Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wat Heb Jij Net Gekocht?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
Mestreechter_Hondagek
Bij de titel hebben ze het over een Honda Civic, zie ik nu pas. Ze maken wel vaker van die "schoonheidsfoutjes", maar ik vind het gewoon een leuk blad, waar vaker wagens in staan die ik ken van de meetings.

Mestreechter_Hondagek
Ik denk dat ik ze ergens anders moet gaan hosten, picasa verkleint automatisch de foto's volgens mij.
Nightmare
jammer idd van de kleine foto's. kan de text niet lezen. maar wel bedankt.
Nightmare
gekocht en vandaag ontvangen:

een exterene branden van Plextor:

gaat als de brandweer !!

en een setje orginele automatten voor de Subaru.

en een nieuwe rc vlieger:

kan ik in de zomder weer lekker buiten spelen ......

beast
QUOTE (legend01 @ Oct 27 2011, 01:43 AM) *
Hij gaat zichzelf een nieuwe buikwand lassen,die is onverwoestbaar. whistle.gif thumbsup_anim.gif

nee eigen einddemper al gelast, klinkt mooi
beast
QUOTE (Maxim @ Aug 16 2011, 10:04 PM) *
thumbsup_anim.gif

ga je mee doen?
beast
QUOTE (Maxim @ Aug 17 2011, 09:51 AM) *
En een nieuwe autoradio, is nog niet binnen:
Eindelijk van de CDtjes af en lekker met een SD kaartje werken...

Voor in de CRX natuurlijk happy.gif

moet je wel eens er mee rijden of ga in de garage zitten te luisteren? [lol]
beast
QUOTE (goelette @ Dec 12 2011, 10:53 PM) *
pcies. en dan kun je nu meteen ff naar milieupark met de aanhanger. Als je daar geweest bent, kun je weer een auto zonder trekhaak kopen. Wel met 4x4, voor de sneeuw. Als het dan stopt met sneeuwen, kun je een station kopen, om bij de praxis planken te kopen. Als je die hebt, verkopo je de station en koop je een cabriootje, voor de lente. Maar in de zomer regent het, dan kun je weer een 2zitter kopen. In de herfst moeten er weer mensen mee, dus wordt het een MPV. En dan wordt het winter, weer tijd om in te ruilen op een 4x4 met abs enzo.
enzovoort happy.gif

koop een aannemerbus heb je alles in een keer
Hondapower
QUOTE (beast @ Dec 24 2011, 06:16 PM) *
moet je wel eens er mee rijden of ga in de garage zitten te luisteren?

Ik denk in de garage met een acculader erbij.
Hondapower
Gekocht:
3 Saeco Brita Intenza+ waterfilters voor het espressoapparaat,

2 bluetooth Apple keyboards en een Magic Mouse via Samenkopen.net.

Zwilling 4star office mes (geruild voor kerst).
Maxim
360 zegels van Plus...
Nightmare
4 nieuwe all season banden voor de Subaru.

en clearsil .......... te veel chocolade op tafel whistle.gif
Maxim
QUOTE (Nightmare @ Dec 31 2011, 06:19 PM) *
4 nieuwe all season banden voor de Subaru.

en clearsil .......... te veel chocolade op tafel whistle.gif

Wat is dat toch met die Subaru??? Is die Passat alweer weg?
goelette
QUOTE (Maxim @ Jan 1 2012, 02:08 AM) *

je ligt echt achter... hij heeft in de tussentijd nog een Landrover, een Toyota en een Pagani gehad...
Nightmare
QUOTE (Maxim @ Jan 1 2012, 02:08 AM) *

duhh .....

