Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wat Heb Jij Net Gekocht?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
Merlijn
Een harde schijf voor een klant die me belt terwijl ik 1: verjaardag heb, 2: nog uit aan het pakken ben, en 3: nog steeds vakantie heb.

Hmm. had ik maar niet zelfstandig moeten worden happy.gif
Nightmare
onvoorstelbaar !!! in te U.S. of A een paar snowboard bindingen gekocht. deze:

ze werden diezelfde dag al verstuurd, 3 dagen later via de USPS site te zien dat ze al bij de nederlandse douane lagen, en 1 dag later goed gekeurd en nu onderweg naar mij !!!! dus als ik ze morgen ontvang heeft het maar 5 dagen geduurd van aankoop tot afleveren .......
zo zie je maar weer, zo kan het ook.

ow ja, deze vandaag gekocht:

\

een boardbag om alles veilig en netjes te vervoeren.
goelette
QUOTE (x.x.sanzi @ Sep 18 2009, 12:33 PM) *
mooie lens!

heeft iedereen hier de loterij gewonnen? lensen, macbooks...

het enige waar ik het mee moet doen zijn een stel nieuwe adidas superstar schoenen in de kleur goud !

Maar een lens kun je gebruiken voor andere foto's, een macbook of iets soortgelijks kan je echt niet meer zonder, maar schoenen daar had je al een paar paar van volgens mij en voegen dus niet veel toe happy.gif Als je jouw collectie niet gekocht had, had je volgens mij al een aardig autootje bij elkaar gespaard happy.gif
Marco DXI 92
Velgies overgenomen van .FX. happy.gif

Profiel
beast
QUOTE (maikel74 @ Sep 17 2009, 09:31 PM) *
Nieuwe startmotor voor me Civic. blink.gif Dammmm wat zijn die krengen duur tegen over 1 voor een bromscooter. bike.gif

geen ruil?
.Fx
Een tweede Civic Coupe!

QUOTE (Marco DXI 92 @ Sep 27 2009, 10:41 PM) *
Velgies overgenomen van .FX. happy.gif

Profiel

Ziet er goed uit op die wagen zeg, ik hoop dat Anja er nog veel plezier van gaat hebben!
.Fx
En hop:

B00ster

Voor naast de tv en in de Civic
.Fx
Een Elite nog wel (zwarte)? Heb ik zelf ook, erg veel plezier van gehad tot nu toe.
x.x.sanzi
ik hou van de xbox ! nou Cor, nu alleen nog guitar hero halen en dan kom ik lang voor een battle!
Ramonski
QUOTE (Maxim @ Sep 18 2009, 05:47 PM) *
Zo duur is deze lens ook niet... +/- 200 euro...Maar "outperformed" een hele reeks duurdere Nikon lensen. Als body heb ik ook een megagoedkope.. Nikon D40... Deze combi zou beschamend goed zijn tov de veel duurdere lensen en body's.( http://www.kenrockwell.com/ )

Ik heb wel wat duurdere lenzen op het oog. Ook met het oog op eventuele beroepspraktijk naderhand. Maar in principe is de body niet zo heel belangrijk. De lens is het belangrijkste. Dus de combi dure lens/goedkopere body kan best wink.gif

@.Fx: nice biggrin.gif Misschien iets voor als de huidige versleten zijn biggrin.gif
B00ster
QUOTE (x.x.sanzi @ Sep 29 2009, 02:42 PM) *
ik hou van de xbox ! nou Cor, nu alleen nog guitar hero halen en dan kom ik lang voor een battle!

