Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wat Heb Jij Net Gekocht?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
Hondapower
Doet het ook heel goed altijd op andere fora.
De bedoeling is dat je hier neerzet wat je net gekocht hebt, wel -of niet honda gerelateerd.

Ik trap af:
Een Logitech Ultra flat toetsenbord.

Nightmare
een civic van '83

volgend jaar februari 25 jaar oud, en dus een oltimer, geen belasting meer, en goedkope verzekering.
goelette
zal wel lastig zijn om daar andere bumpers en velegn voor te vinden!

Naar meetings zul je nou wel met de caravans meerijden, of ga je er een andere motor in swappen? Of wordt het een trailerbitch, in welk geval je dus toch ook met de caravanners gaat meerijden biggrin.gif
Nightmare
zo ver ik weet is dat gewoon steek 4x100. dus velgen moeten absoluut geen probleem zijn. hij heeft zelf ook velgen van zijn oude crx over gezet op deze.

en orginele bumpers zijn ook nog nieuw te krijgen, zelf heldere koplampen !!

maar ik begin eerst eens met het oplappen van de auto. roest verwijderen enz. daarna zal deze wel de eerste tijd een frisse maar wel nette spuitbus kleur krijgen en een setje leuke velgen. maar ik wil als aller eerste beginnen met de motor te demonteren en het motorruim helemaal te cleanen. motorblokje helemaal op poetsen en mooi spuiten en de kabels mooi in een kabelboom plaatsen. dan de rest.

ow ja, mischien dat ik nog lid word van de Hondamatics !!! het is namelijk een 1.3 hondamatic.
Maxim

Sharp 42" Full HD LCD TV
beast
pakje sigaretten, bah wat een show offs!
Maxim
QUOTE(beast @ Sep 17 2007, 09:23 PM) *
pakje sigaretten, bah wat een show offs!

FOTO....
beast
QUOTE(Maxim @ Sep 18 2007, 08:07 AM) *
FOTO....

grapjas , hoe dan????????????????????????????
heb al vaker gevraagd hoe men dat doet en als antwoord krijg ik PC taal waar geen sjoege van heb, dus
NO PICS
Nightmare
om hier foto's te plaatsen is zelfs de gemakkelijste taal voor jou kunnen nog te moeilijk. ik denk dat het makkelijker zou zijn als iemand dat bij jou thuis komt showen. en tevens een online fotoboek instaleerd.
Hondapower
We helpen m maar even voor deze keer:

Marco DXI 92
Is dit wel zijn merk?
Hondapower
QUOTE(Marco DXI 92 @ Sep 18 2007, 07:30 PM) *
Is dit wel zijn merk?

Het zal wel ergens in de richting zitten.
beast
noop camel blue oftewel light net zoals ik licht en zacht
goelette
stink jij ook zo als we je aansteken dan?
Hondapower
QUOTE(goelette @ Sep 18 2007, 09:48 PM) *
stink jij ook zo als we je aansteken dan?

Beast rookt en vlamt al van zichzelf, die hoef je niet eens aan te steken.
angel
Trek het je niet aan beast. Ik weet ook niet hoe ik pics kan neerzetten hier.
shirlcrxvtec92
ik zou het ook niet weten hoe je die foto's erop moet zetten, dus beast je bent niet alleeen 542[1].gif
Merlijn
Gekocht? ehm... Nee, ik heb net de hotelrekening betaald van mijn overnachting.... en daar hebben ze ook nog een dik half uur voor nodig om die op te maken...
beast
QUOTE(Merlijn @ Sep 19 2007, 09:29 AM) *
Gekocht? ehm... Nee, ik heb net de hotelrekening betaald van mijn overnachting.... en daar hebben ze ook nog een dik half uur voor nodig om die op te maken...

????????????????????????????????
Merlijn
?? Wat? Soms heb ik geen trek in 200 km enkel terug te rijden als ik de dag erna opnieuw naar die klant moet... Dan pak ik een hotel.

