Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wat Heb Jij Net Gekocht?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
BlaZe
4 x zwart staal 14 inch biggrin.gif
.Fx
Winterbandjes?

Niet gekocht, wel nieuw: signature & fotoshoot!
beast
QUOTE (x.x.sanzi @ Nov 23 2009, 06:00 PM) *
weer een nieuwe om uit te spelen

hockey?
.Fx
Vegitarian progressive grindcore.
Merlijn
Foto's van de hybrid volgen, ik had Maxim op bezoek happy.gif
x.x.sanzi
QUOTE (beast @ Nov 23 2009, 09:35 PM) *
hockey?

guitar hero
angel
QUOTE (Merlijn @ Nov 24 2009, 02:06 PM) *
Foto's van de hybrid volgen, ik had Maxim op bezoek happy.gif

Wat een smoes Ik was er ook bij hoor. rolleyes.gif
Hij ziet mooi uit hoor. Hopelijk heb je hem wat langer biggrin.gif
beast
nou maar hopen dat er niemand axhter je rijdt die in de handtas aan hey kijken is thumbsup_anim.gif
Nightmare
a.u.b. geen reacties meer geven aan Merlijn !! als hij te lui is om foto's te posten, dan zijn wij te lui om hem de lucht in te prijzen .......

hint ........... whistle.gif
Nightmare
een nieuw Team Nitro dames snowboard met bindingen voor Tamara !!

maikel74
QUOTE (Nightmare @ Nov 24 2009, 06:05 PM) *
a.u.b. geen reacties meer geven aan Merlijn !! als hij te lui is om foto's te posten, dan zijn wij te lui om hem de lucht in te prijzen .......

hint ........... whistle.gif

Ach maakt toch niet uit, als er foto`s geplaatst zijn, wordt er ook bijna niet meer op gereageerd baaasmiley.gif

lmaosmiley.gif
goelette
tja een civic hybrid is een civic hybrid, iedereen weet hoe die eruit ziet. net als alle andere honda's trouwens, die kennen we langzamerhand wel. iemand nog een foto van een mooie kadett?
beast
of een mooie bikini? lmaosmiley.gif
Nightmare
QUOTE (maikel74 @ Nov 24 2009, 09:02 PM) *
Ach maakt toch niet uit, als er foto`s geplaatst zijn, wordt er ook bijna niet meer op gereageerd baaasmiley.gif

lmaosmiley.gif

wat wil je dan horen ?? we hebben je auto toch al bij minli gezien ?!
een foto shoot is toch meer iets voor jezelf. en er zullen zeker wel mensen naar de foto's gekeken hebben.
Hondapower
QUOTE (Nightmare @ Nov 24 2009, 10:06 PM) *
een foto shoot is toch meer iets voor jezelf. en er zullen zeker wel mensen naar de foto's gekeken hebben.

ik denk dat iedereen de foto's wel heeft gezien in het fototopic, die zien er netjes uit ja.
Alleen het filmpje van 7 min is wat lang.
Hondapower
Ik heb gekocht een nieuwe oplader voor de telefoon in de auto.

de oude was defect.
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ Nov 25 2009, 11:39 AM) *
Ik heb gekocht een nieuwe oplader voor de telefoon in de auto.

de oude was defect.

kost da ??
ik moet ook weer een nieuwe.
Hondapower
QUOTE (Nightmare @ Nov 25 2009, 04:13 PM) *
kost da ??
ik moet ook weer een nieuwe.

8 euro op ebay.
je hebt ze echter al voor 2 euro, maar dat zijn neppers.
Ben met voedingen altijd een beetje huiverig voor namaak.
Nightmare
8 euro met verzending ??

mail me dan de link effe.
BlaZe
QUOTE (.Fx @ Nov 23 2009, 06:22 PM) *
Winterbandjes?

Niet gekocht, wel nieuw: signature & fotoshoot!

Jep cool02.gif
maikel74
QUOTE (Nightmare @ Nov 24 2009, 10:06 PM) *

Das ook weer waar, maar ook omdat er wel meteen beetje een negative reactie`s kwamen, toen bleek dat ik alleen bij de geuselt stond. Wat zijn reden had, zonder dat er nog niet echt duidelijk heid was wat de oorzaak daar van was. Als de shoot dan achteraf toch door gaat, is het dan ook weer leuk om dan ook te reageren.

