Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wat Heb Jij Net Gekocht?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
deathmetalblauw
Zeer aparte auto,heeft wel wat.
Hoop dat je er niet te lang op hoeft te wachten.
Is dat het zelfde blokje als wat mijn vader in zijn 2.4 ivtec accord heeft liggen?
Nightmare
QUOTE (deathmetalblauw @ May 1 2008, 06:27 PM) *
Is dat het zelfde blokje als wat mijn vader in zijn 2.4 ivtec accord heeft liggen?

Yepp !!!
beast
eindelijk een broertje erbij, dus plaats voor kinderwagen en andere zaken?
goelette
QUOTE (Nightmare @ May 1 2008, 06:03 PM) *
en de crx dan ?? was dat een weeskindje ??

euuuhhh "was"....? wink.gif

gaat hier de alfa voor weg of de rex? Het is wel een apart ding, beetje kleuren, velgen en audio hier en daar en je hebt een gegarandeerde winnaar op shows happy.gif
Maar aangezien ze hier zeldzaam en dus voor veel geld te verkopen zijn, zul je hem wel niet lang hebben happy.gif
Wat een ontiegllijk lelijk ding trouwens happy.gif maar wel leuk, handig en apart! Ook nog 4x4?
lord_fornax
Ik zag vorige week een zwarte rijden hier, die was aardig bruut.
Heb helaas geen foto's meer ervan, ik heb me telefoon verkocht waar ze op stonden.

Die "suicide-doors" zijn erg cool.

Zo, op de foto vind ik hem lelijk, en het interier ziet er wel héél erg plastic uit.
Wel een bups laadruimte, met de stoelen aan de kant geklapt.
goelette
dat interiuer is volgens mij express zo plastic, want is bedoeld voor avontuurlijke jonge mensen die vaak met moddervoetren of met wetsuits in de auto stappen
Nightmare
ik vind hem juist heel cool, zo viekant. echt een blokkendoos, oftewel, een mini Hummer !!
en alle nieuwere honda's hebben nu veel plastic, kijk maar naar de nieuwe civic en de accord. dus daar is geen ontkomen meer aan als je een honda wilt blijven rijden.
en tunen kun je ze zeer zeker:

enz, enz.

tja, en de Alfa én de CRX moeten hiervoor uiteraard nu weer plaats gaan maken.

legend01
QUOTE (Nightmare @ May 1 2008, 06:03 PM) *
en de crx dan ?? was dat een weeskindje ??

Nou, die is in de club gebleven, is alleen van eigenaar gewisseld, dus die tellen we even niet mee.
Hadden er toch de nodige mensen weer eens gelijk, is de rex (ver) klaar, dan moet de rex alweer plaats maken, maar als ik de keus had zou ik het ook doen,maar de Lude word dan niet weg gedaan voor die kleine hummer maar voor iets heel anders.
Maar met dat verschil dat ik niet Marco heet, maarja, je moet een bezigheid hebben en zolang je er niet op achteruit gaat is het toch goed.
goelette
wel spannend, een auto kopen die je nog nooit in het echt hebt gezien.. happy.gif Niet alleen deze auto specifiek, maar het type zelfs nog nooit? Maarja, echt risico loop je niet met deze auto happy.gif Da bin ich mal gespannt!

Wat is er nou precies getuned aan bovenstaande wagens behalve wat verlaging velgen en kleur? Ik persoonlijk vind trouwens die grijze bumpers ook wel leuk, geeft een wat ruiger uiterlijk. Aan de andere kant, meegespoten bumpe4rs ziet ook niet slecht uit.
Nightmare
QUOTE (goelette @ May 2 2008, 07:46 AM) *
wel spannend, een auto kopen die je nog nooit in het echt hebt gezien.. happy.gif Niet alleen deze auto specifiek, maar het type zelfs nog nooit? Maarja, echt risico loop je niet met deze auto happy.gif Da bin ich mal gespannt!

