Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wat Heb Jij Net Gekocht?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
Nightmare
QUOTE (maikel74 @ Jul 2 2010, 10:11 PM) *
En de volgende stap???? is dat een heli op brandstof???

Wel waren toen beginnelingen met een soort van ring aan de onderkant van een helicopter bezig om te leren om hem in balans te houden.

nee, brandstof hoef ik niet. maakt een tering herrie, en ik wil niet bij een club. met zo'n brandstof heli krijg je al snel problemen als je buiten vliegt, en ben je verplicht om naar een club te gaan. daarbij zijn die brandstof helicopters erg duur. dan gaat het al snel uit de hand lopen. maar een goede electro kan goed tippen aan een lichte brandstof.

en die schijf zijn nu pootjes met softballen aan het uiteinde. die heb ik er ook bij genomen. als de heli crasht, kost dat snel een paar tientjes. die oefen pootjes maar 3 euro.
dan maar eerst oefenen .........

hier een voorbeeld filpje wat je met mijn heli al kan doen, tenminste, na zeer lang oefenen:

klikkie

dus met electro pleizer genoeg.

goelette

schaal 1:18, en voor zover ik op de foto's kan zien is dit het mooiste model dat ik ooit gehad heb.... (tevens ook het duurste angry.gif )
Supergedetailleerd, hij lijkt zelfs echte stoffen bekleding te hebben (maar als dat niet zo is, is hij nog steeds supergedetailleerd!)

Ik heb er tevens een in 1:43 gekocht in zelfde kleur/uitrusting. Leuk detail is dat ik strats dezelfde velgen er op heb, en dikke kans dat het ook ongeveer dezelfde kleur wordt.
Nightmare
die koplampen zijn ook zeer bruut om te zien. zou ik eens naar op zoek gaan.
goelette
zou kunnen, zijn gewoon de usdm lampen. Maar weet nog niet of ik die wel mooi vind. Weet ook niet of die APK-goedkeur zijn...?
x.x.sanzi

Voor

beast
marmottenschoenen?????????[lol]
maikel74
linker en rechter deur, waarvan de sierlijsten zijn dicht gelast, en wat heel belangrijk is,......... roest vrij thumbsup_anim.gif
linker en rechter spatbord, waarvan de sierlijst en knipperlicht dicht is gelast.

Morgen ga ik alles ophalen en hoogwaarschijnlijk ook meteen monteren. En het leuke aan de onderdelen is, dat het van de oude coupe van Luminous Flux afkomt. happy.gif
Nightmare
QUOTE (x.x.sanzi @ Jul 9 2010, 11:30 AM) *

Voor

dat zou ik niet met deze shampoo doen !! dieren hebben een soort van vetlaag op de huid. deze vetlaag moet blijven zitten te bescherming van de huid. koop liever een honden shampoo, en was ze daar mee. dan ruiken ze ook lekker, zijn schoon, maar de huid blijft gespaard.

vinden ze wassen leuk ??
goelette
x.x.sanzi
QUOTE (Nightmare @ Jul 10 2010, 12:51 AM) *
dat zou ik niet met deze shampoo doen !! dieren hebben een soort van vetlaag op de huid. deze vetlaag moet blijven zitten te bescherming van de huid. koop liever een honden shampoo, en was ze daar mee. dan ruiken ze ook lekker, zijn schoon, maar de huid blijft gespaard.

vinden ze wassen leuk ??

Nou deze shampoo bevat geen zeep, en dat is al voldoende, voor cavia's geld zo dat je ze niet vaker als 1/2 keer per jaar in bad mag doen.
Maar ze hebben zich goed geamuseerd ! :
maikel74
QUOTE (goelette @ Jul 10 2010, 07:07 AM) *

En dit is???
Luminous Flux
QUOTE (maikel74 @ Jul 10 2010, 12:12 AM) *
linker en rechter deur, waarvan de sierlijsten zijn dicht gelast, en wat heel belangrijk is,......... roest vrij thumbsup_anim.gif
linker en rechter spatbord, waarvan de sierlijst en knipperlicht dicht is gelast.

