Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wat Heb Jij Net Gekocht?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
beast
schoolboeken voor Kelly [auwa]
Hondapower
Een reis voor 2 personen naar New York [auwa 2]
maddox
nieuwe harde schijf voor mij pc.

Nightmare
koffie uit een koffie automaat. was ook nog eens best een lekker bakkie !!!
Avaloon
QUOTE (beast @ Jul 16 2008, 07:11 PM) *
schoolboeken voor Kelly [auwa]

Moet je die dan nog steeds betalen?! Zou die regeling niet gaan veranderen?
Avaloon
QUOTE (Hondapower @ Jul 16 2008, 09:18 PM) *
Een reis voor 2 personen naar New York [auwa 2]

Hierbij een paar tips. Ik ben namelijk drie weken geleden een week in Manhattan geweest (ivm werk):

* Als je in de winkel met je credit card betaald, en je krijgt de keuze om bij de kassa om te verrekenen in Euro of USD, kies dan voor USD!
De Credit Card maatschappijen berekenen namelijk conversie koers die gunstiger is. Ze kopen valuta's in, in grote hoeveelheden, tegen een gunstige koers.

* Ik weet niet hoeveel spullen je mag meenemen met een normale vlucht (we mochten Business Cls Elite vliegen), maar neem eventueel een extra reistas (of liefst meerdere) mee in je koffer. Hier kun je de vuile was in stoppen (in combinatie met eventueel nieuw aangeschafte kleding) en bovendien alle overige nieuwe spullen meenemen

* Als je opzoek bent naar business /business-casual kleding, kun je heel veel vinden bij (vlakbij Ground Zero) http://www.c21stores.com/
Voor casual kleding hoef je daar NIET te kijken. Deze wijkt erg af van de Nederlandse smaak.

* Voor muziek: De Virgin Megastore op Times Square

* En voor vanalles en nog wat: http://www.bloomingdales.com/. Richting Central Park.
Merlijn
Overigens: UPC is nog steeds niet binnen...

componentkabel voor Wii besteld, Bluetooth muisje, 4 GB geheugen voor de macbook, 4 GB micro SD als vervanging voor de 4Gb in mijn gejatte N95 (gisteren vervangen door de TytnII), euh.... nieuw modem voor een klant van me...

2 Persoons logeerbed voor de zolderkamer, hoop afwerkspul voor de zolder
Black Knight
ik heb nieuwe MIO Moov 370 Europa navigatiesysteem beeldscherm 4,3inch met flitspaal en TMC otvanger( file/verkeerd) en Europa .
kijk eens klik op van foto,s van mio 370
legend01
Nieuwe autoradio,Pioneer DEH-P7000 UB en een nieuwe versterker voor de sub, STEG K2.03.

Heb nu weer een booming car zonder dynamoruis.

De dynamoruis lag dus aan de radio,omdat ik (stom rund) de RCA kabels eruit heb getrokken toen de radio nog aan stond,is bij Pioneer uit den boze, die zijn hier heel gevoelig voor.

Even niet opletten en' klats' dan heb je 'm hangen.

Duur foutje

En de versterker voor de sub is kapot gegaan omdat de RCA kabel blank (heeft liggen schuren tegen scherpe metalen rand) was en tegen metaal aan is gekomen.

Ook een duur foutje.
maddox
een inkjet printer, scanner en kopieer apparaat in 1.

De brother DCP-357C

Maxim
2x

beast
voor Kelly werkschoenen en overall voor haar opleiding
Hondapower
QUOTE (Thorsten @ Jul 17 2008, 12:42 PM) *
ik heb nieuwe MIO Moov 370 Europa navigatiesysteem beeldscherm 4,3inch met flitspaal en TMC otvanger( file/verkeerd) en Europa .

Je had toch al navigatie?
beast
QUOTE (Hondapower @ Jul 21 2008, 09:22 AM) *

waarschijnlijk heeft hij nou geheel Europa gekocht
Black Knight

ja
Black Knight

kijk eens staatop een foto,s van site http://www.chear.nl/Chear_Navigatie/Nav_St...duct_id=7107484
legend01
Een Honda Civic 3D 1.5 GL AUT. van bouwjaar 1985 in zeer goede staat van een oude man voor 100 Euro.
Hondapower
QUOTE (legend01 @ Jul 22 2008, 04:43 PM) *
Een Honda Civic 3D 1.5 GL AUT. van bouwjaar 1985 van een oude man in zeer goede staat voor 100 Euro.

