Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wat Heb Jij Net Gekocht?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
Hondapower
Bier met afwasmiddel vind ik het maar goed....

Ik heb ergens in Rotterdam gekocht voor de Civic:

Een originele airco inbouwset voor mijn Civic. Helemaal nieuw in doos.
Het enige wat eruit mist is de spanrol en de riem maar goed die haal ik ergens wel uit.

Inbouwen, af laten persen en lekker koud rijden, dat was wat er nog miste aan de Civic!
Maxim
Cool !!!
Nightmare
verry cool .......

zal wel weer een jarenplan worden.
legend01
Nou,veel plezier met inbouwen dan. thumbsup_anim.gif
Hondapower
QUOTE (Nightmare @ Jun 26 2009, 12:33 AM) *
verry cool .......

zal wel weer een jarenplan worden.

mij kennnende misschien wel.
maar ik wil eigenlijk deze zomer nog 'cool' gaan rijden.
In principe is het inbouwen niet zoveel werk, ik schat een uurtje of 3.
B00ster
QUOTE (Hondapower @ Jun 26 2009, 12:19 PM) *
mij kennnende misschien wel.
maar ik wil eigenlijk deze zomer nog 'cool' gaan rijden.
In principe is het inbouwen niet zoveel werk, ik schat een uurtje of 3.

Snif snif....ruiken jullie dat ook? Zit een nieuwe How To aan te komen. thumbsup_anim.gif
Hondapower
QUOTE (B00ster @ Jun 26 2009, 12:40 PM) *
Snif snif....ruiken jullie dat ook? Zit een nieuwe How To aan te komen. thumbsup_anim.gif

Daar had ik wel aan zitten denken maar de vraag is hoe zinvol het is.
Want hoeveel mensen bouwen zo'n ding nog in?
Asmooh

sinds vanacht :P

verdelerkap en module zitten er op
benzine druk meter.

enneee zn filtertje :p
.Fx
QUOTE (Hondapower @ Jun 26 2009, 01:10 PM) *

Mee eens, die dingen koop je toch gewoon mét auto lmaosmiley.gif whistle.gif
B00ster
1 complete luxe middenconsole van voor tot achter, (foto volgt als ie ingebouwd is)
Bevestigings materiaal voor de compressor en luchtketel voor de airride en nog wat neon en plexiglas voor de kofferbak
Neko Koneko
QUOTE (Hondapower @ Jun 26 2009, 01:10 PM) *

Ik, als ik ooit geld heb om zo'n ding te kopen en het inbouwen niet al te moeilijk is en duidelijk uitgelegd word... XD Maar dan kan ik beter iemand van hier vragen om me tegen die tijd te helpen happy.gif

edit: eerder vandaag dubbellikkers gekocht en net dit besteld:

Bij KPN wilde ze me er 180 euro voor laten betalen. Bij smartphoneshop.nl slechts 70 happy.gif
x.x.sanzi
QUOTE (Neko Koneko @ Jun 27 2009, 03:20 PM) *
Ik, als ik ooit geld heb om zo'n ding te kopen en het inbouwen niet al te moeilijk is en duidelijk uitgelegd word... XD Maar dan kan ik beter iemand van hier vragen om me tegen die tijd te helpen happy.gif

Bij KPN wilde ze me er 180 euro voor laten betalen. Bij smartphoneshop.nl slechts 70 happy.gif

die is wel mooi! wat een belachelijk prijs verschil overigens !

ik heb gisteren een vuurkorf gekocht ! leuk voor in de tuin s'avonds met warm weer en een zak marsmallowwwsss !! biggrin.gif
maikel74

