Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wat Heb Jij Net Gekocht?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
Fonzie
QUOTE (Nightmare @ Apr 22 2009, 07:25 PM) *
vandaag maar eens een orgineel Honda Element keyless entry besteld.

is dus gewoon plug and play. gaat direct op een orgineel daarvoor bestemde stekker. ben het zal om met aftermarket systemen te blijven klooien.

Aaah toch maar origineel wel iets duurder maar op dit gebied des te beter.
Maxim
Naja, niet echt gekocht, maar betaal bij deze een aanzienlijk bedrag zelf:

Vorige week was het dan zover. Ik mocht mijn nieuwe Focus Wagon ophalen. Nu een week verder (en 1250KM) heb ik eindelijk foto's genomen.

Het is een Focus Wagon 1.8 Flexifuel, Moondust Silver, Titanium uitvoering plus het business pack.

x.x.sanzi
mooie wagen!
Merlijn
shiny indeed happy.gif
Ramonski
Ziet er netjes uit happy.gif Ford maakt wat design betreft mooie wagens tegenwoordig
Mestreechter_Hondagek
Ik rij vaker in een 2008 mondeo wagon van mijn baas. Moet zeggen dat ford het niet slecht doet de laatste jaren. De mondeo is in ieder geval een hele prettige wagen om in te rijden.

Recente aankopen van mijn kant:
*2 m2 vloertegels
*48 mtr electriciteitsbuis
*stuk of 30 inbouwdozen
*diamantschijf
*verwarmingsinstallatie
*35 m2 dakbedekking
Neko Koneko
Nieuwe bril gekocht
x.x.sanzi
Nieuwe bloempjes en wat nieuwe potten. Maakt mijn huis lekker kleurrijk :-) oh en ik heb gepoetst ! vast en zeker te zien :P hehe
en ik heb wat bloempjes uit de tuin geplukt ( volgens mij is het overigens officieel onkruid ... die paarse strookjes )

ook nieuwe schoenen: Nike Vandal Low, en nieuwe jas van Diesel

Luminous Flux
alweer een stylo uitbreiding van je wardrobe? rolleyes.gif

hoop dat deze morgen of woensdag binnen is:

en dan meteen onder de S14 fixen!
.Fx
Ook een setje nieuwe "patta's":

Mestreechter_Hondagek
Black en Decker decoupeerzaag
Black Knight
eingelijk Verlagingsveren zit al hier happy.gif
goelette
het is werkelijk abnormaal hoe kort jullie met een paar schoenen doen hier....
.Fx
Je ziet het verkeerd, die dingen worden gewoon niet gedragen.
Nightmare
er zijn mensen die van mensen houden, maar er zijn ook mensen die van ........... (ahem)
x.x.sanzi
QUOTE (goelette @ Apr 28 2009, 07:29 PM) *
het is werkelijk abnormaal hoe kort jullie met een paar schoenen doen hier....

euh, ik moet natuurlijk wel iedere dag van de maand andere kunnen aandoen, ik ga toch geen 2 keer per maand de zelfde dragen. DUH rolleyes.gif
Maxim
QUOTE (x.x.sanzi @ Apr 29 2009, 06:35 PM) *
euh, ik moet natuurlijk wel iedere dag van de maand andere kunnen aandoen, ik ga toch geen 2 keer per maand de zelfde dragen. DUH rolleyes.gif

Heb je hetzelfde paar de HELE dag aan.... Ik wissel rond 13:00 van paar..... en onderbroek happy.gif
Neko Koneko
Ik heb maar twee paar schoenen, en een kan ik niet aan want daarvan is een schoen kapot angry.gif
.Fx
QUOTE (Maxim @ Apr 29 2009, 06:59 PM) *
Heb je hetzelfde paar de HELE dag aan.... Ik wissel rond 13:00 van paar..... en onderbroek happy.gif

Haha, ik niet, die draai ik 1x per maand om. Nieuwe onderbroeken zijn ook zo duur tegenwoordig, met die crisis..
x.x.sanzi
niet echt gekocht, maar wel iets nieuws: vlechtjes in mijn haren, met blauw erbij ! biggrin.gif

overigens 8 uur werk blink.gif
legend01
Hey, een heel andere Sanne of heb je een tweelingszus met vlechtjes.
Hondapower
QUOTE (maddox @ Apr 18 2009, 10:11 AM) *
heb mijn abbonement verlengt en kreeg deze erbij:
sony ericsson X1

En bevalt de telefoon?
Ben voor mark ook voor dit toestel aan het kijken.

