Luminous Flux
Aug 24 2009, 07:04 PM
QUOTE (goelette @ Aug 24 2009, 06:43 PM)

maar als we het wel snappen moeten we ook elke week nieuwe schoenen kopen ben ik bang, dus ik hou me lekker dom. niet moeilijk trouwens

haha, daar moest ik toch wel om lachen eigenlijk!
@ Sanzi,
top secret is top secret indeed
beast
Aug 24 2009, 07:12 PM
te lastig om over na te denken
goelette
Aug 24 2009, 07:23 PM
ja, dat vormpje kun je er wel in zien als je het eenmaal weet. Maar wat moet dat vormpje dan weer voorstellen? is dat zo'n beest van pacman?
x.x.sanzi
Aug 24 2009, 08:40 PM
QUOTE (goelette @ Aug 24 2009, 08:23 PM)

ja, dat vormpje kun je er wel in zien als je het eenmaal weet. Maar wat moet dat vormpje dan weer voorstellen? is dat zo'n beest van pacman?

nou wel zo een soort, this een oude game van vroeger, en nu is daar weer een van uit gekomen en dat heet space invaders, die dingen moet je afschieten uit de lucht, dacht eigenlijk dat dat wel bekend was...
dit:
http://lauraberry.files.wordpress.com/2008...ce-invaders.jpg
Neko Koneko
Aug 25 2009, 07:12 PM
Space invaders
goelette
Aug 25 2009, 08:43 PM
ow ja, nu je het zegt, nu weet ik het weer
Nightmare
Aug 25 2009, 09:13 PM
QUOTE (x.x.sanzi @ Aug 24 2009, 09:40 PM)

en nu is daar weer een van uit gekomen en dat heet space invaders, die dingen moet je afschieten uit de lucht
Space invaders nu pas uitgekomen ?? deze zin zal wel niet volledig af zijn, neem ik dan maar aan.
dat speelde in vroeger in de snackbar als ik moest wachten op mijn frietjes ........
goelette
Aug 25 2009, 09:27 PM
ja maar voor de jeugd van tegenwoordig is dat nieuw, snappie. Net als dat ze een paar jaar terug weer allemaal op plateauzolen liepen en dachten dat dat iets nieuws was.
Luminous Flux
Aug 26 2009, 11:13 AM
QUOTE (Nightmare @ Aug 25 2009, 10:13 PM)

Space invaders nu pas uitgekomen ?? deze zin zal wel niet volledig af zijn, neem ik dan maar aan.
dat speelde in vroeger in de snackbar als ik moest wachten op mijn frietjes ........
klopt, space invaders is onderhand bijna een uitgestorven dinosaurus onder de games... ATARI yo!!!!!!
x.x.sanzi
Aug 26 2009, 03:23 PM
QUOTE (Nightmare @ Aug 25 2009, 10:13 PM)

wat space invaders nu pas uitgekomen ?
lees ff goed wat er stond...
''nou wel zo een soort,
this een oude game van vroeger, en nu is daar weer een van uit gekomen en dat heet space invaders, die dingen moet je afschieten uit de lucht, dacht eigenlijk dat dat wel bekend was...
beast
Aug 26 2009, 03:53 PM
een lekker aardbeien ijsje met veel slagroom
Nightmare
Aug 26 2009, 04:55 PM
QUOTE (x.x.sanzi @ Aug 26 2009, 04:23 PM)

wat space invaders nu pas uitgekomen ?
lees ff goed wat er stond...
''nou wel zo een soort, this een oude game van vroeger, en nu is daar weer een van uit gekomen en dat heet space invaders, die dingen moet je afschieten uit de lucht, dacht eigenlijk dat dat wel bekend was...
ja, heb ik ........ maar toch schrijf je "er is een nieuwe van uit gekomen, en die heet Space invaders". die heefte vroeger al space invaders. dan zou dit toch iets van space invaders 1 of 2 of 3 ofzo heten.
x.x.sanzi
Aug 26 2009, 09:57 PM
QUOTE (Nightmare @ Aug 26 2009, 05:55 PM)

ja, heb ik ........ maar toch schrijf je "er is een nieuwe van uit gekomen, en die heet Space invaders". die heefte vroeger al space invaders. dan zou dit toch iets van space invaders 1 of 2 of 3 ofzo heten.
ja ik bedoel dat er gewoon een nieuwe nu weer is uitgekomen, en alle games heten space invaders, beetje fout verwoord dan jah. my bad
Nightmare
Aug 26 2009, 10:13 PM
als ik ooit nog eens ergens zo'n spel als space invaders zou tegen komen, zou ik denk ik het eerste uur niet meer weg te branden zijn !! vond het altijd al zenuw slopend.
net als het spel "Pitfall". was ook zo verslavend.
beast
Aug 27 2009, 11:17 AM
is dat hetzelfde als Pong vroeger, met die twee balkjes en die witte stip?????????????[lol]
Neko Koneko
Aug 28 2009, 07:09 AM

