Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hulp Gevraagd
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
maddox
ik heb een setje hoodlifters gekocht maar geen idee hoe ik die moet monteren.
Er zat wel een beschrijving bij maar deze is in het duits en de tekeningen zijn van opel en volkswagen.
ik heb er dus weinig aan.

is er iemand die duidleijke foto's heeft van gemonteerde hoodlifters of eventueel een montage handleiding.

Het betreft hier de hoodlifters zonder plaatjes alleen: 2 hoodlifters en 4 buitjes met ronde kop.

ik zou hier veel geholpen mee zijn
Hondapower
Moet je Patric eens vragen:

Meestal moet je de onderkant plaatsen in een van de schroefgaten van het zijscherm, en de andere in een al dan niet bestaande opening aan de zijkant van de motorkap.
maddox
die op de foto zijn idd de hoodlifters die ik heb.

@ maxim, heb jij hier duidelijke foto's van?
Maxim
Mailtje is onderweg.
maddox
alvast thnx
goelette
komt in een van de schroefgaten van spatbord, en ergens in motorkap. Ik heb er geloof ik nog een plaatje bij....
maddox
ik had van maxim al foto's gekregen waarbij hij de hoodlifts aan de motorkap steunen heeft gemaakt maar, alle opties zijn welkom.

heb jij hier toevallig ook foto's van ???
goelette
QUOTE (maddox @ Nov 5 2007, 06:44 PM) *
ik had van maxim al foto's gekregen waarbij hij de hoodlifts aan de motorkap steunen heeft gemaakt maar, alle opties zijn welkom.

heb jij hier toevallig ook foto's van ???

nee volgens mij niet.
maddox
ik heb vandaag eens goed gekeken en idd.

In het spatbord scherm komt één bout te vervallen en wordt vervangen door zo'n bolkop van de hoodlift.
Die aan de motorkap komen moet ik idd boren en dan lijkt me de beste plek aan de motorkapscharnieren.

deze week eens ff klussen.
goelette
Ik hoefde niks te boren, dat weet ik zeker.
maddox
als ik het goed kan zien op jouwn ledenprofiel foto dan heb jij steuntjes (plaatsjes) aan de motorkap scharnieren zitten waaraan de hoodlifts zijn bevestigd.
Op de foto's die ik van maxim heb kan ik goed zien dat hij deze zonder steuntjes (plaatjes) een de motorkap scharnieren heeft gemaakt en dan is helaas de oplossing om twee kleine gaatjes te boren.

Ik zelf heb ook de hoodlifts zonder steuntjes en maak hieruit op dat ik ze ook kom aan het boren aan het motorkap scharnier.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.