Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fruit Of The Loom Kleding
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te koop Commercieel
Hondapower
Een nieuwe aktie op samenkopen.net

Kleding van Fruit of the Loom.
Vrijwel alle kleding is ook uitermate geschikt om te bedrukken.

T-shirts 3 euro, polo 9,40, Hoodies 17,30.....

(Misschien ook een idee voor Marco ivm met de clubkleding?)
Nightmare
niet dus !!!

die hooded sweaters zijn dezelfde bagger qualiteit als de oude die we hadden, ook 280 gr. nu hebben we 310 gr.
deze krimpen snel, na 5x wassen is de voering bijna weg, en verkleuren erg snel. (mijn ervaring met de oude hooded sweater)

en onze shirts zijn 195 gr, en deze 165 gr. dus niet echt iets voor ons. we moeten ons niet blind staren op de hoge kosten van onze kleding. we hebben wel qualitatieve goede kleding.
lord_fornax
QUOTE (Nightmare @ Jan 7 2008, 10:20 PM) *
niet dus !!!

die hooded sweaters zijn dezelfde bagger qualiteit als de oude die we hadden, ook 280 gr. nu hebben we 310 gr.
deze krimpen snel, na 5x wassen is de voering bijna weg, en verkleuren erg snel. (mijn ervaring met de oude hooded sweater)

en onze shirts zijn 195 gr, en deze 165 gr. dus niet echt iets voor ons. we moeten ons niet blind staren op de hoge kosten van onze kleding. we hebben wel qualitatieve goede kleding.

Vreemd dat je dat direct aan de hand van het gewicht kan weten.
Misschien toch net een iets andere samenstelling?

Misschien praat ik wel kwatsj, ik heb geen verstand van kleding, stoffen en dergelijke.
Nightmare
hoe hoger het gewicht per M², hoe beter de qualiteit. en onze oude capuchon truien zijn 280 gram per M². nu hebben we 310 gram per M². echt veel degelijker.
en ik heb het kleding boek hier liggen, waar deze shirts, en truien in staan met alle info erbij.

maar het is voor iedereen vrij om met deze inkoop acties mee te doen. als jullie het zelf inkopen, laat ik het wel bedrukken.
het is niet slecht, maar we moeten het niet aan onze club linken als kleding die wij kunnen aanleveren. dan ben ik voor de duurdere betere qualiteiten.
Hondapower
Je hebt gelijk. Ik zag Fruit of the Loom staan en heb niet echt verder gekeken.
We hebben idd al vanaf de 1e lading shirts van 2001 190 à 200gr shirts en geen 165.

Van de hoodies wist ik niet eens dat we nu andere hadden.
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ Jan 7 2008, 11:53 PM) *
Van de hoodies wist ik niet eens dat we nu andere hadden.

ze zijn zwaarder en uiteraard ook duurder. er kwamen bij signworld te veel klachten over deze truien. krimpen erg, worden zo dus als een t-shirt, en verkleuren snel.
nu zijn ze dan wel 38 euro per stuk. maar dan is het nu wel een dikke warme trui.
heb trouwens eens bij andere clubs gespiekt, en daar zijn dit soort kledij ook erg duur. dus we schieten nu niet uit qua prijs. dat kost qualiteit gewoon.
Hondapower
het duurste is ook meestal de grote bedrukking
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.