Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wat Heb Jij Net Gekocht?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
goelette
QUOTE (angel @ Jul 31 2010, 06:35 PM) *
Oh da's hendig balen voor je. En dan had je nog wel ergens plaats op je wagenpark voor een cabrio.
Volgende keer beter.

Ik heb er nog steeds slechte zin van.... steeds harder balen happy.gif

Wie weet waar je op een advertentiesite een zoekopdracht kunt geven die automatisch bericht geeft wanneer er iets op komt?
Luminous Flux
QUOTE (beast @ Jul 31 2010, 04:12 PM) *
krijg je geld voor dat reclame werk? [lol]

indirect wel! Ik krijg er arbeid voor terug die me anders handen vol geld hadden gekost...

(eigenlijk is het andersom gegaan, Bijvoorbeeld Show and Go heeft me ontzettend geholpen en dingen gefixt aan de auto zonder de uren ofzo te verrekenen... dus het minste wat ik kan doen is een stickertje op mijn achterruit wink.gif )
maikel74
QUOTE (Luminous Flux @ Aug 1 2010, 01:17 AM) *
indirect wel! Ik krijg er arbeid voor terug die me anders handen vol geld hadden gekost...

(eigenlijk is het andersom gegaan, Bijvoorbeeld Show and Go heeft me ontzettend geholpen en dingen gefixt aan de auto zonder de uren ofzo te verrekenen... dus het minste wat ik kan doen is een stickertje op mijn achterruit wink.gif )

In ruil voor een B18C-r lmaosmiley.gif wil ik ook wel paar stickertjes op me auto, en dan reclame rijden withstupid.gif
beast
nieuwe lampen voor keukenplafond
Hondapower
Na een lange luistersessie afgelopen week mijn vakantiegeld uitgegeven bij Stassen Hifi in Tegelen:
Speakerset KEF KHT2005.3 en een Yamaha RX-V767 receiver.

Op de afbeelding de 765 but you'll get the idea.

Ook nog geluisterd naar veel betere boekenplankluidsprekers maar die passen echt niet in onze woonkamer.
Hun 'huismerk' TMA klonk ook verrassend goed maar toch net niet mijn ding.
Mestreechter_Hondagek
Setje Honda acess ITR pedal covers
OEM civic eg voetsteun
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ Aug 11 2010, 09:26 AM) *
Na een lange luistersessie afgelopen week mijn vakantiegeld uitgegeven bij Stassen Hifi in Tegelen:

coole zaak !! als je daar niet slaagt voor goede hifi, dan slaag je nergens.
Nightmare
weer een nieuw speeltje erbij:

een 71 cm grote 3d helicopter voor het echte werk. nu alleen nog zorgen dat ik het echte werk ook aan kan .........
dus nu eerst maar eens gaan oefenen dmv een vlieg simulatie programma.
goelette
pfff het lukt met die kleinere al niet happy.gif
Merlijn
Dit huis!

http://www.synchromakelaardij.nl/objecten/...t=1&oid=696

goelette
ik ben zo blij in limburg te wonen, waar je nog wat huis en tuin krijgt voor je geld... happy.gif Op eerste gezicht dacht ik, hey das goedkoop voor Holland; maar toen zag ik dat je de grond er niet bij kreeg.... happy.gif
is dat links nou je oprit, of is dat de weg?
angel
Ik denk dat links naast de bloembakken een weg is en de oprit rechts naast de bloembakken is.
En welke grond bedoel je? De tuin loopt toch tot aan het water of niet soms?
Maxim
Proficiat Bjorn !!!
Hondapower
Gefeliciteerd!

goelette
QUOTE (angel @ Aug 17 2010, 06:33 PM) *
Ik denk dat links naast de bloembakken een weg is en de oprit rechts naast de bloembakken is.

bedoel dat de grond erfpacht is, dus geen eigendom. Maar denk dat dat de enige manier is om in die contreien nog een huis betaalbaar te houden; best mooie oplossing dan.

in ieder geval, ik was jullie ook nog vergeten te feliciteren, dus bij deze!

