Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Zij Scherm Spuiten.
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
John
Omdat de vorige eigenaresse een lelijke deuk en krassen in de rechter zij scherm van m'n Prelude heeft gereden, heb ik een andere zij scherm gekocht. Maar deze is wit en ik moet hem dus laten spuiten.

Welke bedrijf (in Limburg) raden jullie aan om met die zij scherm naartoe te gaan? En hoeveel schatten jullie dat het zou kosten?

Nightmare
wil je de hele auto aanpassen aan je wit scherm ?? cooool .........

het zal nooit mooi worden !! alleen een scherm spuiten in de kleur zilver geeft ten alle tijden kleur verschil. dat is pech met zilver. er bestaan wel 200 kleuren zilver.
en dan is jou auto al wat jaartje oud, en zal de orginele kleur nooit meer gelijk zijn aan je auto nu.
maar je moet rekenen op zo'n 150 tot 200 euro.

en dan heb ik natuurlijk jou vraag niet beantwoord, maar ik stel voor dat je gewoon bij de eerste de beste naar binnen loopt met je vraag.
Fonzie
1) Ekas
2) Bocru

Bij deze 2 heb ik namelijk hele goede ervaring!
ÉN Bocru kan dit zodaning spuiten dat je geen kleur verschil ziet!
Want bij m'n moeder haar auto (ook zilver zoals John) heeft Axel ook gespoten en je zag geen kleurverschil.
Nightmare
QUOTE (Accord-93 @ Nov 25 2007, 03:58 PM) *
1) Ekas
2) Bocru

ÉN Bocru kan dit zodaning spuiten dat je geen kleur verschil ziet!

ieder bedrijf kan spuiten zonder kleur verschil, maar dan moet je in 99% van de gevallen toch ook verder laten uitspuiten. dus niet alleen je spatscherm.
want je ziet al verschil als een deel van links naar rechts is gespoten, en van boven naar onder. leg die delen naast elkaar, en hoppa, kleur verschil door de mettalic.
Fonzie
@ Nightmare.

Daar ben ik het niet zo met je eens.
Want bij Bocru heb ik eens een motorkap en linker spatbord laten spuiten van een VW Jetta,
en daarna pas op de auto gemonteerd en je zag geen kleurverschil.
Hetzelfde geld voor Ekas met mijn kofferdeksel van mijn Accord.

John
Bedankt. Dit helpt al een heel stuk. happy.gif

Kleur verschil had ik al verwacht, maar als er weinig of geen kleur verschil is dan is het altijd mooi meegenomen.
Fonzie
Het gaat zich er uit eindelijk om dat de eindverbruiker het mooi vind.
Kan ook best zijn dat je in de loop der tijd nof iemand tegen komt die nog beter is.
Dus keep on searching.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.