Dus de man was nog in erg goede staat?

on topic:
4 reisstekker voor een dollar per stuk:

Kabelstripper voor 6 dollar:
Hondapower
Shopping spree vandaag....

Voor mijn Panasonic verzameling:
Panasonic Lumix DMC-TZ5 digitale camera voor 249 met verzendkosten.
10x optische zoom, 28mm groothoek.
(Een point-and-shoot camera dus. Een spiegelreflex is ook leuk, maar veel te groot om zo mee te nemen op vakantie.)
Deze past nog net in je broekzak.

En een ching-cheng-chong hoesje erbij voor 6,50 met verzendkosten via ebay:

Alleen nog een geugenkaartje kopen.

Straks nog een TomTom halen voor de ouders van Mark en dan zit de shopping spree er weer op.

legend01
QUOTE (Hondapower @ Jul 25 2008, 09:14 AM) *
Dus de man was nog in erg goede staat?

Dat kun je wel zeggen,als met 83 jaar nog een nieuwe Honda Jazz Cool word gekocht.
Black Knight
honda jazz mooie me vader heeft ook happy.gif
lord_fornax
QUOTE (Hondapower @ Jul 25 2008, 02:34 PM) *
Shopping spree vandaag....

Blijft leuk met geld smijten happy.gif
Luminous Flux

fijn kitje, ik houd er altijd van... nieuwe spullen kopen haha!
ik koop zelden 2de hands spul, nieuw heeft altijd iets rolleyes.gif
Neko Koneko
2x Dunlop SP Sport Fast Response. Heb deze bandjes nu rondom liggen, wat een zaligheid. Had eerst 10 jaar oude Bridgestone Potenza's achterop liggen, die dingen maakten herrie :S
Nightmare

Alpine IVA W200ri dubbel din tochscreen headunit voor in de Element.
Nightmare
ow ja, en een last minute reis naar Benalmadena (Spanje - Costa del sol)

we hebben dadelijk 3 weken vakantie, en willen niet met dit bagger weer binnen zitten en hopen op goed weer.

dit is het reallife uitzicht vanuit ons hotel ....... Jummie !!!
maddox
vandaag binne gekregen met de pakket servie:

Shark eq-500 black

Helaas was de versterker bij SAS nog niet binnen waardoor ik dus morgen zonder bass installatie naar ems-jade ga
Black Knight
QUOTE (Nightmare @ Jul 29 2008, 07:11 PM) *

Alpine IVA W200ri dubbel din tochscreen headunit voor in de Element.

wauw, mooie beeldscherm happy.gif
Maxim
QUOTE (maddox @ Jul 31 2008, 08:57 PM) *
vandaag binne gekregen met de pakket servie:

Shark eq-500 black

Ik ben bang dat je dit gaat tegenvallen. Ik bedoel je hebt allemaal goede componenten in de auto en dan ga je er "digitale" verkrachter tussen zetten. Ik heb ooit eens (via Otto, Wehkamp of Neckerman) jaren geleden een soort gelijk "low-budget" ding gekocht, maar zeer veel ruis en geen dinamiek meer over van de bron.

Ik weet niet of dit ook een low-budget bling bling ding is, als wel, dan denk ik dat je dit snel weer dumpt.
Nightmare
tja ..... ik wilde al niet die persoon zijn die negatief over dit ding is, maar idd, dit is niet echt wat jij als hifi fanaat moet hebben. als je over digitale equalizers spreekt, (sound compressors) denk ik eerder aan iets van Alpine of Pioneer. maar dan praat je al gau over 400 tot 500 euro. dan heb je kwaliteit. en die hoge prijs is niet voor niets.
maddox
is ook eigenlijk meer voor d efun.

Echt werken zal die "waarschijnlijk" nooit

ik heb nog een versterke ruitgang over op de radio en die wilde ik hierop zetten.