Maar goed we gaan offtopic.gif
goelette
Je maakt een fotoshoot toch zeker niet om naar complimentjes te vissen, maar gewoon voor jezelf om aan de muur te hangen?
Maargoed, de fotograaf heeft wel leuke plaatjes geschoten inderdaad, zitten best mooie foto's tussen. Hadden wat dat betreft ook van een ander onderwerp mogen zijn... happy.gif
x.x.sanzi
verjaardagscadeautje van mezelf

.Fx
Olifantenpoot!
x.x.sanzi
QUOTE (.Fx @ Nov 26 2009, 09:09 AM) *
Olifantenpoot!

ja hij is nog steeds best dik :P
Luminous Flux
nice! leuke stijl thumbsup_anim.gif
goelette
6 van deze jongens: ze moeten wel nog even opnieuw gepolijst worden zoals je ziet; oem 14"voor op de crx type 1 e'n de aanhanger (daarom 6)

Merlijn
QUOTE (Nightmare @ Nov 20 2009, 07:25 PM) *
maar idd, je maakt ons wel zoet met weinig info zeg ..............
eerste wat je doet als je een nieuwe auto koopt is .................................. FOTO'S MAKEN VOORDAT JE HEM AL DIRECT IN PUIN RIJD !!!

Ik moet de eerste auto nog in puin rijden?!

QUOTE (beast @ Nov 24 2009, 06:01 PM) *
nou maar hopen dat er niemand axhter je rijdt die in de handtas aan hey kijken is thumbsup_anim.gif

Toen reed Lisa :P

maar goed. hier dan de foto's, en dan even niet klagen dat ze te groot zijn, je wilt detail dan krijg je het ook biggrin.gif
Het is overigens niet echt iets wat "gekocht" is. Het is de nieuwe lease-slet die ik voorlopig nog wel rij. tenzij ik de baas zo gek krijg om de CR-Z te kunnen leasen (volgens de dealert in Den Haag staat de NL release op 04-2010)

Nightmare
mooie kleur Bjorn. ook een mooi interieur kleurstelling. jammer dat die niet van jezelf is. je krijgt er leuke spoiler lipjes voor. 17" witte velgen er onder en klaar.
maar waar ik wel eens benieuwd naar ben, of je daadwerkelijk 1 op 20 ermee kunt rijden, of dat je dan echt met je pinkteen moet gassen. en of dit lage verbruik ook echt voor stads verkeer gelt of snelweg.
Merlijn
Het is idd heel afhankelijk van hoe en waar je rijdt.

volgens de specificaties:

Brandstofverbruik
- stad 5,20 l/100km
- buitenweg 4,30 l/100km
- gecombineerd 4,60 l/100km

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik momenteel nog geen tank heb leeggereden, maar mijn boordcomputer zegt nu dat ik een dikke 6l/100 rij.
En dat is ongeveer evenveel stads- alsook snelwegverkeer rijd (en ik heb de rotterdamse rijstijl als je snapt wat ik bedoel). Ik verwacht ongeveer 8-900 km met een tank te rijden.

Ik moet er trouwens nog steeds aan wennen dat de motor stilvalt als je voor een verkeerslicht staat happy.gif

Maar goed, met die 14% bijtelling kost deze auto me ongeveer 150 euro per maand, met onbeperkt prive gebruik. Da's wel lekker happy.gif Dan neem ik die naaimachinemotor wel voor lief.
Nightmare
hoe is het eigenlijk met het vermogen van zo'n civic ?? ik heb wel eens in die van Marco gereden, maar weet niet meer hoe dat was. is het een traag geval, of wil die wel ?
Marco DXI 92
Vermogen is niet echt slecht voor een 1.3 met een gewicht van zo'n 1.350 kg.

Ennuh, 8 tot 900 km op 1 tank gaat je niet lukken, aangezien je net als ik een zware rechtervoet hebt. happy.gif
Dan is het meer 7 tot 800 km, en dan dichter bij de 700 dan de 800.

Mijn gemiddeld verbruik is 6 op de 100.

Maar het is een hele fijne auto, met veel luxe. En zeker als leasebak ideaal. Kost 2x niks en je hebt een super compleet autootje.
beast
nieuwe tv
Merlijn
880 km and counting... nog iets minder dan een kwart tank wink.gif

QUOTE (Marco DXI 92 @ Nov 29 2009, 09:54 PM) *
Vermogen is niet echt slecht voor een 1.3 met een gewicht van zo'n 1.350 kg.

