Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wat Heb Jij Net Gekocht?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
Black Knight
die ook telefoon te bellen whistle.gif maar ik niet wink.gif
goelette
QUOTE (Nightmare @ Feb 22 2011, 11:51 AM) *
Alpine heeft al 5 jaar hetzelfde uiterlijk. Alleen innerlijk zijn grote verschillen.
Ik wil bv veel instel mogelijkheden hebben enz.

En de Mini heeft idd een oem radio .... Casette !! De dealer heeft ooit de wisselaar verwijderd. Was defect.
Wel is het geluid uitstekend. Dus de speakers zullen wel blijven.

ja cassette, zo gaat dat inderdaad met OEM. Ik ritsel me altijd zo'n converterding voor de ipod. Zo kan ik via de oem radio toch mp3 luisteren, met behoud van mijn stuurbediening. heb ik voor de volvo, bmw en ford al gehad. Ben nogal stuurbediening-fan happy.gif
Nightmare
QUOTE (goelette @ Feb 22 2011, 05:58 PM) *
Ik ritsel me altijd zo'n converterding voor de ipod. Zo kan ik via de oem radio toch mp3 luisteren

zat er in, maar dat "Ipod casette bandje" hebben we tijdens het uitmesten van de Mini in de prullenbak gesmeten.
Nightmare
net een Lounche set gekocht.

nu we een Mini hebben, hebben we iets meer ruimte achterom ............ thumbsup_anim.gif
goelette
geen ipodcassettebandje gek, een apparaatje dat via de cd-wisselaaringang wordt aangesloten, totaal onzichtbaar. Verkrijgbaar tussen 70 en 250 euro, afhankelijk van model en mate waarin je opgelicht wil worden happy.gif
Maxim
QUOTE (Nightmare @ Feb 22 2011, 08:03 PM) *
net een Lounche set gekocht.

nu we een Mini hebben, hebben we iets meer ruimte achterom ............ thumbsup_anim.gif

Dit had je ook achter in de Element kunnen plaatsen.
Nightmare
da's waar ook !! verdorie .....
Mestreechter_Hondagek
een spioler voor de Accord. In kleur, uit de states, bij mij op de mat voor 37 euro. biggrin.gif
Nightmare
QUOTE (Mestreechter_Hondagek @ Feb 23 2011, 09:31 AM) *
een spioler voor de Accord. In kleur, uit de states, bij mij op de mat voor 37 euro. biggrin.gif

37 euro verzenden, of met spoiler ? Ik neem aan dat je een achterklep spoiler bedoeld ?
Mestreechter_Hondagek
Achterklep spoiler idd. Spoiler+in kleur spuiten+verzenden naar.nl=37 euro
Maxim
QUOTE (Mestreechter_Hondagek @ Feb 23 2011, 12:13 PM) *
Achterklep spoiler idd. Spoiler+in kleur spuiten+verzenden naar.nl=37 euro

Unbelievable .... mike
beast
revisieset voor remklauwen goldwing besteld, door de rem gestampt[shit]
goelette
ik heb niet zelf betaald, maar wel gekocht/onderhandeld/geadviseerd: Zaterdag een blauwe peugeot 307 cc 2006 en vandaag een blauwe peugeot 407SW 2006. In de maand februari heeft mijn familie incl ikzelf in totaal 4 "nieuwe" auto's gekocht, waarvan drie blauwe peugeots (exact de kleur van mijn CRX). Ik voel een fotoshootje aankomen happy.gif
Maxim
Ik voel een nieuwe TV-serie aankomen... "Help, mijn familie is getikt... een beetje."
Nightmare
QUOTE (Maxim @ Mar 1 2011, 12:16 AM) *
Ik voel een nieuwe TV-serie aankomen... "Help, mijn familie is getikt... een beetje."

Hahahahaha ......... ik zet de recorder al aan ......
Merlijn
penicilinekuurtje, 2 pakken trachitol, 2 dozen zakdoeken, familieverpakking ibuprofen. Bah, ik haat ziek zijn.....
goelette
QUOTE (Maxim @ Mar 1 2011, 12:16 AM) *

Aan de ene kant is dat absoluut waar, maar aan de andere kant is dat niet omdat we toevallig allemaal in februari een nieuwe auto hebben gekocht. Dat kan altijd gebeuren he happy.gif
Nightmare
maakt niks uit. jullie zijn gewoon getikt !!
Merlijn
pot.....ketel whistle.gif
goelette
klopt happy.gif