de Passat was te hmmmm ....... geen idee, moest gewoon weg. te allerdaags zeg maar. was niet echt een vernieuwende auto met een moderne smoel of zo.
geen idee, ik lul maar weer wat ...... hij beviel ons uiteindelijk gewoon niet. je zag weinig verschil met een Passat van 1998 en onze van 2004. een paar andere lamp units en een iets gewijzigde voorbumper. WOW ...... erg vernieuwend. daarbij viel ons de werkelijke verkoop waarde erg tegen en wilde niet te veel geld verliezen. hij is nu weer een jaartje ouder en nog minder waard. de werkelijke "dagwaarde" van onze Passat was ruim 11.000 euro, mede door de overdreven luxe die in onze zat geperst. maar de verkoop waarde zat rond de 6000 / 6500 euro, omdat er zo veel van rond rijden. elk bedrijf heeft er wel een of 2 te koop staan. we hebben met deze Subaru zeg maar een betere deal gemaakt. maar erg belangrijk was ook dat we weer zo snel mogelijk een automaat wilde hebben. door 2 jaar Element rijden haat ik schakelen ........

nu dus effe eens een Subaru. hebben we nog niet aan onze lijst kunnen toevoegen ..... tot nu.
Maxim
Inderdaad, die Subaru is een spannende wagen...
Nightmare
QUOTE (Maxim @ Jan 1 2012, 09:35 PM) *
Inderdaad, die Subaru is een spannende wagen...

vind ik wel. duss ........ cool.gif

het is onze dagelijkse auto. zal dus ook zo blijven. daarbij zoek ik ook helemaal geen spanning meer in mijn auto's. ik heb nu een andere hobby waar ik me mee bezig hou.
auto meetings ga ik niet meer, en de spanning is er bij mij nu wel zo'n beetje uit. onze auto moet mooi zijn (in mijn ogen dan) moet netjes zijn, (bijna nieuw staat) en goed rijden.
ik zal auto freak blijven, (zal dus niet onze laatste auto zijn) maar dan in de zin van mooi, goed en netjes, maar zonder die extra spanning en ongemakkelijkheden.

en jawel, van een Honda loop ik nog steeds warmer dan elk ander merk, en ik wil toekomstig ook graag een nieuw model Civic rijden, maar een goede 1.8i is nog net iets buiten ons budget.

maar hij komt er wel .............. thumbsup_anim.gif
Nightmare
een nieuwe Samsung Galaxy S2.

de galaxy S1 gaat naar Tamara en er komt een zo goed als nieuwe Galaxy Ace in de verkoop.

de zwarte versie dan wel. draait op de nieuwste Android versie.
als er iemand geintereseerd is ........

Mestreechter_Hondagek
Canon EOS 550D met 18-55mm lens
UV-filter voor de EOS
Kaartjes voor the Dutch TT
goelette
nog een Galaxy gekocht. Van de ford galaxy is de thermostaat kapot dus nu een samsung galaxy ace gekocht.
Maxim
Nieuwe EL Inverters.... damn. Tellerplaten lichten niet meer op...
Mestreechter_Hondagek
Nieuwe motorhandschoenen.
Hondapower
Nieuwe APK en een band laten repareren.
Black Knight
ik hb gekocht bij heuts nieuwe accu van bosch thumbsup_anim.gif .

ik was geweest op maandag afgelopen om half 12 anwb bij me opladen dan half uur wachten volgende 5 uur middag ik probeert start aan accu weer leeg.
daarom oude accu is oud wegooien.
beast
nieuwe ruit goldwing en trekhaak op goldwing gemonteerd, crv geluidinstallatie veranderd
goelette
multiriem, spanner, hoogteverstelling xenon, inclusief montage, apk en grote beurt voor het fordje

100 meter electriciteitsdraad in diverse kleuren tbv auto, knipperlichtautomaat 24v, voorraad stekkers, zootje halogeen en spaarlampjes G9.
goelette
owja en ook nog een vpb vb voor de civic.
Hondapower
Een rotary cheese grater. We hadden er vorig jaar eentje meegenomen uit de VS maar die is kapot.
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ Mar 15 2012, 11:21 PM) *
Een rotary cheese grater. We hadden er vorig jaar eentje meegenomen uit de VS maar die is kapot.

