Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Spruitstuk Gezocht
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te Koop Gevraagd
accordrulez
Hoi ik zoek een uitlaatspruitstuk voor een civic 1.5 vtec-e bouwjaar 98.In de mijne zit een scheurtje en de bekende sloperijen hebben niks. Nieuw zou het bijna 900 euro zijn dus kijk liever voor een gebruikte
thankzz
peewee
QUOTE(accordrulez @ Oct 1 2007, 02:28 PM) *
Hoi ik zoek een uitlaatspruitstuk voor een civic 1.5 vtec-e bouwjaar 98.In de mijne zit een scheurtje en de bekende sloperijen hebben niks. Nieuw zou het bijna 900 euro zijn dus kijk liever voor een gebruikte
thankzz

heb er een van een 1.5 dxi uit 95 liggen maar zal wel niet passen denk ik?
accordrulez
QUOTE(peewee @ Oct 1 2007, 04:26 PM) *
heb er een van een 1.5 dxi uit 95 liggen maar zal wel niet passen denk ik?

nee die past niet
legend01
QUOTE(accordrulez @ Oct 1 2007, 01:28 PM) *
thankzz

Waarom kijk je niet meteen voor een spagetti-spruitstuk. Kijk maar eens bij kraaij of akr-performance of showoff om maar eens een paar site's te noemen.
Nightmare
QUOTE(legend01 @ Oct 1 2007, 10:20 PM) *
Kijk maar eens bij kraaij of akr-performance of showoff om maar eens een paar site's te noemen.

Kraaij is akr !!!
accordrulez
Kan maar als ik dan de APK heb dan heb ik toch geen katalysator en komt ie niet door de keuring
legend01
QUOTE(Nightmare @ Oct 1 2007, 10:20 PM) *
Kraaij is akr !!!

Dat klopt, wij weten dat maar niet iedereen weet dat. De ene kent kraaij en de andere kent akr.
legend01
QUOTE(accordrulez @ Oct 2 2007, 02:56 PM) *
Kan maar als ik dan de APK heb dan heb ik toch geen katalysator en komt ie niet door de keuring

Heb ook niet gezegd dat je dan je kat ook moet vervangen, dat zijn twee losse delen, die kat en het spruitstuk. heb alleen gezegd dat een spagetti-spruitstuk nieuw goedkoper is als een oem spruitstuk.
Maar dat moet je zelf weten, gaf je alleen een optie.
accordrulez
QUOTE(legend01 @ Oct 2 2007, 04:18 PM) *
Heb ook niet gezegd dat je dan je kat ook moet vervangen, dat zijn twee losse delen, die kat en het spruitstuk. heb alleen gezegd dat een spagetti-spruitstuk nieuw goedkoper is als een oem spruitstuk.

Mijn spruitstuk en kat zijn 1 geheel, die kun je niet los maken.Zo krijg je hem ook nieuw, spruitstuk + kat als 1 geheel.
Hondapower
QUOTE(legend01 @ Oct 2 2007, 04:18 PM) *

Bij de Vtec-e zit de kat in het spruitstuk verwerkt.
De bedoeling daarvan was dat de kat snel heet wordt waardoor deze vrijwel meteen zijn werk gaat doen als je wegrijdt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.