Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wat Heb Jij Net Gekocht?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
Luminous Flux
nieuwe accu voor de S14, gister had de andere het begeven...
Hondapower
QUOTE (Maxim @ Jun 9 2009, 05:56 PM) *
Nee, deze nog niet. Het voordeel van deze is dat er 512 MB extra sample geheugen in kan. Eerst had ik eentje daar kon maar 64MB in. Met remixes (loopjes) zit je al snel vol en deze heeft een usb aansluiting...

Doe maar een keer modern met dat spul!
Hondapower
Mijn laptop had dringend nieuwe schijfruimte nodig:
Ik heb een Samsung Spinpoint M5 HM160HC Notebook harde schijf gekocht van 160GB.
En meteen op Ebay een 2.5" behuizing voor mijn oude schijf voor 10 Euro met SATA aansluiting erbij...

Ojha, en nog 3 nieuwe 'klitjes' voor de trackpoint:
Nightmare
gisteren ontvangen vanuit de U.S of A:

orgineel alarm systeem voor de Element. heb ik weer wat te knutselen ......
Hondapower
Wat kost je dit alarm nu eigenlijk?
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ Jun 11 2009, 09:56 AM) *
Wat kost je dit alarm nu eigenlijk?

compleet met utrasoon sensor en al ............... 139 euro !!! en dat is ook nog met verzending erbij ook !!
moest wel eerst de orginele centrale vergendeling kopen. die heb ik een paar weken geleden al gekocht en geplaatst. die 2 units werken samen.
maar dat was ook maar iets van 100 euro.

voor dit luttige bedrag heb ik nu orgineel Honda spul. lachen toch ??
legend01
QUOTE (Nightmare @ Jun 11 2009, 04:43 PM) *
compleet met utrasoon sensor en al ............... 139 euro !!! en dat is ook nog met verzending erbij ook !!
moest wel eerst de orginele centrale vergendeling kopen. die heb ik een paar weken geleden al gekocht en geplaatst. die 2 units werken samen.
maar dat was ook maar iets van 100 euro.

voor dit luttige bedrag heb ik nu orgineel Honda spul. lachen toch ??

Echt wel,zou zoiets ook verkrijgbaar zijn voor mijn Prelude angel.png whistle.gif
Nightmare
QUOTE (legend01 @ Jun 11 2009, 05:09 PM) *
Echt wel,zou zoiets ook verkrijgbaar zijn voor mijn Prelude angel.png whistle.gif

geen idee. ik zal eens een rondje gaan zoeken voor je.
Black Knight
ik heb gekocht van doppen en bitsenset
93-Delig.
Doppenset 4-32 mm, lange doppen 6-19 mm.
Inbusskeutels en divverse bitjes.
Nightmare
QUOTE (Thorsten @ Jun 17 2009, 08:10 PM) *
Inbusskeutels

mooie set, maar hoe komen die keutels in die doos ??
Black Knight
QUOTE (Nightmare @ Jun 17 2009, 10:39 PM) *
mooie set, maar hoe komen die keutels in die doos ??

je koopt bril voor toch staat op voor.
Hondapower
Die lange doppen zijn altijd erg handig.
Nightmare
QUOTE (Thorsten @ Jun 17 2009, 10:46 PM) *
je koopt bril voor toch staat op voor.

wat heeft een bril met keutels, oftewel poep te maken ?? met of zonder bril, stinken doet het toch ..........
Black Knight
QUOTE (Nightmare @ Jun 17 2009, 11:24 PM) *
wat heeft een bril met keutels, oftewel poep te maken ?? met of zonder bril, stinken doet het toch ..........

ha, dis is zo kleine dusje zoekt voor soort puzzel he.
.Fx
Hey imbuskeutels, die krijg je ook bij de IKEA!

Moet ook nog eens zo'n doppensetje halen, is toch erg handig.
Black Knight
QUOTE (.Fx @ Jun 18 2009, 09:43 AM) *
Hey imbuskeutels, die krijg je ook bij de IKEA!

Moet ook nog eens zo'n doppensetje halen, is toch erg handig.

niet ikea
B00ster
Pffffffffffffffffffffffff blink.gif
maikel74
QUOTE (B00ster @ Jun 18 2009, 11:22 AM) *
Pffffffffffffffffffffffff blink.gif

thumbsup_anim.gif Het loopt soms toch zo lekker
Harrie
Een Z-board erbij gehaald. Heb er al een van Black Hawk Down en een voor gewone games maar vond Call Of Duty ook wel wat hebben.