We kunnen ook spelen zonder gitaar hoor lmaosmiley.gif whistle.gif
.Fx
*kuch* rolleyes.gif
Hondapower
Gisteren gekocht: een vulbeurt voor de airco.
Neko Koneko
Ik wil ook een Xbox 360 angry.gif

Wel gisteren een nieuw bed gekocht, tweepersoons happy.gif

Wordt Woensdag geleverd.
x.x.sanzi
QUOTE (Neko Koneko @ Sep 30 2009, 03:13 PM) *
Ik wil ook een Xbox 360 angry.gif

Wel gisteren een nieuw bed gekocht, tweepersoons happy.gif

Wordt Woensdag geleverd.

een groot bed is altijd fijn haha, de xbox is nu in de aanbeiding bij gamemania, en bij de bijenkorf als ik me niet vergis.
B00ster
QUOTE (x.x.sanzi @ Sep 30 2009, 09:36 PM) *
xbox is nu in de aanbeiding bij gamemania, en bij de bijenkorf als ik me niet vergis.

Bij de Bart Smit voor 233 euries
.Fx
Nieuwe skates!

Ramonski
Ziet er goed uit biggrin.gif Lang niet meer gedaan eigenlijk :P
beast
pyama ivm ziekenhuis opname
Tammy
veel sterkte
beast
dank je , maar het zal nog een a twee weken duren voordat ze in me gaan snijden, en daarna 6 tot 8 weken rusten thuis.
Nightmare
ow ...... heerlijk !!! lekker thuis voor de buis. wat gaan ze doen dan ??
x.x.sanzi
QUOTE (beast @ Oct 6 2009, 06:16 PM) *
dank je , maar het zal nog een a twee weken duren voordat ze in me gaan snijden, en daarna 6 tot 8 weken rusten thuis.

aj. alvast sterkte!!
beast
QUOTE (Nightmare @ Oct 6 2009, 06:18 PM) *
ow ...... heerlijk !!! lekker thuis voor de buis. wat gaan ze doen dan ??

Ik krijg een buik reconstructie daar mijn buikvlies gescheurd is en ik daar al 4 jaar mee loop en nu gaan mijn darmen opspelen daar die steeds beklemd worden. het heeft 4 jaar geduurd en nu gaat alles opeens heel snel omdat men bang heeft dat er meer gebeuren kan namelijk het scheuren van mijn darmen. Er wordt een snede gemaakt naar zeggen van de chirurg vanaf 10cm boven de navel naar beneden, dan in een halve maan om de navel heen en dan weer 10cm naar beneden onder de navel, en doen ze de boel op de plaats zetten door middel van een soort net te plaatsen onder het buikvlies en weer dichtflikken.
dus weer een tattoo erbij. lmaosmiley.gif
.Fx
Maar niet in Emmen laten doen hèh?
beast
nee hoor in Heerlen maken ze me open en dicht lmaosmiley.gif
Hondapower
QUOTE (beast @ Oct 7 2009, 09:43 AM) *
nee hoor in Heerlen maken ze me open en dicht lmaosmiley.gif

Atrium Heerlen is dit jaar verkozen tot het beste ziekenhuis van Nederland.

Ik heb gekocht een krusaspoellie vastzetding.

Deze werkt zo:

Deze heb je nodig als je de distributieriem gaat vervangen.
Wilde het eerst anders oplossen maar ik heb toch maar dit gereedschap gekocht.
Was iets van 55 euro. Kan ik nu gebruiken voor de civic van mij, en die van mark moet ook over een tijdje.
Daarna zet ik m wel te koop op hondafanatics.
Nightmare
mijn oude "ski" jas voor goed geld (dubbel gecashed als de aankoop thumbsup_anim.gif ) weer verkocht, en een echte snowboard jas van het merk Brunotti gekocht:

beast
nieuwe ruitenwissers, die platte
x.x.sanzi
my first

.Fx
Ziet er lekker uit proportie uit zo door die gedraaide pols laugh.gif
Luminous Flux
first... van de hoeveel yet to come?
x.x.sanzi
QUOTE (Luminous Flux @ Oct 9 2009, 05:49 PM) *
first... van de hoeveel yet to come?