Dan heb je wel een kleine kans, dat die van smartphoneshop een simlock heeft, en die van kpn niet lmaosmiley.gif

beast
2500liter schoon water voor de vijver, weet ik komt uit de kraan, maar toch moet je het kopen lmaosmiley.gif
x.x.sanzi
QUOTE (beast @ Jun 28 2009, 08:14 PM) *
2500liter schoon water voor de vijver, weet ik komt uit de kraan, maar toch moet je het kopen lmaosmiley.gif

ik denk dat ik zoveel water net het zwembad heb in moeten laten lopen dat moest weer worden bij gevuld, kraan heeft 9 uur gelopen ( ik weet niet hoeveel water dat dan is ? :P )
beast
nou, ik schat je zwembad op de 8000 liter
B00ster
QUOTE (x.x.sanzi @ Jun 28 2009, 11:56 PM) *
ik denk dat ik zoveel water net het zwembad heb in moeten laten lopen dat moest weer worden bij gevuld, kraan heeft 9 uur gelopen ( ik weet niet hoeveel water dat dan is ? :P )

Vers water in je pool? Hey werner zin om volgend weekend een baantje te gaan trekken in haar versgevulde pool thumbsup_anim.gif
x.x.sanzi
QUOTE (B00ster @ Jun 29 2009, 01:26 AM) *
Vers water in je pool? Her werner zin om volgend weekend een baantje te gaan trekken in haar versgevulde pool thumbsup_anim.gif

haha nou hij is bijgevuld, dus niet geheel vers, want dat hoeft niet. Vandaag ga ik beginnen met chloor etc. omdat het de hele week rond de 28 graden word lmaosmiley.gif
Neko Koneko
QUOTE (maikel74 @ Jun 28 2009, 06:28 PM) *
Dan heb je wel een kleine kans, dat die van smartphoneshop een simlock heeft, en die van kpn niet lmaosmiley.gif

KPN zet juist simlocks op z'n telefoons, nog een reden om hem niet bij KPN weg te halen. Aan de andere kant, ik blijf toch lekker bij KPN zitten want alle andere providers vind ik ook niets.

Er was trouwens iets fout gegaan, ik had de NL versie besteld terwijl ik de UK versie wilde hebben. Morgen moet ik naar Eindhoven voor mijn MCDST examens, dus dan gelijk even ophalen daar, inclusief leather case happy.gif
Neko Koneko

En ik heb hem, inclusief hip draagtasje ofzo.

Van oud naar nieuw tongue.gif linkse kan niet bellen
.Fx
Dure calculator!
Black Knight
QUOTE (Neko Koneko @ Jun 30 2009, 08:57 PM) *
En ik heb hem, inclusief hip draagtasje ofzo.

Van oud naar nieuw tongue.gif linkse kan niet bellen

en smsen?
Neko Koneko
Nee, linkse is gewoon een PDA.
Nightmare
Nieuwe Audio System woofers als upgrade voor mijn oem 2 weg deur systeem. ik heb 1 deur woofer opgeblazen, (oem woofer was zo'n billig ding) en die kraakt nu een beetje.

en een setje interieur filters:

mooi wit ...................

en zie hier de oude:

nieuw versus oud:

en hopsakee !! de kachel motor gaat spontaan harder !!

Merlijn

Voip telefoon voor thuis
Neko Koneko
Volgens mij heb ik daar het oude model van happy.gif
beast
stuur/dashboardslot voor de Civic van Kelly
Hondapower
Een thermometer voor de bbq.
x.x.sanzi
QUOTE (Hondapower @ Jul 7 2009, 12:27 PM) *
Een thermometer voor de bbq.

een thermometer voor de bbq... is dat niet een beetje nutteloos ? vlees word toch wel gaar ?
Hondapower
is om langzaam te garen met rookhout erbij.
Dat duurt een paar uur.
x.x.sanzi
QUOTE (Hondapower @ Jul 7 2009, 03:28 PM) *
is om langzaam te garen met rookhout erbij.
Dat duurt een paar uur.

mellow.gif oh, lang leve de elektrische bbq xD, hoewel ik wel weet dat het dan niet die echte smaak van bbqen heeft

Hondapower
QUOTE (x.x.sanzi @ Jul 7 2009, 04:35 PM) *
mellow.gif oh, lang leve de elektrische bbq xD, hoewel ik wel weet dat het dan niet die echte smaak van bbqen heeft

Je bedoeld elektrische grill happy.gif
maddox
2 x audio system f2-130 versterkers:

.Fx
x.x.sanzi heeft gekocht..