Morgen ga ik alles ophalen en hoogwaarschijnlijk ook meteen monteren. En het leuke aan de onderdelen is, dat het van de oude coupe van Luminous Flux afkomt. happy.gif

Dus je hebt het spul nog eens goed bekeken? Wel goed om te weten dat de onderdelen naar een goed project gaan! thumbsup_anim.gif
goelette
QUOTE (maikel74 @ Jul 10 2010, 09:24 AM) *
En dit is???

Dit is een originele , nog nooit gebruikte Honda PGM FI (programmed fuel injection) tester, voor de crx type 1. Hiermee kun je de hele ecu en alle sensoren etc doormeten en foutcodes lezen etc. handig, want wie weet of je met een auto van 25 jaar oud nog bij de dealer terecht kunt daarvoor happy.gif Is dealerapparatuur van vroeger dus happy.gif
Merlijn
2 TB opslag voor een testproject :

legend01
QUOTE (goelette @ Jul 10 2010, 06:11 PM) *
Dit is een originele , nog nooit gebruikte Honda PGM FI (programmed fuel injection) tester, voor de crx type 1. Hiermee kun je de hele ecu en alle sensoren etc doormeten en foutcodes lezen etc. handig, want wie weet of je met een auto van 25 jaar oud nog bij de dealer terecht kunt daarvoor happy.gif Is dealerapparatuur van vroeger dus happy.gif

Dat heb je goed gedaan want ze hebben al problemen met sommige storingscode's van mijn VTI die van bouwjaar 1997 is om maar te zwijgen van mijn Prelude van 1983 waar bijna niks meer origineel van te krijgen is.
maikel74

Das lekker handig, zeker nu het een oldtimer is en je hem zelf onderhoud biggrin.gif
maikel74
QUOTE (Luminous Flux @ Jul 10 2010, 12:09 PM) *
Dus je hebt het spul nog eens goed bekeken? Wel goed om te weten dat de onderdelen naar een goed project gaan! thumbsup_anim.gif

Ja heb wel me eigen spatborden gehouden, die waren er veel beter aan toe. Die doen we zelf wel shaven, en de deuren klein beetje correctie werk baaasmiley.gif je kunt cor toch wel, en ik word net zo erg denk ik. Maar idd hij is in goede handen, thkx daar voor. Heb zelfs je centrale vergrendeling er bij withstupid.gif
beast

hehehehe, je bent langzaam ook een oldtimer, werkt dat ding dan ook bij jouw om alle systemen te testen, hahahaahah lmaosmiley.gif lmaosmiley.gif
Hondapower
Een muurparasol

Een nieuwe vijverpomp want die vorige was kapot.

En de blu-ray van Avatar.

Verder natuurlijk heel veel dingen voor de meeting....
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ Jul 11 2010, 03:21 PM) *
En de blu-ray van Avatar.

niet toevallig ene testrit bij Honda gemaakt ?? daar kreeg je deze gratis bij een proefrit.
Marco DXI 92
Maar niet de blu-ray. biggrin.gif
maikel74
Vandaag weer wat boodschappen gedaan, zodat we binnen kort weer verder kunnen aan me civic.

Glasvezel plamuur
metaal plamuur
polyester plamuur,
Verschillende soorten schuurpapier, nat en droog,
Filler
en tot slot wat primer.

Black Knight
uit america van digital Instrument clock blauw nu al binnen bij me thuis. thumbsup_anim.gif
Merlijn
pannenset, keukengerei, glazenset, verhuisdozen.
beast
alweer?
Nightmare
Nieuwe apk voor de Element !! is tevens de eerste auto waar we voor de 2e keer apk op hebben moeten doen ........... (LOL)
maikel74
Buddy-club style bumper-kit baaasmiley.gif

De side skirts en achter bumper komen op de civic. De voorbumper gaat mss aan de kant voor een ander project, lmaosmiley.gif
Merlijn
QUOTE (beast @ Jul 20 2010, 05:26 PM) *
alweer?

hoezo alweer?
beast
verhuisdozen?
Nightmare
QUOTE (maikel74 @ Jul 20 2010, 07:35 PM) *
De side skirts en achter bumper komen op de civic. De voorbumper gaat mss aan de kant voor een ander project

er komt dan toch wel een grotere voorbumper op toch ?? niet alleen achter en zijkant poly tuning, en voorkant alleen maar een lip. dan is de auto maar half af.
de voorbumper is juist gaaf van deze kit.
Black Knight
gekocht voor in auto posten voor krassen verwijzen van scratch remover op tv reclame voor markt blokker en kijkshop.