Lijstje huidige auto's van mijn ouders, broers en ikzelf

1)Renault Goelette Bus 1954
2)Renault Goelette pickup 1954
3)Renault Goelette Bus 1954
4)Renault Goelette pickup 1954
5)Renault Estafette 1974
6)Jeep cj5 kaiser 1967
7)Peugeot 806 1999 (te koop)
8)Peugeot 407SW 2006
9)Peugeot 307 SW 2004
10)Peugeot 307 CC 2006
11)Peugeot 206 2003 (te koop)
12)Landrover Discovery 2004
13)Volkswagen Polo 2003
14)Rover 216 Cabrio 1996
15)Trabant sedan 1967
16)Trabant kübel cabrio 1975
17)Trabant P50 1955?
18)Volvo V40 1997
19)Ford Galaxy 2002
20)Ford Ka 1997
21)Honda CRX AS 1986
22)Honda CRX ED9 1988
23)Honda Civic ED6 cabrio 1991
24)Honda Civic EJ9 1997 (te koop)
25)Honda Civic EK3 1996

Motoren ook meetellen?

26)Suzuki GSXR 1100
27)Honda Varadero
28)BMW K1100LT

Aanhangers staan ook op kenteken he:

29)Caravan Bürstner
30)Aanhanger met huif
31)Aanhanger kipper
32)Aanhanger autoambulance
33)Aanhanger motortrailer

En nog aanhagers die niet op kenteken staan:

34)Aanhanger half doorgezaagde CRX
35)Aanhanger half doorgezaagde Trabant

grote familie zullen we maar zeggen happy.gif Mijn ouders zullen wel blij zijn dat de kids niet meer thuis wonen. En de buren ook happy.gif
Maxim
Programma.... "Help, mijn familie heeft een hobby"... oftewel is compleet gestoord.
Fonzie
Kleinigheidjes houd je altijd!
B00ster
4 van deze jongens, deze worden vandaag geleverd. en gaan vanmiddag meteen onder de nieuwe wagen in.
Nightmare
En euhh ...... Vergeet je niet een belangrijk detail erbij te vermelden .... ??

Zoals ............ WELKE NIEUWE WAGEN ?
goelette
dat is een geheim dat morgen pas onthuld wordt volgens mij. boel ophef over een afgetrapte corsa ofzo happy.gif
B00ster
QUOTE (Nightmare @ Mar 3 2011, 10:41 AM) *
En euhh ...... Vergeet je niet een belangrijk detail erbij te vermelden .... ??

Zoals ............ WELKE NIEUWE WAGEN ?

We hebben er inderdaad een nieuwe aanwinst bij, we hebben die afgelopen vrijdag gekocht en zijn wat kleine detail veranderingen aan het aanbrengen. Morgen op de retail meet van CCH zien ze pas wat het is, ze zijn zich helemaal gek aan het raden. Vandaar dat ik pas zaterdag foto's online ga zetten.

QUOTE (goelette @ Mar 3 2011, 06:09 PM) *
dat is een geheim dat morgen pas onthuld wordt volgens mij. boel ophef over een afgetrapte corsa ofzo happy.gif

Yep, een oude opel tigra of zoiets.
Merlijn
QUOTE (Maxim @ Mar 2 2011, 09:59 PM) *
Programma.... "Help, mijn familie heeft een hobby"... oftewel is compleet gestoord.

QFT :P

Ben benieuwd B00ster!
goelette
2 extra stoelen voor de Galaxy: beige lederen stoelen uit een Sharan happy.gif
Maar die komen in de garage te staan want nou heb ik geen kofferruimte meer happy.gif
Black Knight
ik heb weer besteld voor booskijker voor koplicht tot deze week vrij of za al binnen .
Mestreechter_Hondagek
een nieuwe krik, geen gehannes met met de civic op plankjes rijden en dan pas krikken.
Black Knight
koplamp spoiler al gehaald en al gemaakt in me auto nu klaar he. biggrin.gif
Mestreechter_Hondagek
2005 Honda CBR 1000RR Fireblade
Hondapower
Een APK voor vrijdag. Hopen dat ie goedgekeurd wordt.
Remmen achter krijg ik niet meer gelijk afgesteld...
Hondapower
APK was goed.

verder gekocht:
-Arduino Uno

-Arduino ethernet shield

-arduino real time clock

Dit om aan te sluiten op de electriciteitsmeter om te 'loggen'.
Uiteindelijk wil ik de gegevens loggen en via internet op mijn android toestel beschikbaar maken.
beast
nieuw verband en pleisters, afgelopen vrijdag voor de 4de keer geopereerd en dus weer thuis aan de bank gekluisterd, ben weer terug bij af.
Marco DXI 92