Pong is cool.
Ik heb net 36 liter benzine gekocht
nick
Aug 28 2009, 10:26 PM
carbon motorklep
maikel74
Aug 30 2009, 08:04 PM
Spoon style spoiler,

JDM Koleshiya (Elder Driver) Badges, 1 achter de voor-ruit, en 1 achter de achter-ruit
B00ster
Aug 30 2009, 08:07 PM
Haha en die op het achterraam valt er telkens af.
maikel74
Aug 30 2009, 08:34 PM
QUOTE (B00ster @ Aug 30 2009, 09:07 PM)

Haha en die op het achterraam valt er telkens af.
Nu niet meer,
Nightmare
Aug 30 2009, 09:52 PM
QUOTE (maikel74 @ Aug 30 2009, 09:04 PM)

JDM Koleshiya (Elder Driver) Badges, 1 achter de voor-ruit, en 1 achter de achter-ruit

wat zullen die jappaners toch enorme lach krampen hebben om telkens die dingen naar europa te versturen.
maikel74
Aug 31 2009, 03:51 PM
QUOTE (Nightmare @ Aug 30 2009, 10:52 PM)

wat zullen die jappaners toch enorme lach krampen hebben om telkens die dingen naar europa te versturen.
kan wel kloppen, en als je kijkt wat die krengen hier kosten tegenover japan en us. Dan is het terrecht dat ze ons uitlachen, maar ik vind ze wel mooi om in me auto te hebben
Nightmare
Aug 31 2009, 06:09 PM
QUOTE (maikel74 @ Aug 31 2009, 04:51 PM)

kan wel kloppen, en als je kijkt wat die krengen hier kosten tegenover japan en us. Dan is het terrecht dat ze ons uitlachen, maar ik vind ze wel mooi om in me auto te hebben
ik doele eigenlijk op iets anders .......... ik heb nog nooit gehoord dat een jappaner het cool vind om met een nederlands gehandikapten kaart rond te rijden, of een grote les auto L op zijn dak schroeft.
maar het schijnt wel cool te zijn om dit soort jappanse dingen in nederland op de auto te plakken.
goelette
Aug 31 2009, 06:18 PM
japanners doen dat vast ook met die L of gehandicaptensticker op hun auto, als ze tenminste een daf hebben of een volvo v/s40
maikel74
Aug 31 2009, 06:42 PM
QUOTE (Nightmare @ Aug 31 2009, 07:09 PM)

ik doele eigenlijk op iets anders .......... ik heb nog nooit gehoord dat een jappaner het cool vind om met een nederlands gehandikapten kaart rond te rijden, of een grote les auto L op zijn dak schroeft.
maar het schijnt wel cool te zijn om dit soort jappanse dingen in nederland op de auto te plakken.
Heb je dan al eens met een jappaner gesproken dan??????.

En de jdm kaarten die je hier ziet, zijn niet eens japansche gehandicapte of les auto kaarten. Maar gewoon de geel groene is beginnend bestuurder, en de geel oranje, wil zeggen oudere bestuurder.
Maar goed, ik vind het leuk dus hang ik ze lekker in me auto
Nightmare
Aug 31 2009, 07:21 PM
is ook niet om af te zeiken, is jou feestje. maar ik "persoonlijk" vind het gewoon maf. deze rage begon met die "ik ben een beginnende bestuurder" stickers, die iedereen zonodig op z'n auto moest plakken. dan zet je jezelf toch voor schut. of ben ik nou dom ?! en nu gaat iedereen "ik ben een gevordere bestuurder" sticker op z'n auto plakken. hebben ze die ook in "ik ben een bejaarde bestuurder" uitvoering ?? die zou ik dan willen hebben. kan ik lekker sloom rond tuffen in mijn broodrooster ..................
Luminous Flux
Aug 31 2009, 09:29 PM
officieel betekend de elder driver badge ook 75+ bestuurder... zodat je daar rekening mee kan houden als medeweggebruiker, maar in de "scene" worden ze gezien als ervaren bestuurder