Wat is er nou precies getuned aan bovenstaande wagens behalve wat verlaging velgen en kleur?

spannend is het zeer zeker. maar met deze dollar koers kan ik geen miskoop doen. laat dan hier en daar een krasje of deukje zitten. spuiten die handel en dan nog steeds heeeeel veeeeel gelg gespaard, en nog steeds veel winst met verkoop ervan. op marktplaats staan nu 2 te koop. 1 zoals die van mij, en een hele zwarte, die is pas zo gespoten. ze kosten respectievelijk 19.995 euro, en 23.995 euro. ik zit daar zooooo ver onder. en dan heb ik al alle bijkomende kosten erbij gerekend. voordeel is ook dat ik nu geen type goedkeuring meer hoef. hij is al in nederland. maag dan nog was dit 1005 euro extra, en een retourtje lelystad. dus ook de wereld niet.

en tuning hoeft niet altijd spoilers enz te betekenen. ze zijn iig niet meer standaard. en zo zal onze hummie ook wel gaan uitzien ..... 2149[1].gif
Maxim
Cool, ga je het toch doen. Toevallig had Enne Enne het erover dat hij dit ook een zeer leuke auto vond. Ben toen eens gaan zoeken op internet welk model het eigenlijk was, maar dit is een geweldig "tuners"-object. Vooral zoals die oranje/zwarte erbij staat.

Veel succes met de hele "shipping".
legend01
Ik had deze auto wel al in het echt gezien, de vorige eigenaar van mijn Prelude had ene staan(ook een zwarte) die hij klaar had staan voor de typegoedkeuring, hij had geld nodig voor de Element, vandaar dat ik de Prelude zo 'goedkoop' heb gekregen.
Nightmare
QUOTE (legend01 @ May 2 2008, 03:37 PM) *
Ik had deze auto wel al in het echt gezien, de vorige eigenaar van mijn Prelude had ene staan(ook een zwarte) die hij klaar had staan voor de typegoedkeuring, hij had geld nodig voor de Element, vandaar dat ik de Prelude zo 'goedkoop' heb gekregen.

toevallig in Sevenum ?? daar staat een zwarte te koop namelijk.
Merlijn
Toegegeven: Cool ding happy.gif
beast
waar gaat de rex nu heen en de alfa?
Nightmare
QUOTE (beast @ May 3 2008, 08:59 AM) *
waar gaat de rex nu heen en de alfa?

voor 99% blijft de crx in de club !!! dat gaan we (ik en de mogelijk nieuwe eigenaar) vandaag effe bespreken.
daarna zal hij zich zelf wel weer voorstellen met zijn nieuwe auto ...... lipsrsealed2[1].gif
de Alfa gaat ook eerst op het alfa forum op. zitten té veel verborgen maar coole toeters en bellen aan voor een marktplaats verkoop. lukt het daar niet, dan gaat hij uiteraard op marktplaats.
legend01
QUOTE (Nightmare @ May 2 2008, 04:26 PM) *
toevallig in Sevenum ?? daar staat een zwarte te koop namelijk.

Nee, niet in Sevenum, maar is volgens mij wel die auto als ik me niet vergis. En als ik me wel vergis is het 'm niet.
Nightmare
leuk detail :

Black Knight
QUOTE (Nightmare @ May 3 2008, 05:06 PM) *
leuk detail :

SOLD?
beast
ja dat heet verkocht in het engels!!!!!!!!!!!!!!
Maxim
Niet gekocht, maar zelf gemaakt. Een Composite (voor HD-beeld) kabel voor de XBOX met SPDIF geluidsuitgang.

Retestrak beeld op 480P/720P en zelfs 1080i. Hey, op een oude XBOX....... (Ik hoef de PS3 niet meer, haha)
Nightmare
QUOTE (Maxim @ May 3 2008, 09:39 PM) *
Niet gekocht, maar zelf gemaakt. Een Composite (voor HD-beeld) kabel voor de XBOX met SPDIF geluidsuitgang.

Retestrak beeld op 480P/720P en zelfs 1080i. Hey, op een oude XBOX....... (Ik hoef de PS3 niet meer, haha)

ik versta alleen maar ........... euhhh ......

snap er niets van !!!!!! maar ik begrijp je wel .......
Nightmare
voor op de Element:

17" Nascar velgen.
deze gaan in Texas gelijk de kofferbak ik voordat de auto op de boot gaat ....... 512[1].gif
legend01
Had je nog geinformeerd voor die Le Bra.
Nightmare
QUOTE (legend01 @ May 4 2008, 01:00 AM) *
Had je nog geinformeerd voor die Le Bra.

ja, maar die nemen ze niet mee in de auto. velgen heb ik via een partner van de dealer waar de element staat kunnen ritselen.
dus die bra moet je zelf effe regelen met de exporteur.

you got PM !!!
Hondapower
QUOTE (Maxim @ May 3 2008, 08:39 PM) *
Een Composite (voor HD-beeld) kabel.

Component heet dat.