Ideaal voor het racen op de ps3. happy.gif
goelette
QUOTE (Marco DXI 92 @ Apr 20 2011, 05:44 PM) *
[
Ideaal voor het racen op de ps3. happy.gif

aan een BBQ heb je meer met dit weer happy.gif
Marco DXI 92
Wrijf het er maar in. sad.gif
Nightmare
jaartje apk voor de Mini.
goelette
dubbelkwart trap links
Nightmare
QUOTE (goelette @ Apr 22 2011, 04:09 PM) *
dubbelkwart trap links

en past die ook ??
goelette
ongetwijfeld, hoop ik happy.gif Dat gaan we morgen testen.
Nightmare

Samsung Galaxy Ace voor Tamara.

helaas beginnen diverse toetsen van onze trouwe SE C905 het te begeven. nu krijgen we hem zelfs niet meer aan gezet. was een goede telefoon / foto camera.
met deze C905 hebben we de laatste 2 jaar alle foto's gemaakt. waren altijd zuiver en haar scherp. konden we deze gsm maar nog eens helemaal nieuw krijgen ...........
Hondapower
QUOTE (Nightmare @ Apr 27 2011, 09:21 PM) *

Samsung Galaxy Ace voor Tamara.

helaas beginnen diverse toetsen van onze trouwe SE C905 het te begeven. nu krijgen we hem zelfs niet meer aan gezet. was een goede telefoon / foto camera.
met deze C905 hebben we de laatste 2 jaar alle foto's gemaakt. waren altijd zuiver en haar scherp. konden we deze gsm maar nog eens helemaal nieuw krijgen ...........

je hebt 2 jaar garantie op de SE. is die al voorbij?
New keypad kost anders een tientje. Ook geen probleem lijkt mij.
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ Apr 27 2011, 09:51 PM) *

hij is ook eens gevallen. dat is zichtbaar aan de cover. ik weet niet of ze het dan nog onder garantie repareren.
ook werkt de joystick niet meer goed. naar links doet die helemaal niks. naar rechts hapert die ook.

tja, ik heb deze met liefde behandeld ....... toen kreeg Tamara deze ......... (uche uche) .... ze leest mee.

en nu issie kapot.
goelette
trap past, en vandaag kwamen mijn reserveaccu voor mijn fotocamera en extra oplader binnen.
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ Apr 27 2011, 09:51 PM) *

Nondeju !! Ik heb effe gecheckt ..... Nog 1 maand garantie !!
Snel weer naar Dynafix voor de reparatie !! Cool ......
Hondapower
QUOTE (Nightmare @ Apr 28 2011, 12:12 PM) *
Nondeju !! Ik heb effe gecheckt ..... Nog 1 maand garantie !!
Snel weer naar Dynafix voor de reparatie !! Cool ......

Met zichtbare valschade vervalt de garantie (iig toen ik er nog werkte). Misschien heb je geluk, maar ik denk van niet.
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ Apr 29 2011, 09:25 PM) *
Met zichtbare valschade vervalt de garantie (iig toen ik er nog werkte). Misschien heb je geluk, maar ik denk van niet.

de valschade zit aan het accu klepje, en die hoeft niet mee voor reparatie. en de schade is ook niet door het vallen. althans, dat denk ik dan. maar hij ligt nu bij Dynafix.
maar de Galaxy Ace blijft alsnog. de C905 word na herstel gedegradeerd tot werk gsm.
Hondapower
Ik heb altijd mijn vorige telefoon gehouden.
Vooral mijn SE K850i gebruik ik nog heel vaak voor op vakantie, festivals, enz.
Ding is niet stuk te krijgen. Mijn HTC daarintegen met het grote scherm....
Dus een reserve is nooit mis, zeker niet al ie toch gratis gemaakt wordt.

Als je nog een keer zoiets hebt, dan koop ik m wel over voor een tientje zonder je over de garantietermijn in te lichten biggrin.gif

Ik heb 1x een SE telefoon gekocht op marktplaats met een defecte joystick.
Denk, maak m zelf wel. Bleek het toestel nog garantie te hebben! Domme verkoper.
En het mooie was dat de printplaat bij de reparatie kapot was gegaan waardoor ze een hele nieuwe erin hebben gezet.
Dus had weer een praktisch nieuwe telefoon. Mijn moeder belt er nog steeds mee.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.