Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bpm Berekenen
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Algemeen
goelette
Er was toch ergens een site waar je de BPM kon berekenen bij invoer? Ik kan er niks meer over vinden.... op onze site kun je niet zoeen op 3 letters, zoals rdw of bpm, en op de site van de rdw of de douane kan ik ook al niks vinden... WHAAAAAAAAAAAAHH!

weet nog iemand waar dat stond? happy.gif
Hondapower
techcorner
Fonzie
Op de site van de rdw staat de link: voertuig gegevens,
In die "nummerplaat" voer je het desbetrefend kenteken invoert staat automatisch de bpm beneden erbij.
legend01
Volgens mij functioneert dat alleen bij Nederlandse nummerplaten.
Avaloon
Bij dezen de BPM-calculator:
BPM Calculator
goelette
QUOTE (Accord-93 @ Nov 28 2007, 08:29 AM) *
Op de site van de rdw staat de link: voertuig gegevens,
In die "nummerplaat" voer je het desbetrefend kenteken invoert staat automatisch de bpm beneden erbij.

dat werkt alleen als je een NL kenteken hebt, en bovendien is dat het originele BP bedrag, dus zodner rekening te houden met de afschrijving. Dus daar heb je geen zak aan. Is gewoon wat ook op je kentekenbewijs staat op papier.
Avaloon
Heb je mijn bovenstaande link gezien?! Je moet namelijk de BPM calculator gebruiken.
Via autoweek.nl kun je de waarde van de auto v. destijds opzoeken.
Ga je een M5 stationcar importeren? biggrin.gif
goelette
QUOTE (Avaloon @ Nov 28 2007, 07:11 PM) *
Heb je mijn bovenstaande link gezien?! Je moet namelijk de BPM calculator gebruiken.
Via autoweek.nl kun je de waarde van de auto v. destijds opzoeken.
Ga je een M5 stationcar importeren? biggrin.gif

Heb gezien, en Kees had ook al de gouden tip gegeven. Nee, geen M5 station nee happy.gif Heb wat veel beters bedacht.
Fonzie
QUOTE (goelette @ Nov 28 2007, 01:19 PM) *
dat werkt alleen als je een NL kenteken hebt, en bovendien is dat het originele BP bedrag, dus zodner rekening te houden met de afschrijving. Dus daar heb je geen zak aan. Is gewoon wat ook op je kentekenbewijs staat op papier.

Aha.
Avaloon
Ik weet het: Je gaat al je Honda's te koop aanbieden en importeert een Accord (of S2000, NSX, Civic, CR-V, FR-V, HR-V, Jazz of misschien Legend)?

Alhoewel ik denk de Odyssey.... de opvolger voor je Shuttle.
goelette
Neej de sjuttel gaat niet weg. Alleen de accord. Het wordt een vervanger voor de accord. Maar wat, dat ga ik niet zeggen. En als iemand het per ongeluk toch al weet, dan verzoek ik diegene om de waffel nog eventjes te houden happy.gif
Avaloon
Ik denk dat ik serieus al weet wat het gaat worden. Maar ik ga niet raden.
goelette
pm me dat maar dan happy.gif

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.