vind het wel geinig spul! zat al te denken om aan eigen custom badge te gaan beginnen!
ook heb ik lug nutties gehaald "in kleur" van de auto! vandaag gemonteerd, nice detail... morgen foto's!
Nightmare
Aug 31 2009, 09:40 PM
aaahh, 75+ ............. dan zijn ze ook geschikt voor mij !!!
Hey Maikel, geef me eens snel ook 1-tje, kunnen we lekker met dikke 30 km/pu door het mergeland rond tuffen !!
ow ja Maikel, effe oftopic, je weet dat de bbq naar een ander locatie is verplaatst ??
en weer verder.
beast
Aug 31 2009, 10:33 PM
hihihihihihi, Marco is al een ouwe l,,,l aan het worden, ben je al lid van de cz rollaterclub?
maikel74
Aug 31 2009, 10:37 PM
QUOTE (Nightmare @ Aug 31 2009, 10:40 PM)

aaahh, 75+ ............. dan zijn ze ook geschikt voor mij !!!
Hey Maikel, geef me eens snel ook 1-tje, kunnen we lekker met dikke 30 km/pu door het mergeland rond tuffen !!
ow ja Maikel, effe oftopic, je weet dat de bbq naar een ander locatie is verplaatst ??
en weer verder.
Jhaaaaaaaaaaa dat bedoelde ik dus ook, De uitvoering die ik heb betekend dus bejaarde. Ook bewust gekozen omdat alle andere meestal met die groen/gele rond rijden. Dat juist weer jeugdige rijder betekend. Weet alleen zo niet welke leeftijden. Maar ik denk dat de meeste die met z`n badge rond rijden niet eens weten wat het betekend. Ik dacht eerst ook dat het groen/gele het japanse honda teken was.

Maar google deed wonderen.
En door de mergelland te gaan tuffen was wel eens een idee om dat met de club/forumleden te gaan doen.
Nee nog niet gelezen dat de bbq is verplaatst maar komt wel goed.
Maxim
Sep 1 2009, 09:35 AM
QUOTE (maikel74 @ Aug 31 2009, 11:37 PM)

Ik dacht eerst ook dat het groen/gele het japanse honda teken was.
Oh my god !!!
angel
Sep 1 2009, 05:21 PM
QUOTE (Maxim @ Sep 1 2009, 10:35 AM)

Oh my god !!!
Zelfs ik weet dat het niet het Japanse Honda logo is.
maikel74
Sep 1 2009, 05:34 PM
QUOTE (angel @ Sep 1 2009, 06:21 PM)

Zelfs ik weet dat het niet het Japanse Honda logo is.
Maar alles moet geleerd worden, en toen ik het nog niet wist reed ik wat anders.
Luminous Flux
Sep 1 2009, 06:21 PM
groen geel staat voor jong blaadje, geassocieerd met net ontsprongen blad en wordt gebruikt door lessers en volgens mij max tot 6 maanden na het behalen van het rijbewijs...
de elder badge symboliseert een dor herfstblad en word dus geassocieerd met bejaarden, maar er was in japan geklaagd over discriminatie door bejaarden te vergelijken met dorre afstervende herfstblaadjes... wat dan ook wel begrijpelijk klinkt!
maikel74
Sep 1 2009, 07:16 PM
QUOTE (Luminous Flux @ Sep 1 2009, 07:21 PM)

groen geel staat voor jong blaadje, geassocieerd met net ontsprongen blad en wordt gebruikt door lessers en volgens mij max tot 6 maanden na het behalen van het rijbewijs...
de elder badge symboliseert een dor herfstblad en word dus geassocieerd met bejaarden, maar er was in japan geklaagd over discriminatie door bejaarden te vergelijken met dorre afstervende herfstblaadjes... wat dan ook wel begrijpelijk klinkt!
En volgens mijn liep jij ook met z`n elder badge rond. Of heb ik dat mis?
Maxim
Sep 1 2009, 09:09 PM
Ik kijk graag naar groene blaadjes...
beast
Sep 1 2009, 10:03 PM
helemaal mee eens
beast
Sep 1 2009, 11:24 PM
60liter drukvatfilter voor de vijver, voornamelijk voor de schildpadden
goelette
Sep 2 2009, 06:33 AM
wat me opvalt is dat toyota, nissan en mazdarijders nooit van die groen/gele of geel/oranje stikers hebben, daar rijden alleen wij maffe honda-rijders mee. Waarschijnlijk ooit begonnen met iemand die een japanse "jdm" honda heeft ingevoerd waar die sticker nog opzat, en toen wilden zijn vriendjes het ook hebben omdat het dan leek of je hem geïmporteerd had, en daarna wilde de hele wereld het hebben, niet omdat ze snapten waarom, maar gewoon omdat alle andere coole tuupen het ook hadden. Maar met je stuur aan de goede kant op je ouwe gare civic, accord of integra, gelooft toch geen mens dat je hem uit japan hebt laten overkomen...
Luminous Flux
Sep 2 2009, 09:48 AM
QUOTE (maikel74 @ Sep 1 2009, 08:16 PM)

