Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Honda rijden
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Klaagbaak
BoBbel
dag aankoop crx nieuwe accu gekocht €60,- . dag erop begeeft de dynamo het. laten reviseren €75,- tevens elektrische storing verholpen € 100, -. kwart jaar later bekrassen ze je auto. € 500 spuitwerk dus (vriendenprijsje).
ik al arm studentje kan zulke bedrage dus niet zomaar ophoesten dus ik gaan werken om het spuiten te kunnen betalen. ik een vakantiebaantje gevonden.
van me 1e loon koop ik dus meteen de lexus lampen zodat ik die na het spuiten erin kan zetten.
vrijdag wil ik naar minli komen met me auto zie ik dat hij olie lekt. bij nadere inspectie is het de koppakking (zo heet dat volgens mij) kosten ongeveer 500,- zeggen ze. klopt dit een beetje want krijg er nu toch helemaal de :zzz :zzz :zzz van. als dit zo door gaat wil ik geen honda meer in me leven zien angry.gif angry.gif angry.gif angry.gif
gr. een depressieve BoBbel.
Hondapower
Nou dat spuitwerk door die krassen heeft natuurlijk niks te maken met Honda.

Bij elke auto van hogere leeftijd en hoge kmstand kun je natuurlijk wat dingetjes krijgen zoals versleten koolborstels van het dynamo, een accu ed.
Een kapotte koppakking is vaak het gevolg van een slechte rijstijl en onderhoud van vorige eigenaars.

In principe kan er met een CRX niet zoveel mis gaan, alleen moet je letten dat je m goed onderhoudt. Punten van de CRX zijn roest in de wielkasten achter, versleten ashoezen en verder weet ik het eigenlijk niet.
Maxim
Kom op BoBbel,

je bent nu een student, dus de uit te geven bedragen doen meteen een flinke aanslag op je kapitalistisch vermogen, dat begrijp ik, maar de meeste zaken die je op noemt zijn aan slijtage onderhevig. Een CRX is toch altijd minimaal 12 jaar oud, dus dat hoort erbij. Vooral als je CRX niet goed onderhouden is in het verleden en dat zijn de meeste inderdaad niet.

Koppakking is altijd fuck, meteen een dure reparatie. Een koppakking kost maar een fractie van de hele reparatie, want meestal moet de kop opnieuw gevlakt worden en het blok met uit elkaar, dus veel uren werk is een dure reparatie.

Stel je hebt een golf gti met eenzelfde leeftijd heb je die dingen ook...

Als je "veilig" wil rijden, zonder teveel reparaties zul je een spiksplinter nieuwe auto moeten kopen en dat is zelfs geen garantie meer.

kop op, dak open en rijden.....
BoBbel
ja jullie hebben ook wel gelijk dat weet ik. maar toch doet het pijn in me beurs :P . niet dat ik het er niet voor over heb maar toch op = op he.
Nightmare
AUWWATTT !!!
Verkoop dan eindelijk eens die spullen van die CRX die je onlangs in born hebt gestolen !!!!
weet je wel.....die grijze !!

geintje !!!
Hondapower
lol
Merlijn
dat is nu het voordeel van een lease-bak. hmm, ik denk dat ik maar eens voor een lease-honda ga :P
Fonzie
Hey Bobbel. Ik heb ook een tijdje een CRX gereden. En in die 3 JAAR heb ik er NOOIT wat aan moeten doen!!!!! Die wagen is gewoon BIJ DE BEESTEN AF GOED!!!
Maar nogmaals rij hem rustig warm en dan kun je trappen, maar schrik niet. Met optrekken ben je VLUGGER dan de nieuwe CIVIC R TYPE. Ik kan het weten want ik heb mijn schoonbroer laten staan:zzz

Gr. Accord-Racer
Merlijn
b-tje nutteloze topic kick. *dicht*
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.