Mestreechter_Hondagek
Ik wist niet dat er nog mensen waren die daar in trappen.
maikel74
QUOTE (Nightmare @ Jul 20 2010, 11:14 PM) *
er komt dan toch wel een grotere voorbumper op toch ?? niet alleen achter en zijkant poly tuning, en voorkant alleen maar een lip. dan is de auto maar half af.
de voorbumper is juist gaaf van deze kit.

Nope, tot zover hou ik me eigen voor bumper met de lip baaasmiley.gif
Nightmare
jammer ..... ik vind juist deze voorbumper enorm gaaf. eigenlijk een van de mooiste zelfs. zou jammer zijn als je deze niet gaat gebruiken.
maikel74
QUOTE (Nightmare @ Jul 22 2010, 06:29 PM) *
jammer ..... ik vind juist deze voorbumper enorm gaaf. eigenlijk een van de mooiste zelfs. zou jammer zijn als je deze niet gaat gebruiken.

Ik moet nu al erg opletten met een drempel oprijden dat ik me lip er niet onder uit rijd, en met die dikke bumper maakt het nog alleen maar lastiger,......................... En daarbij vind ik zelf ook nog eens me oem bumper met de combinatie mistlampen en spoonstyle lip zo gaaf. baaasmiley.gif Denk dat je straks het geheel moet zien als alles is gepoten, maar naar mijn gevoel gaat het er straks best gaaf uitzien thumbsup_anim.gif

Asmooh
D15Z6 motorblok :P
maikel74
beast
nieuwe veren voor en achter crv
Hondapower
2 micro usb kabeltjes
Black Knight
ik was middag naar sas autoshop heerlen gekocht van versterker van merk Audio System X Series 4 ohm 960 watt rms X--ION 280.2 va deze jaar new

Nightmare
QUOTE (Thorsten @ Jul 29 2010, 08:15 PM) *
ik was middag naar sas autoshop heerlen gekocht van versterker van merk Audio System X Series 4 ohm 960 watt rms X--ION 280.2 va deze jaar new

wat een joekel !!! daarmee kun zelfs jij weer horen !!! thumbsup_anim.gif
Merlijn
De iphone 4, en de iPad.
Hondapower
usb repeater, 2 utp kabels
beast
18 vierkante meter agnes plafond platen voor keuken
Asmooh
hijs binne 8)
Luminous Flux
stickers laugh.gif
Black Knight
QUOTE (Luminous Flux @ Jul 30 2010, 11:43 PM) *
stickers laugh.gif

mooie keur stickers thumbsup_anim.gif
ik wil die graag hebben lmaosmiley.gif
goelette
Wat heb ik vandaag nét niet gekocht:

een civic 1.4 cabrio uit 1988, op NL kenteken.... vanaf 1995 tot vandaag van de huidige eigenaar, 87.000 km gereden..... nieuwe apk, banden, distributieriem en uitlaat...

Had al alles klaar om naar gelderland te rijden met de trailer, maar er waren mensen die vanmorgen een afspraak hadden, en die hebben hem gekocht. SCHEISSE! angry.gif
Ik had hem gisteren pas om middernacht te koop zien staan, een hal;ve dag eerder en ik had hem misschien gehad...
beast
QUOTE (Luminous Flux @ Jul 30 2010, 11:43 PM) *
stickers laugh.gif

krijg je geld voor dat reclame werk? [lol]
angel
QUOTE (goelette @ Jul 31 2010, 01:02 PM) *
Wat heb ik vandaag nét niet gekocht:

een civic 1.4 cabrio uit 1988, op NL kenteken.... vanaf 1995 tot vandaag van de huidige eigenaar, 87.000 km gereden..... nieuwe apk, banden, distributieriem en uitlaat...

Had al alles klaar om naar gelderland te rijden met de trailer, maar er waren mensen die vanmorgen een afspraak hadden, en die hebben hem gekocht. SCHEISSE! angry.gif
Ik had hem gisteren pas om middernacht te koop zien staan, een hal;ve dag eerder en ik had hem misschien gehad...

Oh da's hendig balen voor je. En dan had je nog wel ergens plaats op je wagenpark voor een cabrio.
Volgende keer beter.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.