Met vriendelijke groet

Harrie
Merlijn
wat is DAT :|

* gaaaaf *
x.x.sanzi
vet

kun je dat inklappen ?
.Fx
Nee, Z-board is een toetsenbord met een speciaal vak voor toetsen, voor specifieke games. Je kunt de toetsen er uit halen en vervangen door een keyboad-layout gebaseerd op een game. Zo bestaan ze al voor World of Warcraft, Age of Empires, Guildwars, Battlefield en meer.

Klikkie
Black Knight
QUOTE (.Fx @ Jun 19 2009, 11:08 AM) *
Nee, Z-board is een toetsenbord met een speciaal vak voor toetsen, voor specifieke games. Je kunt de toetsen er uit halen en vervangen door een keyboad-layout gebaseerd op een game. Zo bestaan ze al voor World of Warcraft, Age of Empires, Guildwars, Battlefield en meer.

Klikkie

en race dan??? maar wel stuur het.
Hondapower
QUOTE (Thorsten @ Jun 19 2009, 12:58 PM) *

bij dit soort spellen gebruik je juist geen stuur maar wel veel toetsen, en dan is zo'n speciaal toetsenbord wel handig.
B00ster
Al eerder gekocht maar vandaag gearriveerd mijn airride biggrin.gif thumbsup_anim.gif whistle.gif lmaosmiley.gif
x.x.sanzi
super !! ben benieuwd als het af is biggrin.gif
Black Knight
QUOTE (x.x.sanzi @ Jun 19 2009, 07:41 PM) *
super !! ben benieuwd als het af is biggrin.gif

maar veel werk te maken net als nightmare ik was ook erbij.
Harrie
QUOTE (Thorsten @ Jun 19 2009, 12:58 PM) *

Om even terug te komen op dat Z-Board, nee is niet voor race spellen maar ik speel voornamelijk one person shooters. Ik heb zo'n Z-board ook van het spel black hawk down maar er is ook een zogenaamde crossfire keyset. Die is ook voor meerdere spellen te gebruiken maar het gaat erom dat je onder 1 hand in principe de hoofdknoppen hebt zitten die je gebruikt in het spel. Daarnaast heb je ook de Fang. Dat is helemaal een raar ding maar werkt als een trein. http://www.zboard.nl/zstore.php Ik gebruik bijna alleen maar spullen van dit merk. Heb de reaper als muis en heb zelfs de muismat van counterstrike. Zijn nu eenmaal mijn games.

Ik had net de nieuwste Call of duty gekocht en ik kan met dit toetsenbord alle Call of Duty spellen spelen.

Met vriendelijke groet

Harrie
Black Knight
QUOTE (Harrie @ Jun 19 2009, 10:35 PM) *
Om even terug te komen op dat Z-Board, nee is niet voor race spellen maar ik speel voornamelijk one person shooters. Ik heb zo'n Z-board ook van het spel black hawk down maar er is ook een zogenaamde crossfire keyset. Die is ook voor meerdere spellen te gebruiken maar het gaat erom dat je onder 1 hand in principe de hoofdknoppen hebt zitten die je gebruikt in het spel. Daarnaast heb je ook de Fang. Dat is helemaal een raar ding maar werkt als een trein. http://www.zboard.nl/zstore.php Ik gebruik bijna alleen maar spullen van dit merk. Heb de reaper als muis en heb zelfs de muismat van counterstrike. Zijn nu eenmaal mijn games.

Ik had net de nieuwste Call of duty gekocht en ik kan met dit toetsenbord alle Call of Duty spellen spelen.

Met vriendelijke groet

Harrie

owe
ik wil die kopen ha
Harrie
QUOTE (Thorsten @ Jun 19 2009, 10:40 PM) *
owe
ik wil die kopen ha

Dan moet je hem bestellen lol. Wordt gewoon via de post thuisbezorgt. Ik haal hem altijd hier http://www.zboard.nl (bestel ik alle artikelen voor de pc en dit bedrijf heeft ook mijn pc in camouflagekleuren laten spuiten)

Met vriendelijke groet

Harrie
maikel74

Pijn in me rug en nek , door een lekker keertje gek doen lmaosmiley.gif

klik

Hier stond ik ergens tussen. thumbsup_anim.gif lekker in de moch-pit bij slipknot withstupid.gif
Nightmare
QUOTE (maikel74 @ Jun 22 2009, 01:32 AM) *

Pijn in me rug en nek , door een lekker keertje gek doen lmaosmiley.gif

klik

Hier stond ik ergens tussen. thumbsup_anim.gif lekker in de moch-pit bij slipknot withstupid.gif

heel erg ziek ....................
Hondapower
QUOTE (maikel74 @ Jun 22 2009, 01:32 AM) *
lekker in de moch-pit bij slipknot withstupid.gif

De vriend van mij zus was er ook. Metallica, Slipknot...wel het hardere werk.
.Fx
Geinig, al irriteer ik me de laatste tijd erg aan mensen die midden in de rustige nummers en/of breaks staan te pitten. Leer de muziek eerst eens kennen voordat je naar zo'n concert gaat, denk ik dan.

