Help - Search - Members - Calendar
Full Version: De Nieuwe Crx Is Nu Toch Een Feit ?! Of Niet ?
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > CRX / Del Sol
Nightmare
deze auto is nu aan het publiek getoond als opvolger van de crx: de CR-Z

zou dit 'em dan nu echt zijn ??
de voorkant vind ik een beetje te overdreven groot lucht gat, maar verder wel een geslaagde auto.
het zal niet exact zo blijven, maar verder hoeven ze voor mij niet al te veel te veranderen. op de voorkant na dan.
lord_fornax
Ik vond de voorkant best geslaagd :

Toegegeven, beetje audi achtig..
Hondapower
Ik vind m extreem gedurft.
Ik kan me niet voorstellen dat dit het productiemodel wordt.
Zo anders als wat er nu op de weg rijdt....

Ik vind m niet eens mooi eigenlijk.
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ Oct 26 2007, 05:19 PM) *
Ik kan me niet voorstellen dat dit het productiemodel wordt.
Zo anders als wat er nu op de weg rijdt....

dat dachten we van de civic ook, maar wat zien we nu op de weg ??
die was ook erg gedurfd en vernieuwend.
ElQuattro
vind hem van voren veel op en audi lijken,of ligt het aan mij?
Merlijn
Ik zou er nog niet dood ......

uhm... Ja toch wel... maar dan met een grijns op mijn gezicht. hoe meer ik er naar kijk, hoe mooier ik hem vind. maar dat is exact hetzelfde als met de civic indeed.
peewee
sorry maar ik vind het echt achteruitgaan in de auto wereld. ze zoude de civicjes van 92-95 en de 2de generatie CRX opnieuw moeten ontwerpen met een facelift, veel beter dan die spaceshuttels wat ze willen gaan maken. maar dan wel met de techniek van tegenwoordig natuurlijk.
lord_fornax
Mij kan het back to the future gehalte niet hoog genoeg zijn, laat maar komen die spees-kuttels..
Maxim
QUOTE (lord_fornax @ Nov 2 2007, 09:45 AM) *
Mij kan het back to the future gehalte niet hoog genoeg zijn, laat maar komen die spees-kuttels..

Mooi gezegd..... broertje.
beast
ik vindt hem moooooooooooooooooooooooooooooooooooiiii
Pasadino
ook hier een GO!!!
Nightmare
gister avond een duits auto programma gekeken. en wat denk je ?? jawel !!! de presentatie van deze CR-Z.

is het dan toch eindelijk zo ver, dat Honda weer eens met een kleine coupe op de markt komt.
Maxim
QUOTE (Nightmare @ Nov 7 2007, 07:38 PM) *
gister avond een duits auto programma gekeken. en wat denk je ?? jawel !!! de presentatie van deze CR-Z.

is het dan toch eindelijk zo ver, dat Honda weer eens met een kleine coupe op de markt komt.

Weet je nog welk programma dat was?
Nightmare
volgens mij was het "Abenteur auto", op Pro7. het ging niet echt over deze auto, maar er werd wel effe aandacht aan besteed, en verteld dat deze auto in productie zou gaan.
hij zou voorzien worden van een hybride motor.
goelette
laats was hij ook bij een nederlands programma. Werd niet eens een link gelegd naar de crx, maar gewoon dat het wat nieuws was. Terwijl toch heel duidelijk met stijlkenmerken als het achterruitje is terugverwezen naar de crx, en ook in de naam. Sukkels. Verder Honda nieuws was dat er een fit kwam. Die leek wel erg op de jazz, zeiden ze er nog bij. SUKKELS!!
Hondapower
QUOTE (goelette @ Nov 7 2007, 10:30 PM) *
laats was hij ook bij een nederlands programma. Werd niet eens een link gelegd naar de crx, maar gewoon dat het wat nieuws was. Terwijl toch heel duidelijk met stijlkenmerken als het achterruitje is terugverwezen naar de crx, en ook in de naam. Sukkels. Verder Honda nieuws was dat er een fit kwam. Die leek wel erg op de jazz, zeiden ze er nog bij. SUKKELS!!