Je 'krijgt' trouwens geen toestel bij je abo. Je betaalt m zelf maar het bedrag is verdeeld over de maandtermijnen.
x.x.sanzi
QUOTE (legend01 @ May 4 2009, 06:19 PM) *
Hey, een heel andere Sanne of heb je een tweelingszus met vlechtjes.

haha t ziet gewoon weer eens anders uit :P
maddox
QUOTE (Hondapower @ May 4 2009, 06:50 PM) *
En bevalt de telefoon?

Je 'krijgt' trouwens geen toestel bij je abo. Je betaalt m zelf maar het bedrag is verdeeld over de maandtermijnen.

Toestel bevalt me super goed.
Ik heb er zelfs niks op aan merken: camera goed, internet snel, gewoon super.

x.x.sanzi
Nieuwe piercing / inplant ( int midden van de foto )

Black Knight
QUOTE (x.x.sanzi @ May 4 2009, 05:06 PM) *
niet echt gekocht, maar wel iets nieuws: vlechtjes in mijn haren, met blauw erbij ! biggrin.gif

sanne, je haren is blauw en ook je auto blauw, misschien helemaal huis blauw! rolleyes.gif
Roy
x2
x.x.sanzi
QUOTE (Thorsten @ May 5 2009, 07:54 PM) *
sanne, je haren is blauw en ook je auto blauw, misschien helemaal huis blauw! rolleyes.gif

hahaha ja misschien wel :P nu pas ik wel goed bij me auto inderdaad hahaha
Black Knight
QUOTE (x.x.sanzi @ May 5 2009, 08:08 PM) *
hahaha ja misschien wel :P nu pas ik wel goed bij me auto inderdaad hahaha

haha, nog later je huis verven! maar te veel werk ha
Luminous Flux

nja, is het werk wel waard.. ziet er leuk uit en past inderdaad goed bij je auto thumbsup_anim.gif
.Fx
Nah, het huis is nog redelijk recent wit geverfd, dus weg met die blauwe wagen en shitlocks!
Black Knight
was al net van 2x bouten gekocht bij rotor straks naar ricardo nog maken.
Hondapower
2GB geheugen, een bluetooth kaartje en een docking station voor mijn laptop met reservevoeding.
Laptop is al wat ouder maar met de docking station kan ik DVI uitvoeren wat handig is om als HDMI op de tv aan te sluiten.
maikel74
Heb vandaag een intrieur gekocht van een esi. Stoelen met achterbank. En de 4 hoofdsteunen thumbsup_anim.gif die ik graag wilden hebben. En de stof vind ik ook mooier. Wel beetje kleur verschil in de stoelen 1 is wat donkerder van kleur.

Foto`s volgen want moet ze volgende week opgaan halen in tilburg baaasmiley.gif

B00ster

Al in real life mogen aanschouwen, ziet er euhhhh honda civic blauw ui....... nee is echt leuk om te zien past goed bij de cieviec thumbsup_anim.gif
B00ster
QUOTE (maikel74 @ May 9 2009, 06:29 PM) *
Heb vandaag een intrieur gekocht van een esi. Stoelen met achterbank. En de 4 hoofdsteunen thumbsup_anim.gif die ik graag wilden hebben. En de stof vind ik ook mooier. Wel beetje kleur verschil in de stoelen 1 is wat donkerder van kleur.

Foto`s volgen want moet ze volgende week opgaan halen in tilburg baaasmiley.gif

dat is toch allemaal het zelfde als in de coupe, of niet? heb wat donor spul nodig om nieuwe bekleding te maken voor de mijne en een paar oude stoelen en achterbank om uitelkaar te slopen kunnen goed van pas doen, dus maikel als je nog geen bestemming ervoor hebt en de achterbank is hetzelfde dan wil ik het wel overnemen whistle.gif
B00ster
QUOTE (Hondapower @ May 4 2009, 06:50 PM) *
En bevalt de telefoon?