* zwaait vanuit winterswijk * (of all places....)
beast
mooie sleutelhangers van Honda mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm nice
Hondapower
QUOTE(beast @ Sep 18 2007, 11:11 AM) *
grapjas , hoe dan????????????????????????????
heb al vaker gevraagd hoe men dat doet en als antwoord krijg ik PC taal waar geen sjoege van heb, dus
NO PICS

In principe is het plaatsen van een foto bijna hetzelfde als tekst groter maken.
Is alleen een ander knopje en je moet de foto eerst ergens online hebben staan.
Filter
Benzine. is alweer duurder geworden.
beast
QUOTE(Filter @ Sep 19 2007, 04:40 PM) *
Benzine. is alweer duurder geworden.

maakt mij niks uit ,tank altijd voor 10 euro
Merlijn
*tankpas*

maar wij zijn natuurlijk weer de sjaak zometeen met 2x25% bijtelling... *ka-ching in het kwadraat*
Avaloon
Zo.. Nu weet ik tenminste waar ik wat kan halen.
beast
we stemmen toch op dat soort zakkenvullers in Den haag, die hebben nog nooit hard moeten werken voor hun geld, alleen urenlang slap ouwehoeren op tv om hun eigen vetes uit te vechten maar de burger word vergeten
goelette
dat hele autorijden is toch ook belachelijk tegenwoordig. Lekker dik doen met auto van de zaak iedereen, van mij mogen ze het duurder maken. Ben je nog steeds goedkoper uit. Prijzen van alles stijgen maar omdat het toch wel betaald wordt, dus al die dikdoeners die het ook kunnenbetalen verneuken het voor de rest. Is de regering niet schuld, als je het zomaar kan pakken, dan doe je dat toch.
beast
klopt, nu kwijlen ze weer in den Haag dat men het lpg moet gaan promoten, nou , ik heb zes jaar lpg gereden en reed elke week een dikke 600km , maar als men alles optelt, werd het van de kant van de heren steeds duurder en niet goedkoper.
zakte de gasprijs werden de opcenten verhoogd, dan werden er weer toeslagen opgedouwd. nu wil men iedereen een g3 installatie aansmeren en dan jaagt men de prijzen de lucht in. Ik denk dat ik beter in paard en wagen gaan investeren, als ik dan daadwerkelijk geen centen meer heb om iets te kopen, kan ik nog steeds het paard opvreten.
lord_fornax
Dit heb ik net gekocht:

beast
dito
Maxim
QUOTE(goelette @ Sep 19 2007, 10:52 PM) *
dat hele autorijden is toch ook belachelijk tegenwoordig. Lekker dik doen met auto van de zaak iedereen, van mij mogen ze het duurder maken. Ben je nog steeds goedkoper uit. Prijzen van alles stijgen maar omdat het toch wel betaald wordt, dus al die dikdoeners die het ook kunnenbetalen verneuken het voor de rest. Is de regering niet schuld, als je het zomaar kan pakken, dan doe je dat toch.

Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik merk het behoorlijk in mijn beurs, maar heb geen keus.
Ik heb genoeg van al die klotepolitiek. Snap er ook geen hol meer van.

Het gaat goed met de economie, dus moeten we met z'n allen gaan sparen voor later. De burger zal er in 2008 in koopkracht niet op vooruit.

WAT EEN BULLSHIT. Als het zo goed gaat met de economie, waarom houd ik dan elke maand minder over om vrij te besteden??? We mogen gewoon niks overhouden. We worden kaal geplukt en waarvoor??? Zodat er een KUT Joint Strike Fighter gebouwd kan worden. Dat die hoere-NL-troepen in Afganistan kunnen blijven, omdat geen enkel ander land zo stom is om er überhaupt mensen naartoe te sturen. Dat ze de ene week kiezels op het wegdek pleuren, waardoor we allemaal steenslag en deukjes krijgen, om er de week erna maar zand overheen te leggen, want het was een warme zomer en het nu toch maar weer te asfalteren? Om de A2 om de 25 meter te voorzien met overhangborden.