Wanneer verhuizen?
goelette
ik heb vandaag ook geshopt....

vanavond deze gekocht:

heb er ook nog wintervelgjes bij, maar moet nog een foto van; dat zijn 17"ac schnitzers 5-spaaks.

en ook nog deze:

2 auto's op een dag was wel voldoende. De vorige auto-aankoop is ook wel al 2 weken geleden.... happy.gif
(de Civic is bedoeld voor mijn schoonzusje, in plaats van de rob-civic)
beast
hmmmmmmmmmmmmm, BMW, was dat niet Betaald Met Wiet, [lol] of was dat Blijf Maar Werken lmaosmiley.gif
goelette
Lol, die kende ik nog niet, maar zal in zaker 50% van de gevallen wel kloppen happy.gif Deze is Betaald Met VVolvo
Maxim
Mooie BMW. Lekker luxe !!!
Merlijn
QUOTE (goelette @ Aug 17 2010, 05:11 PM) *
ik ben zo blij in limburg te wonen, waar je nog wat huis en tuin krijgt voor je geld... happy.gif Op eerste gezicht dacht ik, hey das goedkoop voor Holland; maar toen zag ik dat je de grond er niet bij kreeg.... happy.gif
is dat links nou je oprit, of is dat de weg?

is een doodlopend stuk openbare weg (lees: een extra oprit voor mij wink.gif )

QUOTE (angel @ Aug 17 2010, 06:33 PM) *

Correct

QUOTE (goelette @ Aug 17 2010, 11:16 PM) *
bedoel dat de grond erfpacht is, dus geen eigendom. Maar denk dat dat de enige manier is om in die contreien nog een huis betaalbaar te houden; best mooie oplossing dan.

in ieder geval, ik was jullie ook nog vergeten te feliciteren, dus bij deze!

Wanneer verhuizen?

Erfpacht is hier ook niet gewoon hoor, maar de gemeente waar dit huis staat is deelgemeente van Rotterdam, en daar is denk ik 3 op de 4 huizen op erfpachtgrond.

Ik krijg 1 november de sleutel, dus iets later verhuizen. Heb gelukkig niet veel spullen om te verhuizen dit keer.

Thnx all... happy.gif
legend01
Nu nog een bootje achter de tuin op het water en dan is het helemaal compleet. thumbsup_anim.gif laugh.gif
Merlijn
Zwager wilde al gelijk de hengel meenemen biggrin.gif
beast
gefeliciteerd en hopelijk heel veel woonplezier
Fonzie
QUOTE (beast @ Aug 18 2010, 12:18 AM) *
hmmmmmmmmmmmmm, BMW, was dat niet Betaald Met Wiet, [lol] of was dat Blijf Maar Werken lmaosmiley.gif

Bij Mercedes Weggegooid,
beast
lijsten om plafond keuken af te werken
goelette
12 m2 plafondplaten
Gromaudio ipod-adapter voor BMW
trekhaak Bosal afneembaar BMW
Kofferruimtebak kunstof BMW
7-polige trekhaakstekker BMW
vakantie SunParcs
gasveren achterklep BMW
gasveren achterraam BMW
9 liter cola
schnitzels
goelette
maxi cosi tobi
Merlijn
bouwkundige keuring...
Hondapower
-3m digitale coax kabel
-3m hdmi kabel
-K40 opdekstopcontact
-2x korte HDMI kabel 1m
-USB extender
-luidsprekerkabel 2x2,5mm2

Vogels EFA 8835 AV muurkolom
en een extra setje beugels voor die kolom.

Deze zijn voor de PS3 en de receiver.
Ik ga ze wel dwars erop zetten, en niet recht zoals op deze foto.
Merlijn
Die wandbeugel vind ik wel interessant....
Hondapower
QUOTE (Merlijn @ Aug 26 2010, 01:29 PM) *
Die wandbeugel vind ik wel interessant....

Ik heb m nu thuis liggen. Ik kan m pas monteren als de receiver wordt geleverd ivm de hoogte enz.
Je kunt de beugels tot 43cm uittrekken en op elke gewenste hoogte monteren. Ook kun je kiezen tussen een smalle en een brede stand.
En er is veel plaats voor kabels.
Daarnaast is ie maar 2cm dik.
Hondapower
verse gist voor in de pizza
Merlijn
QUOTE (Hondapower @ Aug 26 2010, 10:55 PM) *
Ik heb m nu thuis liggen. Ik kan m pas monteren als de receiver wordt geleverd ivm de hoogte enz.
Je kunt de beugels tot 43cm uittrekken en op elke gewenste hoogte monteren. Ook kun je kiezen tussen een smalle en een brede stand.
En er is veel plaats voor kabels.
Daarnaast is ie maar 2cm dik.

En van dat laatste vraag ik me af of dat bij mij wel zinvol is. Ik moet dan een zestal dikke speakerkabels van Oelbach erdoorheen krijgen, een extra filmlijn naar de sub, twee HDMI kabels van spulletje die niet op die toren gaan (macmini en de mediaplayer) alsmede de volledige componentbos van de Wii...

Hmmmz.
Hondapower
QUOTE (Merlijn @ Aug 27 2010, 09:42 AM) *
En van dat laatste vraag ik me af of dat bij mij wel zinvol is. Ik moet dan een zestal dikke speakerkabels van Oelbach erdoorheen krijgen, een extra filmlijn naar de sub, twee HDMI kabels van spulletje die niet op die toren gaan (macmini en de mediaplayer) alsmede de volledige componentbos van de Wii...