Klopt niet helemaal Kees, ze hopen dat je over het beltegoed heen gaat daar verdiend een provider het toestel mee terug en andere shops die contracten opzetten/wijzigen of whatever die krijgen van de provider een vette premie. dus zolang je je maandbedrag (wat tevens je beltegoed is) niet overschrijdt maar net opmaakt dan heb je je gsm echt wel gratis. (al zit het over het algemeen ook in de belkosten verrekend daarom is mobiel bellen ook zo belachelijk duur.)
maikel74
QUOTE (B00ster @ May 9 2009, 06:46 PM) *
dat is toch allemaal het zelfde als in de coupe, of niet? heb wat donor spul nodig om nieuwe bekleding te maken voor de mijne en een paar oude stoelen en achterbank om uitelkaar te slopen kunnen goed van pas doen, dus maikel als je nog geen bestemming ervoor hebt en de achterbank is hetzelfde dan wil ik het wel overnemen whistle.gif

Is goed kerel, kunnen we wat regelen met jou schokbrekertjes tegen die tijd lmaosmiley.gif

Maar esi intrieur is anders. Luxer soort stof, en 4 open hoofdsteunen. En dat wilden ik graag hebben.
Was ook bezig met een leer intrieur uit een del sol, maar die gast heeft het wegens financiele omstandig heden zijn delsol moeten verkopen. Maar waren allen de voor stoelen. Maar wat ik voor dit intrieur moet betalen is heel weinig. withstupid.gif
En dan is het compleet met achterbank ook.
Nightmare
QUOTE (B00ster @ May 9 2009, 06:50 PM) *
Klopt niet helemaal Kees, ze hopen dat je over het beltegoed heen gaat daar verdiend een provider het toestel mee terug en andere shops die contracten opzetten/wijzigen of whatever die krijgen van de provider een vette premie. dus zolang je je maandbedrag (wat tevens je beltegoed is) niet overschrijdt maar net opmaakt dan heb je je gsm echt wel gratis. (al zit het over het algemeen ook in de belkosten verrekend daarom is mobiel bellen ook zo belachelijk duur.)

ik denk in dit geval dat Kees gelijk heeft !! hij heeft immers jaren daar gewerkt, waar al onze toestelletjes naartoe gaan als ze kaduk zijn.
daarbij geloof ik ook nooit, dat die toestellen echt die prijs waard zijn, wat ze voor ons kosten. ik denk eerder dat de providers daar mischien 1 kwart voor moeten neer tellen. en wij betalen ook nog eens veel te veel voor de bel minuten. dus die toestellen krijgen ze dik terug betaald, ongeacht je belgedrag.
goelette
ik ken vanwege mijn werk een jaarrekening van een mobieltjesgigant, en ze verdienen op de bonussen die ze krijgen van de mobiele aanbieders, daarom kunnen ze zoveel weggeven. En natuurlijk slim inkopen, zo'n telefoontje kost natuurlijk eigenlijk geen drol.
Neko Koneko
Nieuwe distroriem + kleppen stellen + grote beurt "gekocht" vanochtend happy.gif
goelette
Volvo V40 in principe gekocht telefonisch, morgen naar Leeuwarden rijden om hem op te halen en koop def te maken....
Nog even lastig met ovrschrijven op zondag natuurlijk, dus ik krijg de auto mee en het overschrijvingsbewijs, maar de rest van de papieren en de sleutels houdt hij zelf. Auto zet ik dus op de trailer, en dat ga ik trekken met de V70. En het mooiste: ik heb dan niet eens overgewicht happy.gif
B00ster
QUOTE (maikel74 @ May 9 2009, 07:11 PM) *
Is goed kerel, kunnen we wat regelen met jou schokbrekertjes tegen die tijd lmaosmiley.gif

Maar esi intrieur is anders. Luxer soort stof, en 4 open hoofdsteunen. En dat wilden ik graag hebben.
Was ook bezig met een leer intrieur uit een del sol, maar die gast heeft het wegens financiele omstandig heden zijn delsol moeten verkopen. Maar waren allen de voor stoelen. Maar wat ik voor dit intrieur moet betalen is heel weinig. withstupid.gif
En dan is het compleet met achterbank ook.

