het zwarte schaap
Dec 14 2007, 06:00 PM
Hoi ben nieuw hier heb een civic HB 1.4 S bouwjaar 99.
Heb problemen met mijn black halo angel eyes
Ik heb ze al zeker 7x in en uitgebouwd. Heb ze deze week opnieuw afgekit droog gefeunt. en wat denk ik rij weg en na een half uur rijden weer vocht in handel en altijd rechts meer dan links.
Weet iemand hoe ik hier vanaf kom anders moet ik toch echt gaan sparen voor black clear lights die normale.
Nightmare
Dec 14 2007, 06:26 PM
je zou eens kunnen proberen je eerst een voor te stellen op het forum !!?? en dan nog eens je vraag te stellen.
maar om het je toch te vertellen ......... je moet ermee leren leven !!! die aftermarket lamp units zijn allemaal bagger.
je betaalt er veel voor, maar het is gewoon dikke poep. je zult dit never nooit weg krijgen. zelfs niet als je ze uit elkaar haalt, en een nieuwe kit rand plaatst.
het materiaal alleen al is vocht gevoellig. er zitten overal kieren waar het vocht naar binnen glipt enz, enz.
er zijn maar enkele mensen met die lampen die ze vocht vrij hebben gekregen. en dat is gewoon geluk.
vele halen ze in de winter er uit, en plaatsen ze in het voorjaar weer terug. net als de lexus achterlichten.
Avaloon
Dec 15 2007, 11:16 AM
QUOTE (Nightmare @ Dec 14 2007, 06:26 PM)

het materiaal alleen al is vocht gevoellig. er zitten overal kieren waar het vocht naar binnen glipt enz, enz.
er zijn maar enkele mensen met die lampen die ze vocht vrij hebben gekregen. en dat is gewoon geluk.
Ik weet dat het bij mij destijds, met mijn Angel Eyes v.d. Civic, onder andere te maken had met de sluiting aan de achterzijde. Oftewel er was onvoldoende sluiting waar de fitting v.d. lamp zat. De H1-lampen sloten wel redelijk aan, maar toch niet helemaal. En in dit geval betwijfel ik of het zin heeft om deze punten te kitten, omdat het nogal wat warmte afgeeft aan de achterzijde.
Dan resteren slechts twee opties:
- Je leert er mee leven.

- Of je haalt ze, zoals Nightmare al aangaf, eruit.
- Reserve optie 3: Je hebt geluk en het afkitten heeft geholpen.
Nightmare
Dec 15 2007, 11:52 AM
QUOTE (Avaloon @ Dec 15 2007, 11:16 AM)

Ik weet dat het bij mij destijds, met mijn Angel Eyes v.d. Civic, onder andere te maken had met de sluiting aan de achterzijde. Oftewel er was onvoldoende sluiting waar de fitting v.d. lamp zat. De H1-lampen sloten wel redelijk aan, maar toch niet helemaal. En in dit geval betwijfel ik of het zin heeft om deze punten te kitten, omdat het nogal wat warmte afgeeft aan de achterzijde.
Dan resteren slechts twee opties:
- Je leert er mee leven.

- Of je haalt ze, zoals Nightmare al aangaf, eruit.
- Reserve optie 3: Je hebt geluk en het afkitten heeft geholpen.
![459[1].gif](http://www.hondaclubzuid-limburg.nl/portal/board/style_emoticons/default/459[1].gif)
als je voor de auto staat, en je knielt tot dat je met je oren op koplamp hoogte bent, en je bent uiterst stil, en er is geen omgevings geluid .........
dan hoor je gewoon heel stil hoe deze lampen het vocht naar binnen slurpen !!!!
dan hoor je heel zachtjes ...... sluuuuurp !! zuigggggg ......... slurp ........
hihihihihi .............
Hondapower
Dec 15 2007, 03:29 PM
Je moet gewoon altijd met je licht aan rijden.
het zwarte schaap
Dec 15 2007, 03:55 PM
Bedankt voor de tips
Maaar ben nu 2 dagen verder na het opnieuw afkitten en het is al beduidend minder dan dat het was ze trekken ook redelijk vlug weer bij.
maar als ik het goed bergrijp zijn die black clear lights van showoffimports ook niet wat het moet zijn.
Nightmare
Dec 15 2007, 06:47 PM
Yepp !!! je bent helemaal up to date !!!
al die lamp units zijn bagger !!! maakt niet uit of je er 50 euro, of 300 euro voor betaald.
maar ja, als je een mooie auto wilt hebben, moet je niet raar kijken als het erg on praktisch is.
dus gewoon in de winter met de orginele lampen rijden. en als de vorst weg is, dan pas weer je mooie show lampen terug monteren.
en dan nog heb je er last van, maar in mindere maten. meestal als het avond word, en het iets afkoeld.
het zwarte schaap
Dec 18 2007, 12:41 AM
ja ik had er vragen over omdat mijn vocht probleem zeer extreem was zie foto

