15 AM) *
Moet je maar zin in hebben 15 dagen vliegen, zul je wel last van je knieen krijgen lmaosmiley.gif

Op de een of andere manier verwachtte ik al zo'n reactie... baaasmiley.gif
Maxim
QUOTE (Hondapower @ Jun 9 2009, 12:40 PM) *
Heb je die niet al eens gehad?

Nee, deze nog niet. Het voordeel van deze is dat er 512 MB extra sample geheugen in kan. Eerst had ik eentje daar kon maar 64MB in. Met remixes (loopjes) zit je al snel vol en deze heeft een usb aansluiting...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.