QUOTE (Maxim @ May 3 2008, 08:39 PM) *
(Ik hoef de PS3 niet meer, haha)

voor 100 euro neem ik m wel over tongue.gif

@Nightmare: Denk een hele mooie basis voor tuning en zeker ook voor een dikke audio install. Zal heel lang een unicum blijven zo'n apart model.
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ May 4 2008, 11:24 AM) *
Zal heel lang een unicum blijven zo'n apart model.

is ook de bedoeling ervan.

beast
betekent dat je deze nu langere tijd houdt?????
Nightmare
tja ........ een antwoord kan ik toch nooit waar maken !!! dus we zullen zien ......

om zo maar weer van de hand te doen is het uiteraard te zonde.
mogelijk dat er direct na deze wel nog een auto hier naar toe gehaald wordt, mits de dollar zo laag blijft dan. voor de handel dan wel te verstaan.
beast
on topic again, vandaag grote beurt CRV + apk, euro 300
beast
QUOTE (Nightmare @ May 4 2008, 06:28 PM) *
tja ........ een antwoord kan ik toch nooit waar maken !!! dus we zullen zien ......

om zo maar weer van de hand te doen is het uiteraard te zonde.
mogelijk dat er direct na deze wel nog een auto hier naar toe gehaald wordt, mits de dollar zo laag blijft dan. voor de handel dan wel te verstaan.

Ah, en dat wordt een Ridgeline? dan ?
Merlijn
Annual License upgrade van Zend...
Nightmare
QUOTE (beast @ May 5 2008, 01:48 PM) *
Ah, en dat wordt een Ridgeline?

hoor ik een geintreseerde ........ ??? kan altijd effe voor je checken .....
beast
QUOTE (Nightmare @ May 5 2008, 05:18 PM) *
hoor ik een geintreseerde ........ ??? kan altijd effe voor je checken .....

te duur, bank werkt niet mee,
enne wanneer komt de element in nl aan?
Nightmare
7 tot 10 weken ....... (zucht)
beast
oei, dat is wel een tijdje wachten met kloppend verlangen
legend01
QUOTE (Nightmare @ May 5 2008, 05:41 PM) *
7 tot 10 weken ....... (zucht)

Des te groter is de vreugde als hij er eindelijk is.
Maxim
QUOTE (legend01 @ May 6 2008, 07:02 AM) *

Normaal is 7 tot 10 weken de tijd dat Nightmare op een auto uitgekeken is en weer te koop zet... happy.gif
goelette
QUOTE (legend01 @ May 6 2008, 07:02 AM) *

Of de teleurstelling, als je hem na al die tijd eindelijk in het echt ziet en het blijkt een lelijk oud hok te zijn dat voor geen meter rijdt happy.gif
You never know...
Nightmare
QUOTE (goelette @ May 6 2008, 12:46 PM) *
Of de teleurstelling, als je hem na al die tijd eindelijk in het echt ziet en het blijkt een lelijk oud hok te zijn dat voor geen meter rijdt happy.gif
You never know...

daar hebben we dan weer marktplaats voor ......... tongue.gif
Hondapower
QUOTE (goelette @ May 6 2008, 12:46 PM) *
You never know...

Met een 2.4 iVTEC zal dat wel meevallen!
lord_fornax
Mag dan wel rap zijn, als dat ding een lomp zwaartepunt heeft, kieper je zo om in de bocht.. bijvoorbeeld..
Nightmare
QUOTE (lord_fornax @ May 6 2008, 09:54 PM) *
Mag dan wel rap zijn, als dat ding een lomp zwaartepunt heeft, kieper je zo om in de bocht.. bijvoorbeeld..

is geen mercedes ..............
lord_fornax
QUOTE (Nightmare @ May 6 2008, 10:19 PM) *
is geen mercedes ..............

Was ook maar een voorbeeld, Kees riep dat het wel mee zal vallen met een 2.4 iVtec, maar met de motor alleen ben je er niet, dus gaf ik een voorbeeld.
Misschien is de stuurt ie wel heel indirect, of is ie veel te zacht geveerd (amerikaanse markt).. Maar misschien rijdt ie wel als een tiet..
goelette
hoe rijdt een tiet?
Nightmare
QUOTE (goelette @ May 7 2008, 06:38 PM) *
hoe rijdt een tiet?

erg hobbelig ........
goelette
erg afhankelijk van het weer ook. Hoe kouder, hoe hobbeliger...
lord_fornax
Je hebt ook nog neptieten..
legend01
Daar zak je in weg, moet je al een auto met 4wd hebben.
lord_fornax
Nu weet ik niet hoe het met jullie zit, maar over het algemeen vind ik tieten wel lekker...

Dus als mijn auto als een tiet rijdt, kom ik er niet meer uit.. happy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.