gelukkig is het nu zo minimaal dat ik eigenlijk niet mag klagen maar doe dat lekker toch. Maar dit was wel de eerste set lampen deze heb ik terug gestuurd binnen de garantie en heb toen nieuwe gekregen. want ik denk niet dat hier iemand happy mee was geweest die foto is midden zomer 28 graden celcius
Nightmare
Dec 18 2007, 05:25 PM
teering !! dat is geen vocht meer, maar een emmer water !!!
legend01
Dec 18 2007, 07:08 PM
QUOTE (Nightmare @ Dec 18 2007, 05:25 PM)

teering !! dat is geen vocht meer, maar een emmer water !!!
Een mini zwembad!
goelette
Dec 18 2007, 09:49 PM
je kunt wel een goudviskwekerij beginnen om wat terug te verdienen
.Fx
Jul 15 2008, 03:48 PM
Hehe, niks verslaat de lampen in mijn oude rex, daar kon ik zowat een complete koi in kwijt. Lampje er uit gehaald, met een 3mm boortje gaatje gemaakt, leeg was het lampje.
lord_fornax
Jul 19 2008, 10:21 PM
QUOTE (het zwarte schaap @ Dec 18 2007, 01:41 AM)

ja ik had er vragen over omdat mijn vocht probleem zeer extreem was zie foto
Da's niet gezond meer.. Je krijgt dan een totaal verkeerde lichtbundel, wat meestal niet ten goede komt aan het zicht op de weg (in het donker wel te verstaan

)
Edit: Mijn god, nog wat meer ouwe koeien uit de sloot (of koplamp) halen...
Black Knight
Jan 19 2010, 12:38 PM
misschien vergeten kittlijm voor waterdicht nog niet gemaakt of spuritwater wassen zit al in lekt voor!
legend01
Jan 19 2010, 01:04 PM
QUOTE (Thorsten @ Jan 19 2010, 01:38 PM)

misschien vergeten kittlijm voor waterdicht nog niet gemaakt of spuritwater wassen zit al in lekt voor!
Wakker worden,topic is al tijdje geleden.
Mestreechter_Hondagek
Jan 19 2010, 03:10 PM
Is het niet verstandig dat de mods, alle topics ouder dan x maanden dicht gooien. Dan kun je altijd nog op verzoek ofzo een bepaald topic heropenen. Gebeurd wel erg vaak de laatste tijd dat er echt oude topics een bump krijgen.
legend01
Jan 19 2010, 06:44 PM
Als dit door nieuwe forum gebruikers gebeurt dan is dat nog niet echt een probleem maar mensen die al een tijd of enkele jaren op dit forum rondzwerven dan kan dit wel een probleem zijn.Dan vraag je om dit soort reactie's.
Fonzie
Jan 19 2010, 08:39 PM
En meestal zijn het altijd dezelfde mensen die dit doen.
goelette
Jan 19 2010, 09:29 PM
ophouden met zeiken. Topic is al vochtig genoeg.
Als iemand zoekt op vocht in koplamp en hij vindt dit topic, is het toch handig als er zoveel mogelijk info bij staat, dus blijft gewoon open en kan nuttige info aan worden toegevoegd. Nuttige info dus, geen gezeik. Een forum hoort mensen te helpen als ze info nodig hebben. Het sluiten van topics voegt hier niets aan toe, sterker nog het kan er afbreuk aan doen. Het feit of een topic oud of nieuw is doet niet terzake voor de informatiewaarde ervan.
Ik heb gesproken.
goelette
Jan 19 2010, 09:30 PM
QUOTE (Thorsten @ Jan 19 2010, 12:38 PM)

Ik neem aan dat je bedoelt dat het handig is om eerst het vocht eruit te halenen dan te kitten. Anders zorg je ervoor dat het water er nooit meer uit kan
Black Knight
Jan 20 2010, 10:43 AM
QUOTE (goelette @ Jan 19 2010, 09:30 PM)

Ik neem aan dat je bedoelt dat het handig is om eerst het vocht eruit te halenen dan te kitten. Anders zorg je ervoor dat het water er nooit meer uit kan

mooi he, niet blijft koud kitt maken he eerst zomer heb droog dan erop kittlijm dan weer in auto.
beast
Jan 22 2010, 04:11 PM
echt JDM, vissies in de koplampen, misschien nieuwe tuningtrend?
goelette
Jan 22 2010, 06:22 PM
sushi?
beast
Jan 26 2010, 02:45 PM
neuh, maatjesharing [lol]
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.