Nederlandse autoprogrammas zijn ruk.
peewee
QUOTE (goelette @ Nov 7 2007, 10:30 PM) *

ja maar dat achterruitje heeft de civic ook en dan heeft die ook nog die lange achterlichten. vind ik de achterkant van de nieuwe civic meer op de oude CRX lijken dan deze.
.Fx
Hubba hubba...maar liever in het zwart...
Luminous Flux
van mij krijgt ie ook een go!

vind ut wel mooi design wat ze hier neer hebben gezet,
vooruitdenkend, wat toch wel un kenmerk van Honda is!
ook het interieur vind ik mooi, strak design,
en die blauwe "slagader" die er doorheen oplicht is magisch!
ben benieuwd of dit het daadwerkelijke productiemodel is...

time shall tell...
Luminous Flux
QUOTE (lord_fornax @ Oct 26 2007, 04:27 PM) *
Toegegeven, beetje audi achtig..

tja, tegenwoordig hebben veel modellen van verschillende merken hier
en daar een stijl-element van audi in hun designs verwerkt...
logisch ook, want de designers @ Ingolstadt zijn meesters in "vorm (volgt functie)"
Neko Koneko
QUOTE (Nightmare @ Oct 26 2007, 06:23 PM) *
dat dachten we van de civic ook, maar wat zien we nu op de weg ??
die was ook erg gedurfd en vernieuwend.

Dit is waarschijnlijk ook maar een concept, de uiteindelijke versie zal waarschijnlijk iets ingetoomder zijn.
lord_fornax
Volgens diverse sites zal het productie model niet al te veel verschillen van bovenstaand concept.

Daarnaast wordt de hoofdmarkt voor de CR-Z eens een kee Europa..
Vandaar dat de Europese tak van Honda de meeste invloed heeft op het uitendelijke model.

De prijs zal naar alle waarschijnlijkheid rond de 25.000 euro gaan zitten, uiteraard excl. BPM en dergelijke.
Wordt ie echt zuinig en krijgt ie een A label, zal hij bij lancering BPM vrij zijn..

Hoe meer ik ernaar kijk, hoe beestachtiger ik de neus ga vinden:

Nightmare
QUOTE (lord_fornax @ Jul 19 2008, 11:30 PM) *
De prijs zal naar alle waarschijnlijkheid rond de 25.000 euro gaan zitten, uiteraard excl. BPM en dergelijke.
Wordt ie echt zuinig en krijgt ie een A label, zal hij bij lancering BPM vrij zijn..

dan word de Element toch snel weer ingeruild !!!

waaauwwwww .........
beast
ik vind hem moooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiii
lord_fornax
QUOTE (Nightmare @ Jul 19 2008, 11:36 PM) *

waaauwwwww .........

Je hebt nog tot 2011, da's nog wel even.

Het "top" model zal rond de 28 duizend liggen..
Maxim
Dit is een versie die waarschijnlijk meer op het uiteindelijke model lijkt.

Let op de koplampen, spiegels, deurgrepen Ledlichten onder in de bumper en hij zal waarschijnlijk ook geen 19" velgen standaard krijgen. Van de achterkant vind ik geen recentere foto's helaas:

Dus waarschijnlijk geen LED's in de koplampen krijgen, ook geen LED's in de bumper beneden, normalere deurgrepen en normale spiegels.
Die LED's vind ik wel jammer, maar kan me bijna niet voorstellen dat deze de eindversie niet zullen halen.

Ik kan ook niks vinden over motorspecs, zou wel graag willen weten of het dan echt de eerste sportieve hybride zal gaan worden.

Als ik het geld had......
lord_fornax
QUOTE (Maxim @ Jul 20 2008, 10:30 PM) *
Dit is een versie die waarschijnlijk meer op het uiteindelijke model lijkt.

Let op de koplampen, spiegels, deurgrepen en hij zal waarschijnlijk ook geen 19" velgen standaard krijgen. Van de achterkant vind ik geen recentere foto's helaas:

Op zich niet ze heel erg veel anders, spiegels was wel te verwachten, in die streepjes zou je volgens mij net niks kunnen zien.. Zou wel weer een hoop insectenlevens sparen...
Filter
QUOTE (Nightmare @ Jul 19 2008, 11:36 PM) *

waaauwwwww .........

Kan ook niet anders in jou geval. Ha ha ha ha
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.