Tuurlijk, maak alles maar duurder, want ze hebben geld nodig voor alle fouten te betalen. KUT REGERING.

En waarom stemmen we nog. Stem je rechts, dan wordt dat wel weer onderdrukt. Stem je groen, is het ook niet goed. Stem je homo, dan wordt ie wel neergeknald
angel
Gaan we het nou hebben over die kl*te regering wat we hebben of waar de topic over gaat?
peewee
QUOTE(Maxim @ Sep 20 2007, 03:31 PM) *
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik merk het behoorlijk in mijn beurs, maar heb geen keus.
Ik heb genoeg van al die klotepolitiek. Snap er ook geen hol meer van.

Dat ze de ene week kiezels op het wegdek pleuren, waardoor we allemaal steenslag en deukjes krijgen, om er de week erna maar zand overheen te leggen, want het was een warme zomer en het nu toch maar weer te asfalteren?

En waarom stemmen we nog. Stem je rechts, dan wordt dat wel weer onderdrukt. Stem je groen, is het ook niet goed. Stem je homo, dan wordt ie wel neergeknald

Je vergeet te vertellen dat je erdoor duchtige brokken kan maken. unsure.gif
legend01
QUOTE(angel @ Sep 20 2007, 03:22 PM) *
Gaan we het nou hebben over die kl*te regering wat we hebben of waar de topic over gaat?

Ben het helemaal met je eens.
Hondapower
Misschien moeten we maar een kut-regering topic aanmaken in klaagbaak.
Merlijn
Neh, dan krijgen we weer van die amerikaanse stroomstoot taferelen...
beast
QUOTE(Hondapower @ Sep 19 2007, 04:06 PM) *
In principe is het plaatsen van een foto bijna hetzelfde als tekst groter maken.
Is alleen een ander knopje en je moet de foto eerst ergens online hebben staan.

yeah gaan we weer, online staan?????????????????????????????
Hondapower
Even weer verder:

Nieuwe accu en 2 oliefilters bij Rotor.
(toch weer goede service: de accu hebben ze meteen erin gezet en ze hebben de laadstroom van de dynamo getest).
Bij Heuts: benzinefilter, bougies en 10W40 voor de civic van Mark.
beast
twee warmte lampen voor de schildpadden en twee graskarpers om de alg te verwijderen in de vijver waar mijn 9 schilpadden leven.
maddox
7,0 x 17 inch devino 206 velgen voor onder de crx:

ziet er al een heel stuk beter uit
maddox
deze foto is gemaakt toen we er net onder waren aan het leggen.

nick
ik heb ook velgen gekocht, moet alleen nog wat fotos maken
goelette
vandaag op de deurmat:

eindelijk mijn 17" beeldbuis er uit. Of het was zelfs een 19"dat weet ik niet, maar er past op deze phillips veel meer tekst happy.gif
Hondapower
17"crt? Die heb ik 9 jaar geleden al de deur uit gedaan!
goelette
ja, maar ik ben niet zo vooruitstrevend happy.gif Ben nogal oldskool aangelegd zoals jullie weten happy.gif
Nightmare
QUOTE(goelette @ Oct 11 2007, 10:06 PM) *
ja, maar ik ben niet zo vooruitstrevend happy.gif Ben nogal oldskool aangelegd zoals jullie weten happy.gif

heb nog een pentium 2 350 Mhz ....... is ook oldskool ......... is dat wat voor je ???

hahahaha ....
beast
wat ben ik dan?
goelette
prehistorie
lord_fornax
Een nieuwe headset gekocht, welke ik zowel voor VOIP als mobiel kan gebruiken.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.