Hmmmz.

Het hele zwarte stuk in het midden is voor de kabels.
Daar passen wel 20 hdmi kabels in als het moet.
Black Knight
ik was gekocht van hertz system DSK 165 2 way system 160 watt rsm voor de deur links en rechts
goelette
-adapterkabel tbv parrot/BMW
-JVC autoradio/bluetooth tbv Rover
-Multi cardreader 3,5" PC
-vent-mount voor Tomtom
-Bobike fietstoeltje
-Hermes schotel bij de Griek
Nightmare
QUOTE (Thorsten @ Aug 28 2010, 05:03 PM) *
ik was gekocht van hertz system DSK 165 2 way system 160 watt rsm voor de deur links en rechts

hey Thorsten !! goed bezig. zijn zeer goede speakers. jammer dat je er zelf niet goed van kan genieten.
Black Knight
QUOTE (Nightmare @ Aug 28 2010, 06:39 PM) *
hey Thorsten !! goed bezig. zijn zeer goede speakers. jammer dat je er zelf niet goed van kan genieten.

bedankt he, omdat me vriend uit nijmegen speakers gemaakt voor mij voor goede geluid daarom ik wil niet verschil laag en hoger en ook rare geluid dus nu wel goed voor. thumbsup_anim.gif
maar cdradio met scherm is erg slecht zo laag ik nog later kopen zonder schermbeeld vanaf gewone cdradio met mp3 en misschien apart schermbeeld kan ook. en ook woofer zo laag geen bass.
B00ster
Tja eindelijk het is zo ver mijn vrouw gaat ook HONDA rijden, al is deze maar voor korte duur want de opvolger staat al te trappelen, maar daar moeten wij nog eventjes op wachten.

Nu heb ik 3 honda's voor de deur staan, euhh 1 daarvan in de garage :bop:
En een tigra die in onderdelen eruit gaat
Nightmare
QUOTE (B00ster @ Sep 1 2010, 09:33 PM) *
al is deze maar voor korte duur want de opvolger staat al te trappelen, maar daar moeten wij nog eventjes op wachten.

nou maak je ons wel nieuwschierig ......... welke opvolger ??

en de tigra is toch voor kort nog helemaal opgelapt ?? en dan in onderdelen verkopen ??
maikel74
QUOTE (B00ster @ Sep 1 2010, 09:33 PM) *
Tja eindelijk het is zo ver mijn vrouw gaat ook HONDA rijden, al is deze maar voor korte duur want de opvolger staat al te trappelen, maar daar moeten wij nog eventjes op wachten.

Nu heb ik 3 honda's voor de deur staan, euhh 1 daarvan in de garage :bop:

Goed bezig, denk dat ik hem morgen avond wel ga zien. (gaat yo, er morgen ook mee naar het retail?)
B00ster
QUOTE (Nightmare @ Sep 1 2010, 09:43 PM) *
nou maak je ons wel nieuwschierig ......... welke opvolger ??

en de tigra is toch voor kort nog helemaal opgelapt ?? en dan in onderdelen verkopen ??

Tigra heb ik verder niets meer aan gedaan gehad, kreeg de "inspiratie" niet lmaosmiley.gif Tja de opvolger word een mooi autoootje. Maar moeten ff huis in maastricht verkopen en dan komt ie op de oprit te staan (als ik met de dealer het eens kan worden over de netto prijs die ik ga betalen en niet die wat zij vragen.
Het wordt een......... heb ik het bijna verklapt, oh ja een Honda

@ onze inboedel (maikel) ja Yo gaat er morgen mee naar de retail
maikel74
QUOTE (B00ster @ Sep 2 2010, 08:32 PM) *
Tigra heb ik verder niets meer aan gedaan gehad, kreeg de "inspiratie" niet lmaosmiley.gif Tja de opvolger word een mooi autoootje. Maar moeten ff huis in maastricht verkopen en dan komt ie op de oprit te staan (als ik met de dealer het eens kan worden over de netto prijs die ik ga betalen en niet die wat zij vragen.
Het wordt een......... heb ik het bijna verklapt, oh ja een Honda

@ onze inboedel (maikel) ja Yo gaat er morgen mee naar de retail

thumbsup_anim.gif
beast
een Honda GL 1100 interstate uit 1983, voor de lol
Nightmare
QUOTE (beast @ Sep 4 2010, 03:20 PM) *
een Honda GL 1100 interstate uit 1983, voor de lol

een watte ??
Mestreechter_Hondagek
Ik dacht dat dat een goldwing is
beast
yep goldwing
goelette
verlagingsveren Rover
legend01
Een CB 1000 R van 2008 met 2090 km gelopen.
Luminous Flux

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.