KAARTJES VOOR....

THE PRODIGY !!! headphone.gif biggrin.gif happy.gif
x.x.sanzi
Edit: Fx.

beast
een APK voor de civic, met cum laude door de keuring
maikel74
QUOTE (beast @ Jul 14 2009, 12:07 AM) *
een APK voor de civic, met cum laude door de keuring

Ik vandaag ook een nieuwe apk, hadden wel een klein iets gevonden. Namelijk het knopje voor de elektrische hoogte verstelbare koplampen die er eerst inzaten zat nog in me middenconsole. Dat zou er ook uitmoeten, want alles wat op de auto zit moet werken zeiden ze. Maar was verder geen probleem. thumbsup_anim.gif
Maxim
QUOTE (x.x.sanzi @ Jul 13 2009, 11:55 PM) *
Edit: Fx.

Me too, same place...
.Fx
QUOTE (maikel74 @ Jul 14 2009, 12:16 PM) *
Ik vandaag ook een nieuwe apk, hadden wel een klein iets gevonden. Namelijk het knopje voor de elektrische hoogte verstelbare koplampen die er eerst inzaten zat nog in me middenconsole. Dat zou er ook uitmoeten, want alles wat op de auto zit moet werken zeiden ze. Maar was verder geen probleem. thumbsup_anim.gif

Serieus? Toen ik mijn angel-eyes nog had zat dat schuifje er ook nog in, nooit commentaar op gehad.

Oh, en ik heb nieuwe frames happy.gif

Patrick; zie je in Brussel :P
x.x.sanzi
Een nieuwe aanwinst voor de Cavia kooi:

Cavia Boo:

Luminous Flux
Boo, als in Majin?! tongue.gif
x.x.sanzi
Nee, Boo als in:

Monsters Inc. en Mario

.Fx
QUOTE (Luminous Flux @ Jul 20 2009, 09:58 PM) *
Boo, als in Majin?! tongue.gif

Pft, ben jij nu een fan. Dat schrijf je toch zeker als Majin Buu!?
maikel74
Vandaag besteld, nu maar wachten tot dat ze binnen zijn.
Na lang zoeken baaasmiley.gif denken withstupid.gif en informeren toch maar bij dezelfde gehouden, zoals ik het nu ook al heb. dit zijn de enigste die ik kon vinden die ik mooi vind en zo kan aangesloten worden dat alle het rode als gewoon en rem licht werkt.

Black Knight
QUOTE (maikel74 @ Jul 22 2009, 06:11 PM) *
Vandaag besteld, nu maar wachten tot dat ze binnen zijn.
Na lang zoeken baaasmiley.gif denken withstupid.gif en informeren toch maar bij dezelfde gehouden, zoals ik het nu ook al heb. dit zijn de enigste die ik kon vinden die ik mooi vind en zo kan aangesloten worden dat alle het rode als gewoon en rem licht werkt.

mooie achterlichten dus gewone licht geen zonder geen led,s
Nightmare
idd zeer mooie units.
.Fx
Zal het zeker wel gemist hebben, maar wat was mis met die oude?
Hondapower
QUOTE (.Fx @ Jul 22 2009, 11:06 PM) *
Zal het zeker wel gemist hebben, maar wat was mis met die oude?

die hebben oranje erin en geen helder wit, dat staat toch wat strakker.
x.x.sanzi
mooie achterlichten inderdaad! happy.gif

Niet echt gekocht, maar wel nieuw, mijn zelf gemaakt knuffeltje voor de achterbank, hoedeplank, kofferbak, of voor bij het reservewiel xD

this een tapier/miereneter/olifant-ding

.Fx
QUOTE (Hondapower @ Jul 22 2009, 11:42 PM) *
die hebben oranje erin en geen helder wit, dat staat toch wat strakker.

Ja, die OEM's, maar ik dacht dat hij dezelfde al had overgekocht van Roy.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.