ik heb 25 nov. nog een afspraak staan voor een soort armband
Luminous Flux
sounds nice... allemaal de zelfde sterren? of varieer je met wel of geen invulling en grootte?
B00ster
QUOTE (x.x.sanzi @ Oct 9 2009, 04:25 PM) *
my first

Haha heb het als 2e in real life mogen zien. 1e was haar vriendin. Is wel stoer zo lmaosmiley.gif
x.x.sanzi
QUOTE (Luminous Flux @ Oct 9 2009, 07:55 PM) *
sounds nice... allemaal de zelfde sterren? of varieer je met wel of geen invulling en grootte?

nee, ik ga naast deze de zelfde laten zetten, je ziet het niet maar hij zit aan de zijkant van me pols, aan de binnenkant, en aan de buitenkant wil ik die dan ook.
en aan de andere kant, een armbandje van rozen, in kleur. die komt eerst. dus ben benieuwd :P

QUOTE (B00ster @ Oct 9 2009, 09:46 PM) *
Haha heb het als 2e in real life mogen zien. 1e was haar vriendin. Is wel stoer zo lmaosmiley.gif

thnx thnx thumbsup_anim.gif
maikel74
QUOTE (x.x.sanzi @ Oct 9 2009, 11:08 PM) *
nee, ik ga naast deze de zelfde laten zetten, je ziet het niet maar hij zit aan de zijkant van me pols, aan de binnenkant, en aan de buitenkant wil ik die dan ook.
en aan de andere kant, een armbandje van rozen, in kleur. die komt eerst. dus ben benieuwd :P

Goed bezig, hebben de tatto`s ook een betekenins voor jou? Ik zelf zou er ook nog wel 1 bij willen hebben op me onder arm. (al was het alleen maar al voor het gevoel lmaosmiley.gif ) Ik zelf vind het een lekker gevoel als ze een tattoo aan het zetten zijn, hetzelfde is als bij de piercings. Geeft mijn toch een soort van kick als z`n naald je lijf in gaat. withstupid.gif
Nightmare
QUOTE (maikel74 @ Oct 10 2009, 10:10 PM) *
Ik zelf vind het een lekker gevoel als ze een tattoo aan het zetten zijn, hetzelfde is als bij de piercings. Geeft mijn toch een soort van kick als z`n naald je lijf in gaat. withstupid.gif

goed om te weten !! volgende keer bij minli krijg je van ons allemaal een verassing .......... dan slaan wij allemaal jou eens heftig in elkaar, en jij hebt de dag van je leven !!!
leuk als we elkaar zo kunnen helpen ........... whistle.gif
Hondapower
Ik neem het spijkerpistool dan wel mee!
Luminous Flux
haha, nailgun FTW!
Nightmare
zoals je ziet, Maikel, we geven om je ........

Hahahaha .....
maikel74
QUOTE (Nightmare @ Oct 11 2009, 05:02 PM) *
zoals je ziet, Maikel, we geven om je ........

Hahahaha .....

Ik laat het dan liever aan een expert over.
Nightmare
spelbreker .................... mad.gif
Maxim
QUOTE (maikel74 @ Oct 11 2009, 06:57 PM) *
Ik laat het dan liever aan een expert over.

Wie is die expert ??
maikel74
QUOTE (Maxim @ Oct 11 2009, 09:41 PM) *
Wie is die expert ??

Skinn in schinveld
Maxim

Voor weinig !!! Hoop hem donderdag hier te hebben en dan... Hacken !!!
beast
en wat is dat en waarvoor dient het??????????? blush.gif
.Fx
Sony PSP, ooit bedoeld als handzame spelcomputer, maar gemakkelijk om te bouwen tot mini-laptop.
x.x.sanzi
QUOTE (Maxim @ Oct 19 2009, 09:33 PM) *

Voor weinig !!! Hoop hem donderdag hier te hebben en dan... Hacken !!!

die wil ik ook nog ooit eens een keer, eigenlijk in het rose,
maar heb nu ff genoeg aan mijn NDS.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.