Kan toch een beetje meters laten werken en zien en toch beinvloed het de installatie niet.

legend01
QUOTE (maddox @ Jul 31 2008, 08:57 PM) *
Helaas was de versterker bij SAS nog niet binnen waardoor ik dus morgen zonder bass installatie naar ems-jade ga

Heeft wel een voordeel,heb je meer plaats in de auto voor je spullen en de GROTE koffer voor Wendy,vrouwen nemen toch meestal de hele kleerkast mee.
maddox
QUOTE (legend01 @ Aug 1 2008, 07:31 AM) *
Heeft wel een voordeel,heb je meer plaats in de auto voor je spullen en de GROTE koffer voor Wendy,vrouwen nemen toch meestal de hele kleerkast mee.

De kist staat wel gewoon in de auto, dus echt meer plaats heb ik niet.
Heb meer een lege plek op het achterbankje
Maxim
Niet gekocht, maar gereserveerd. Deze ga ik de komende week ophalen:

De letters lichten blauw op. eindelijk zwarte platen met blauwe letters.
legend01
Gaat mooi uitzien, denk ik, nu de rest nog met blauwe verlichting.
beast
waar , en ook voor CRV?
Neko Koneko
Heb me vrijdag een splinternieuwe aapeekaa aangeschaft, waren maar 3 lampjes kapot en voor de rest alles in orde yahoo.gif
maikel74
iets vlugger dan geplant, Kan van 5 liter 10W40 valvoline dura blend en olie filter van niparts (hadden ook niks anders bij bachaus). en deze daar ook meteen oplaten zetten thank_you2.gif voor een mooie prijs.
wel iets meer dan 1 liter over maar die is voor de volgende keer. gamer4.gif

En 2 nieuwe lampjes voor in de koplampen, en meteen laten keuren,.......... Goed gekeurt to_pick_ones_nose.gif
Maxim
QUOTE (beast @ Aug 10 2008, 09:45 AM) *
waar , en ook voor CRV?

Bij AF-Tuning Parts in Duitsland. Die jongen die zo groot uitpakte voor onze Tombola heeft een heuse zaak geopend.
Helaas heeft hij ze niet voor een CRV:

http://aftuningparts.de/index.php/cat/c13_...4a73659dd2a54a5
Black Knight
QUOTE (Maxim @ Aug 18 2008, 09:44 PM) *
Bij AF-Tuning Parts in Duitsland. Die jongen die zo groot uitpakte voor onze Tombola heeft een heuse zaak geopend.
Helaas heeft hij ze niet voor een CRV:

http://aftuningparts.de/index.php/cat/c13_...4a73659dd2a54a5

en rood van teller?? unsure.gif
beast
QUOTE (Thorsten @ Aug 18 2008, 09:56 PM) *
en rood van teller?? unsure.gif

blauw
beast
een set kroonsteentjes en krimpkous[nee geen steunkous] SHABLON_padonak_01.gif
maddox
een mobiele airco unit:

En gisteren avond om kwart voor twaalf nog een pakketje bij de buurman opgehaald.

jawel het was mijn via marktplaats bestelde roofpoiler voor de crx.

Deze zat bij het openmaken van het pakketje nog in de originele verpakking.
Hij is nog niet gespoten, niet beschadigd en nog nooit gemonteerd geweest.
Het derde remlicht zit zalfs nog in de gesealde verpakking.
maikel74
Een nieuw navigatie systeem, eerst zitten denken aan een 2e hands, maar die was van 2005 en nooit een update gehad.

Heb nu de MIO MOOV200 EUROPA gekocht, met de software en de kaarten van 2008.
Nightmare
deze:

een HD(80gb) / DVD recorder van Mustek.
Luminous Flux
Neko Koneko
gisteren rode motorkap + aandrijfassen
.Fx
van dattum:

legend01
QUOTE (.Fx @ Aug 25 2008, 01:04 PM) *
van dattum:

Misschien een domme vraag, maar dient voor..............
Maxim
QUOTE (legend01 @ Aug 25 2008, 02:34 PM) *
Misschien een domme vraag, maar dient voor..............

Via de eigenschappen van het plaatje kom je op Rollerwarehouse, dus ik gok iets in de richting van In-Line skates.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.