Ennuh, 8 tot 900 km op 1 tank gaat je niet lukken, aangezien je net als ik een zware rechtervoet hebt. happy.gif
Dan is het meer 7 tot 800 km, en dan dichter bij de 700 dan de 800.

Mijn gemiddeld verbruik is 6 op de 100.

Maar het is een hele fijne auto, met veel luxe. En zeker als leasebak ideaal. Kost 2x niks en je hebt een super compleet autootje.

beast
straks mag je duwen, moet je dan eens zien hoe zuinig die is, maar alle gekheid op een stokje, ben met Marco dxi naar Fulda geweest met zijn hybride maar ik was aangenaam verrast, dat ding liep goed en hard en ik zat als een prins achterin.
Hondapower
QUOTE (beast @ Nov 29 2009, 10:26 PM) *
nieuwe tv

en nu nog die digitenne de deur uit....
beast
QUOTE (Hondapower @ Nov 30 2009, 10:05 PM) *

nee hoor, voldoet voor mij prima, zie niet in waarom deze weg te doen
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ Nov 30 2009, 10:05 PM) *

tja, ik hoor ook alleen meer slechte dingen over digitenne. slechte ontvangst, haperen van het beeld, stotterend geluid enz.
maar als je dan een goeie hebt ........

de meeste sturen het binnen de eerste maand (test termijn) alweer retour.
Fonzie
Ik ken tot nu maar 3 mensen die dit hebben,
en hebben nergens last van!
.Fx
Ik vind het maar lastig, zo'n pakket digitale tv kiezen.
beast
het gaat erom wat wil je, wij zijn geen tv freaks, we hoeven maar wat te zien, allemaal die crap over pixels en al die andere shit, dat heeft voor mij geen enkele waarde, voor mij gaat het simpel om de zenders [38] die ik wil kijken en het prijskaartje, en wat ziggo betreft die kunnen ook wat van storingen en worden steeds duurder, het is gewoon hoe ga je er mee om en hoe veeleisend ben je, want als je perfectie nastreeft dan moet je maar een kapitale schotel aanschaffen met 500 zenders , waar je toch maar een tegelijkertijd kan kijken.
Merlijn
QUOTE (beast @ Nov 30 2009, 09:28 PM) *
straks mag je duwen, moet je dan eens zien hoe zuinig die is, maar alle gekheid op een stokje, ben met Marco dxi naar Fulda geweest met zijn hybride maar ik was aangenaam verrast, dat ding liep goed en hard en ik zat als een prins achterin.

Ja het ding is erg rap weg plankgas bij het stoplicht. Alleen dat naaimachinegeluid van die 1.3 lach ik me iedere keer krom om.
Verder wel lekker. Gisteravond mijn internationale tankpas opgehaald... altijd fijn, flexibele werkgevers!
B00ster
Yes hij is er eindelijk, mijn H22!!!

Nu nog het geduld opbrengen om hem netjes te maken en dan pas er in te leggen.
goelette
4 winterbanden, 4 metalen velgen en 2 spuitbussen velgenlak voor de v40, en een crx-puzzel.
beast
QUOTE (goelette @ Dec 6 2009, 11:07 AM) *
4 winterbanden, 4 metalen velgen en 2 spuitbussen velgenlak voor de v40, en een crx-puzzel.

wat moet je met een puzzel, in je garage heb toch ook nog een hoop te puzzelen[lol[ lmaosmiley.gif
goelette
civic 1978 gekocht. Origineel geleverd door Rotor, neem hem over van eerste eigenaresse. Volgende week zaterdag ophalen: lucht in de banden doen en hopen dat we hem uit zijn benarde positie kunnen bevrijden. Maar volgens mij zitten de remmen vast, staat hij in de grond weggezakt na 15 jaar en moet hij een haakse krappe bocht om. En hij moet over een stompje boomstronk heen. hele oprit bestaand uit gras/modder. Volgende week foto's happy.gif
beast
kijk maar uit dat ie niet in twee delen eruit komt [lol] lmaosmiley.gif
beast
net kerstkado van mijn werkgever ontvangen, een kleine campingverwarmer, lekker als het wat fris wordt tijdens een meeting. rolleyes.gif
B00ster

en

Mestreechter_Hondagek
Type S lipkit voor de accord.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.