Is dat ??
Nightmare
Weet het al ......

een draai rasp.
Hondapower
QUOTE (Nightmare @ Mar 16 2012, 11:53 AM) *
Weet het al ......

google gives the answer
Hondapower
Apple TV 3.

Nu nog wachten op de hack!
goelette
Een Ford Galaxy 1998 voor Joyce. Verder een1:43 model hiervan voor de verzameling. En als je een modelletje koopt, dan koop je er al snel vijf, dus ook nog een 1:43 CRX die ik nog miste, en 3 goelettes in 1:43. Tenslotte nog een Goelette in 1:50 die ik al had, maar niet kon laten liggen. Kadootje voor pa ofzo. En last but not least een ruitenwisserstangenstelsel voor de galaxy, want die is nogal gammel momenteel.
Ziek thuis zitten is slecht voor je portemonnee als je een ebayaccount hebt.
B00ster
1x nieuwe H22a angry.gif
goelette
hoezo nieuwe H22a? kaputt? Ik heb er hier nog wel eentje voor je staan, met een mooie carosserie eromheen.
Nightmare
gisteren een Samsung Galaxy Tab 10.1 gekocht.

nu kan Tamara eindelijk netjes "Draw Somting" spelen ......

wat een prachig speelgoed !!
Hondapower
nice!
maikel74
Remmen Swap voor onder de EG.

Fussees en sleeparmen van een Honda MB6, Incl Remklauwen, voor 282 schijven incl blokken, acher 264 schijven incl blokken, 4 inch HRC. En 4 keer oem Honda licht-metaal 15 inch 6j 4x114,3 arrowhead.png .

Komende week even opzoek naar het rubber voor om de velgjes, en een staalflex remleidingen set. Kan er eindelijk weer gesleuteld worden. thumbsup_anim.gif
maikel74
Goodridge staal omvlochten Rem leidingen set......

En als het goed is, is vandaag een set handrem kabels vanaf Jaf in zandvoort mee terug gekomen naar Zuidlimburg thumbsup_anim.gif
B00ster
QUOTE (goelette @ Apr 14 2012, 11:23 PM) *
hoezo nieuwe H22a? kaputt? Ik heb er hier nog wel eentje voor je staan, met een mooie carosserie eromheen.

Yep was kapot, maar het nieuwe blok..............................ook alweer!
goelette
2 zijruitjes van een VW transporter T3 inclusief sponningplaatwerk. Voor straks in de Goelette happy.gif
Maxim
Ow, tijdje geleden al, een Denon MC3000
Nightmare
als we toch bezig zijn,

ik ben al ruim 1,5 jaar fanatiek verslaafd aan een nieuwe hobby, en heb verdeeld over deze periode al ruim wat spullen verzameld:

dit klein spul aangekocht om in de winter periode met een leuke hechte vrienden groep binnen in een ruime sporthal te vliegen:

en voor de zomer periode heb ik deze "wat grotere" speeltjes voor buiten:

deze heb ik 2x. 1 om te oefenen, en 1 voor de echt:

en dit is mijn nieuwste aanwinst:

alles word bestuurd met deze zender:

en uiteraard een heleboel gereedschap en hobby materialen wat je zoal nodig hebt.

en dit is nu mijn nieuwe ruimte waar ik nu heel wat uurtjes door breng:

en als ik dan denk dat het vliegt, sta ik (samen met anderen) op het Avantis terein te vliegen:

en ik maar denken dat auto's een dure hobby is ...... blush.gif
alles wat standaard is, is natuurlijk niet interesant ........... dus ook hier moet "getuned" worden !!!
Hondapower
Heb je die ruimte gewoon thuis?
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ May 8 2012, 09:17 PM) *
Heb je die ruimte gewoon thuis?

we hebben een grote zolder ................. biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.