En volgens mijn liep jij ook met z`n elder badge rond. Of heb ik dat mis?
yup, badges worden dus ook door niet-honda rijders gebruikt...

ik ben bezig met eem eigen design batch die op basis van deze wil maken!
goelette
Sep 2 2009, 04:56 PM
meelopers...

is toch gewoon een lelijke sticker? Als het nou een of ander mooi designding was ok. Dus idee van lumflux kan wel leuk zijn, dat is tenminste nog origineel, en niet meeloperig.
maikel74
Sep 2 2009, 05:33 PM
QUOTE (goelette @ Sep 2 2009, 05:56 PM)

meelopers...

is toch gewoon een lelijke sticker? Als het nou een of ander mooi designding was ok. Dus idee van lumflux kan wel leuk zijn, dat is tenminste nog origineel, en niet meeloperig.

soms is niet reageren het beste, dus doe ik dat ook maar niet
goelette
Sep 2 2009, 06:35 PM
niet voor jou hoor maikel, maar vanwege die 1000 anderen. Als die 1000 anderen er trouwens niet waren was het voor jou ook origineel
maikel74
Sep 2 2009, 06:58 PM
QUOTE (goelette @ Sep 2 2009, 07:35 PM)

niet voor jou hoor maikel, maar vanwege die 1000 anderen. Als die 1000 anderen er trouwens niet waren was het voor jou ook origineel

Ja en als die 1000 andere er niet waren geweest, dan had ik hem ook niet gehad. Want dan had ik nooit van het bestaan geweten. En de oranje/geel badge, (zoals ik dus nu heb, en het zijn geen sticker`s) ben ik per toeval tegen gekomen, op internet. En die zie je een heel stuk minder. Daarom voor deze gekozen.
maikel74
Sep 4 2009, 02:10 PM
Een nieuwe distributie-riem, Waterpomp, Spanrol, Kleppendeksel-pakking, en wat liters koelvloeistof. En dat er meteen allemaal op laten zetten. Dus kan ik er weer een tijdje mee voorruit.
legend01
Sep 4 2009, 02:40 PM
QUOTE (maikel74 @ Sep 4 2009, 02:10 PM)

Een nieuwe distributie-riem, Waterpomp, Spanrol, Kleppendeksel-pakking, en wat liters koelvloeistof. En dat er meteen allemaal op laten zetten. Dus kan ik er weer een tijdje mee voorruit.
Bij Rotor geweest vandaag,zag je rijden.
maikel74
Sep 4 2009, 03:04 PM
QUOTE (legend01 @ Sep 4 2009, 03:40 PM)

Bij Rotor geweest vandaag,zag je rijden.
Nee hoor, bij iemand anders geweest in kerkrade
beast
Sep 4 2009, 04:29 PM
een patiocleaner voor de hdspuit, een spuit voor de compressor om het blok schoon te maken, diverse spullen om een verwarming om te sluiten en een nieuw ketting voor de motorzaag.
B00ster
Sep 4 2009, 05:39 PM
QUOTE (beast @ Sep 4 2009, 05:29 PM)

een patiocleaner voor de hdspuit, een spuit voor de compressor om het blok schoon te maken, diverse spullen om een verwarming om te sluiten en een nieuw ketting voor de motorzaag.
Dus Martin, je gaat je patio verwarming schoon maken die je daarna met de ketting van je kettingzaag weer deeld?
Hondapower
Sep 5 2009, 10:36 AM
ik heb voor de airco nog een drogerpotje besteld uit de vs, die ligt echter al een week bij de douane...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.