Zag volgens mij een bekende op 1:11 :P
goelette
-Accuboormachine 18volt met twee accu's van Bauhaus
-Plafondplaten voor de keuken
-Demontagedingetje voor auto's van teflon
-Acculader voor de motor
-Ipod 30Gb (2e hands)
-Nokia N70 (2e hands)
-Flessenwarmer
-Babyfoon
-2 Stoelen Ikea
.Fx
maikel74
QUOTE (Nightmare @ Jun 22 2009, 07:39 AM) *
heel erg ziek ....................

Nee hoor, alleen beetje last gehad van me rug. rolleyes.gif Maar vond het de moeite waard. arrowhead.png
Hondapower
Een nieuw maatpak van Suit Supply voor het werk.
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ Jun 22 2009, 09:04 PM) *
Een nieuw maatpak van Suit Supply voor het werk.

pimp ..............
beast
nieuwe membranen voor wc spoelsysteem, twee kutrubbers 16 euro
Nightmare
QUOTE (beast @ Jun 22 2009, 11:02 PM) *
nieuwe membranen voor wc spoelsysteem, twee kutrubbers 16 euro

ow ja, wilde ik op jou feest als zeggen ........ je toilet loopt door !!
beast
thx had het al ontdekt klote dingen
angel
Een nieuwe helm, shoei xr1000 papillon wit met roze en een donker vizier.
goelette
in de winkel:
- UV-lamp voor de vijver
- Grind voor de vijver
- Algweg voor de vijver
- Zuurstofplantjes voor de vijver
- Schroefjes diverse maten voor voorraad
- Panlatten voor de voorraad

Via internetshoppen:
-Alpine CDE-104BTi
-Parrot CK3100 Silver edition
-Autodemontageset
-Bezem/hark/schoffel-houder
-AEG-Electrolux Lavatherm wasdroger

vakantie hebben is funest voor mn portemonnee..... Veel te veel tijd om te internetshoppen happy.gif

De droger was tov de goedkoopste winkel die ik kon vinden precies 75 euro goedkoper via internet, inclusief de bezorgkosten....! Ik ga echt alleen nog maar via internet kopen in vervolg. Alles is te krijgen...
Nightmare
aangezien in de Element de bestuurders stoel wat scheuren vertoond, heb ik een orginele fabrieks hoes besteld. dus gelijk als wat er nu in zit.

ik vind die universele overtrek hoezen een beetje ................. crappy en billig uitzien.
Luminous Flux
3 doosjes:

heerlijk bij de BBQ!
x.x.sanzi
QUOTE (Luminous Flux @ Jun 24 2009, 11:28 PM) *
3 doosjes:

heerlijk bij de BBQ!

*kwijl-smiley*
Nightmare
QUOTE (Luminous Flux @ Jun 24 2009, 11:28 PM) *
3 doosjes:

heerlijk bij de BBQ!

ik ben geen bier drinker, maar dit is idd erg lekker bier. vooral met een schijfje citroen in de hals van de fles.
maikel74
QUOTE (Nightmare @ Jun 25 2009, 04:56 PM) *
ik ben geen bier drinker, maar dit is idd erg lekker bier. vooral met een schijfje citroen in de hals van de fles.

Dit doen er veel, voor de smaak thumbsup_anim.gif maar dit werd puur gedaan van vroeger uit baaasmiley.gif
Was namelijk voor het ontsmetten van hals, omdat dat vroeger nog niet zo goed was, als dat nu word gedaan bij de brouwer. withstupid.gif

Of het lekker bier is??? kan ik niet oordelen heb het namelijk nog nooit gehad lmaosmiley.gif
Luminous Flux
Desperados is heerlijk! heb net weer een flesje van zijn dop ontdaan! ipv citroen kan je ook limoen nemen, ook erg goed!

ik ben ook niet zo'n bier drinker maar Desperados gaat er in als water happy.gif en smaalt perfect in combi met BBQ!

@ Sanzi,
Hey! Kwijl niet mijn Desperados onder jaa! laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.