Het is de bedoeling dat ik het helemaal uitelkaar trek om van dat stof de mallen te maken voor het nieuwe stof, dus zouden wel dezelfde stoelen en achterbank moeten zijn want achteraf gaat dat spul naar de container, hoef het alleen maar voor de stof
Nightmare
QUOTE (goelette @ May 9 2009, 09:29 PM) *
Volvo V40 in principe gekocht telefonisch

??
goelette
QUOTE (Nightmare @ May 9 2009, 09:37 PM) *
??

Nouja, nog niet gekocht officieel, maar ik ga morgen naar Friesland om te kijken, en je snapt dat ik dat t#@ingeind niet voor niks ga rijden happy.gif dus 99,9999% zeker dat ik hem koop en morgen mee terug neem op de trailer.

(de Rover gaat dan weg, de V40 wordt voor Joyce, moederdagkadootje zeg maar happy.gif)
maikel74
QUOTE (B00ster @ May 9 2009, 09:31 PM) *
Het is de bedoeling dat ik het helemaal uitelkaar trek om van dat stof de mallen te maken voor het nieuwe stof, dus zouden wel dezelfde stoelen en achterbank moeten zijn want achteraf gaat dat spul naar de container, hoef het alleen maar voor de stof

Volgens mijn heeft de coupe ander model stoelen en achterbank.
Maxim
QUOTE (goelette @ May 9 2009, 09:43 PM) *
Nouja, nog niet gekocht officieel, maar ik ga morgen naar Friesland om te kijken, en je snapt dat ik dat t#@ingeind niet voor niks ga rijden happy.gif dus 99,9999% zeker dat ik hem koop en morgen mee terug neem op de trailer.

(de Rover gaat dan weg, de V40 wordt voor Joyce, moederdagkadootje zeg maar happy.gif)

Volvo . . . .. ..Besef... . . . . Honda/Rover.... niet.. . . . . .... .... . . .. . luxe. . . . .. . .. . .. . .. .. . . . ..... .. .. .rijden.. . . . . .. .. . . gevoel.. .. .. .. .. . .. . .. . .degelijk.
Nightmare
QUOTE (Maxim @ May 10 2009, 12:48 AM) *
Volvo . . . .. ..Besef... . . . . Honda/Rover.... niet.. . . . . .... .... . . .. . luxe. . . . .. . .. . .. . .. .. . . . ..... .. .. .rijden.. . . . . .. .. . . gevoel.. .. .. .. .. . .. . .. . .degelijk.

duidelijk !!!

toetsenbord defect.
x.x.sanzi
QUOTE (B00ster @ May 9 2009, 06:43 PM) *
Al in real life mogen aanschouwen, ziet er euhhhh honda civic blauw ui....... nee is echt leuk om te zien past goed bij de cieviec thumbsup_anim.gif

haha ik heb al van veel mensen de vraag gekregen of ik het express bij me auto heb laten passen xD het antwoord is nee :P maar toch een leuk extraatje wink.gif
Hondapower
QUOTE (B00ster @ May 9 2009, 06:50 PM) *

Niks is gratis!
Een voorbeeldje: Voor de SonyEricsson X1 moet je 40 euro bijbetalen in combi
met een 2 jarig abo van 300min bij Telfort à 24,95 per maand.
Totaal kosten over de 2 jaar is 24x24,95 + 40= 638,80.

Hetzelfde abonnement van 300min als Sim Only, dus zonder toestel, is 7,95 per maand.
Totaal kosten over 2 jaar: 190,80.
Het verschil tussen hetzelfde abo maar dan met of zonder toestel is 638,80 - 190,80=448 euro.

En laat die X1 nu al te vinden zijn voor 460 euro op internet (zie bv tweakers.net pricewatch).
Maw. je hebt na 2 jaar het 'gratis' toestel in zijn geheel afbetaald bij Telfort.

Er zal heus wel vaker een paar tientjes verschil te vinden zijn, maar wat ik er mee wil zeggen is dat je m toch echt zelf betaalt! Waar het nog het meest op lijkt is dat de provider gewoon een lening bij hen voor jou afsluit ter waarde van je toestel dat je erbij 'krijgt'.
Wat je dus ook NOOIT moet doen is je abonnement met toestel erbij langer door laten lopen dan de contractperiode.
Je betaalt dan wel het hoge maandbedrag door terwijl je je toestel wel al hebt 'afbetaald'.

(zie trouwens dat ik nu de 1000ste post heb in dit topic!)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.